Hey Kriele!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef kriele het volgende:
Ik heb een prima deal gehad met EdvandeBerg. We hebben geruild, een Star Trekbox van mij tegenover een Hellraiserbox van hem.
Alles is netjes en snel afgehandeld.
Ik heb thuis geen internet en doe alles op het werk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:36 schreef SpookY22 het volgende:
Slechte ervaring met killermj in [TK/TR] Super Nintendo
Heb op donderdag 3 augustus contact gehad via de mail over de betalings afhandeling aangezien we het eens werden voor 42 euro incl verzending van het produkt. Adresgegevens gemaild en gevraagd om een rekeningnummer, geen bericht terug, vrijdag 4 augustus nog eens gemaild + in topic gepost dat ik niets terug hoorde geen respons, gisteren 6 augustus nog een mailtje gewaagd, krijg ik deze ochtend doodleuk een mailtje dat hij is op gehaald voor 50 euro.
Kon dat niet ff eerder gemeld worden.
Verkoop tussen ons is ook gewoon goed gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:48 schreef Snever het volgende:
Sinds ik op V&A rondkijk verkoop ik super veel dingen en alles is tot nu toe goed gegaan. Geen klachten gehoord. Leuk
Vice Versa, snelle betalingquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef SpookY22 het volgende:
Goeie ervaring met Plots in het [TK] Nieuw: G-Star Trui topic.
Snel afgehandeld prima verpakt verstuurd
Wederzijdsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef Mark_Boelen het volgende:
Goede zaken gedaan met onze eigen Bumoza ElisaB
Heb van haar een ISDN ADSL modem gekocht uit het volgende topic.
Goed verpakt, Prima wederzijds contact, niks geen haast
Elisab dus ook prima verkoopster / koper
Ook geheel wederzijds wat mij betreftquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:55 schreef BlueEyed het volgende:
Goede ervaring met dalet in [TK] Sony Minidisc speler, type MDS-JE330
Veel plezier met jinglen!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goede ervaring met Countach.
En jij was ook oke, snel betaald, goede afhandeling.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef Joana het volgende:
Professor_Paljas is okee.
Stripboeken zijn binnen.
Kreeg mn spullen netjes in een extra plastic tasje zoals ik dat gevraagd had en in een stevige kartonnen envelop.
![]()
Volledig wederzijds. Snelle betaling, perfect gewoonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:30 schreef Maraca het volgende:
Super ervaring met Dizer in [TK] De helft van mijn DVD verzameling... Gisteren geld over gemaakt en vandaag de DVD binnen. DVD is in uitstekende staat! Ziet er allemaal heel netjes en keurig uit..![]()
Ook hier goede ervaringen. Spullen werden zelfs thuisgebracht bij me!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb dus ook goede ervaringen met F4T4L_3RR0R in dit topic; [TK] Zolderopruiming: retro consoles en games
Snel verstuurd en snel binnen, goed verpakt en heel complete artikelen in goede staat.
ik wist niet dat dit topic er was![]()
Jij ook bedankt voor de snelle afhandeling, veel plezier ermeequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef SpookY22 het volgende:
Goede ervaring met JK1982 in [TK] Diverse leuke spullen, neem zeker even een kijkje!
Goed verpakt gestuurd, prima communicatie en razendsnelle afhandeling
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hele goede ervaring met Etui in [TK] Héél veel kleding.
Deal was snel gemaakt en gister was de betaling bij haar binnen en ze heeft het pakketje nog dezelfde dag op de bus gedaan. Vanochtend lag 'ie dan ook hier al, goed verpakt en in uitstekende staat.
Prima![]()
Astuquote:Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef enlightenedwizza het volgende:
[GEZ] Argonath boekensteunen LOTR1
ik heb de beeldjes gister opgehaald en waren perfect, thx Keiichi!
Afgelopen weekend ontvangen. En hoe professioneel ingepakt!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Hele goede ervaring (al weer) met EdvandeBerg nav [TK] HP iPAQ 1915 met cradle
Het pakket zit op de post!
Ik had ook zo gereageerd eerlijk is eerlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef rendier2710 het volgende:
In topic [TK] Laserprinter, geheugen en cd/dvdspeler ding. geheugen en een dvd speler van ExtendedVersion overgenomen. Na een week nog niets ontvangen en na 2 mailtjes ook geen reactie.
Achteraf blijkt het een combinatie van een fout bij TGP post en een een brakke mailserver te liggen waardoor enige onduidelijkheid ontstond. Per mail allemaal keurig opgelost en de tracktrace code laat zien dat het pakket keurig onderweg is.
ExtendedVersion bleef vriendelijk ondanks een beetje een botte reactie mijnerzijds.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef rendier2710 het volgende:
In topic [TK] Laserprinter, geheugen en cd/dvdspeler ding. geheugen en een dvd speler van ExtendedVersion overgenomen. Na een week nog niets ontvangen en na 2 mailtjes ook geen reactie.
Achteraf blijkt het een combinatie van een fout bij TGP post en een een brakke mailserver te liggen waardoor enige onduidelijkheid ontstond. Per mail allemaal keurig opgelost en de tracktrace code laat zien dat het pakket keurig onderweg is.
ExtendedVersion bleef vriendelijk ondanks een beetje een botte reactie mijnerzijds.
Geheel wederzijds. Vriendelijke verkoper, (hopelijk) mooie auto voor een mooie prijs. En gelijk lekker stukje gereden. Bedankt nogquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:35 schreef manga het volgende:
Met TSPO afgesproken voor de auto uit topic [TK] Volkswagen Golf 2 1.8GT4 uit 1987 . Vanmiddag ben ik naar TSPO's woonplaats gereden en de deal is vlotjes verlopen! Goede koper, en zeer vriendelijk ^^ Al met al een goede ervaring geweest en yay ik ben mijn autootje kwijtHij bracht me zelfs naar huis
Ik heb nog meer goede ervaringen met EdvandeBerg. Door een kapotte kaartlezer in mijn pc, had ik per ongeluk een kaartje vol met foto's (maar waarvan ik aannam dat ik 'm al had leeggemaakt, omdat de pc deed of ie leeg was) meegestuurd. EdvandeBerg meldde het me (en ik schrok) en heeft me daarna een schijfje met de foto's toegestuurd. De kosten mocht ik niet vergoeden (hoewel ik dat uiteraard met heel veel liefde en plezier had gedaan).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Hele goede ervaring (al weer) met EdvandeBerg nav [TK] HP iPAQ 1915 met cradle
Het pakket zit op de post!
Vond ik ookquote:Op maandag 11 september 2006 10:05 schreef BlackSheep het volgende:
Prima ervaring met Snever, zeer snelle en duidelijke communicatie.
Mooi, sorry maar heb het weleens te druk en dan vergeet ik nog weleens watquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:01 schreef henkus_donor het volgende:
Goede ervaring met [TK] PC GAMES
Snever, heb unreal2 goed ontvangen.![]()
Misschien alleen handig om even te melden dat je het verzonden hebt!![]()
Ik heb een week of twee terug een XBOX van Snever gekocht, en dat is ook prima gegaanquote:Op maandag 11 september 2006 10:05 schreef BlackSheep het volgende:
Prima ervaring met Snever, zeer snelle en duidelijke communicatie.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:11 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb een week of twee terug een XBOX van Snever gekocht, en dat is ook prima gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |