sorry, wat bedoel je?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:02 schreef MdMa98 het volgende:
tvp evengoed
hmm, iedereen hier op fok heeft toch een legale winxp versie? Anders kan je toch nooit een reactie posten op fok, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef MdMa98 het volgende:
(tvp: terug vindbare topic) ff in de gaten houden wat men biedt.. heb evt wel interresse.. maarja kost wel wat pfff en dat omdat mr gates geldgeil is
Still for sale..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:03 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
hmm, iedereen hier op fok heeft toch een legale winxp versie? Anders kan je toch nooit een reactie posten op fok, of zie ik dat verkeerd?
Ik kan anders nog steeds hier postenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:03 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
hmm, iedereen hier op fok heeft toch een legale winxp versie? Anders kan je toch nooit een reactie posten op fok, of zie ik dat verkeerd?
doe anders een serieus bod..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:06 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Ik kan anders nog steeds hier postenAl ben ik toch op zoek naar een legale versie (maar 150 pleuro is me wat te veel
![]()
Linuxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:03 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets hoeven te activeren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:07 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Linux![]()
tvp, misschien voor me pa. Is dit ook met activicatie of gewoon install updaten en klaar?
Dat is onzin. zo. nu weer ontopic.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:23 schreef _Fonz het volgende:
Hoezo moet je windows versie legaal zijn, anders zou je hier niet kunnen posten? Wat is dit voor onzin ... iemand linkie?
1 licentie per pc volgensmijquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:08 schreef LordLynx het volgende:
Klopt het dat je Pro legaal mag instaleren op meer dan 1 computer (dat zei een kennis van me die bij Mycom werkt, maar zelf heb ik er nog nooit van gehoord.
Het schijnt dat je Windows XP of twee computers mag installeren (bron: Computer Totaal van deze maand), op voorwaarde dat een van die computers een notebook is. Voor twee desktop-pc's of twee notebooks heb je volgens de licentievoorwaarden twee exemplaren nodig van Windows XP.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:08 schreef LordLynx het volgende:
Klopt het dat je Pro legaal mag instaleren op meer dan 1 computer (dat zei een kennis van me die bij Mycom werkt, maar zelf heb ik er nog nooit van gehoord.
Dit heb ik idd ook gehoord, echter ik heb dit produkt alleen op mijn desktop geinstalleerd gehad.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:29 schreef aa_koch het volgende:
//off-topic
[..]
Het schijnt dat je Windows XP of twee computers mag installeren (bron: Computer Totaal van deze maand), op voorwaarde dat een van die computers een notebook is. Voor twee desktop-pc's of twee notebooks heb je volgens de licentievoorwaarden twee exemplaren nodig van Windows XP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |