Nee sorry. Ik wil het allemaal graag in 1x weg hebben.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zijn de games ook los verkrijgbaar?
iig een tvp
Sommige spellen heb ik pas 1x gespeeld. Zoals ik al zei, gebrek aan tijdquote:Op zondag 4 juni 2006 22:27 schreef Faratjuh het volgende:
Dat bedoelt ie niet. Als jij 20 spellen heb gekocht, dan heb je, meen ik, deze veel gebruikt.
Nee sorry, alles origineel zoals het hoortquote:Op zondag 4 juni 2006 22:29 schreef Neuville het volgende:
ook gemodded?
Ja hoor. Dat heb ik juist liever.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:43 schreef aa_koch het volgende:
Eventueel op te halen?
Sorry Elisa, ik wacht op die jongen die vroeg of hij kon halen. Maar hij reageert niet meer. Ik zal niet meer onzin posten. Hou hem alsjeblieft open. Dankjequote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef ElisaB het volgende:
En toch bevalt me deze creatieve manier van topickicken me ook niet helemaal. Ga je je er nu aan houden? Als je iets toe te voegen hebt op een eerdere reply, dan wijzig je je bericht maar
Voor 100 eu extra heb je een XBOX 360.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef Snever het volgende:
Kom op mensen! Ik heb hem nu al een week op marktplaats en fok! staan zonder enig succes! Aan de prijs mag het niet liggen. Kom op!
Hij is op te halen in Heteren in Gelderland. Dat ligt vlakbij arnhem.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:43 schreef aa_koch het volgende:
Eventueel op te halen?
//edit
Ik zou het wel netjes vinden als je ons gewoon hier vertelt of en zo ja waar de XBOX eventueel op te halen is, zodat geinteresseerden het niet elke keer hoeven te vragen, jij het maar een keer hoeft te zeggen en er bovenal ook nog eens een hoop tijd en dataverkeer bespaard wordt...
...so pretty please with a cherry on top?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |