quote:Sony versterker, type TA-FE330R
160 watt, imp. 4-16 ohm. Veel aansluitmogelijkheden, incl. afstandbediening i.z.g.st.
Nieuwprijs in 2001; 389 gulden.
Bieden vanaf 40 euro![]()
quote:Sony Minidisc speler, type MDS-JE330
I.z.g.st, nieuwprijs onbekend, bieden vanaf 30 euro![]()
Alle apparatuur ziet er netjes uit en werkt 100%.quote:Sony CD speler, type CDP-M205, incl. afstandbediening
I.z.g.st, nieuwprijs in 2001 169 gulden
Bieden vanaf 15 euro![]()
Zuid-Limburgquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:56 schreef wieringer het volgende:
Waar moet het vandaan komen? Op zich ben ik wel geïnteresseerd
Ik neem aan voor de hele set?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:08 schreef LogicalPsycho het volgende:
E120
Je hebt mail!quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:08 schreef LogicalPsycho het volgende:
E120
edit:
voor versterker + cdspeler![]()
Minidisc is sowieso nog beschikbaarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Even een tvp voor het geval dat de verkoop niet doorgaat.
Ik heb alleen een versterker nodig. Ik zat gisteren al te kijken, maar vond dat ik eerst eens speakers moest zoeken. Maar zojuist bood een mij onbekende achterbuurman 2 speakers aan. Die moet ik zo overigens ook nog even aansluiten op mijn oude stereo om te horen wat er voor geluid uit komt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:40 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Minidisc is sowieso nog beschikbaar
Oke. Mocht de deal niet doorgaan laat ik t hier sowieso ff wetenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb alleen een versterker nodig. Ik zat gisteren al te kijken, maar vond dat ik eerst eens speakers moest zoeken. Maar zojuist bood een mij onbekende achterbuurman 2 speakers aan. Die moet ik zo overigens ook nog even aansluiten op mijn oude stereo om te horen wat er voor geluid uit komt.
Mmz, daar heb je me. Ik zou het echt niet weten eikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:47 schreef Slomy het volgende:
Is die minidisc speler geschikt om lp2 en lp4 af te spelen? (kan mij herinneren dat dat niet op elk systeem mogelijk was).
Zelf even gaan zoeken: http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256AE000421A3C.htmquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:52 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Mmz, daar heb je me. Ik zou het echt niet weten eik
Oke, 2 badquote:Op zondag 23 juli 2006 00:14 schreef Slomy het volgende:
[..]
Zelf even gaan zoeken: http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256AE000421A3C.htm
Geen long play dus, dan vervalt helaas mijn interesse aangezien mijn gehele MD collectie in lp2 en lp4 is opgenomen.
De betreffende geinteresseerde is op vakantie voor twee weken. Hij heeft een mailtje ontvangen, echter er mag nog geboden wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Even een tvp voor het geval dat de verkoop niet doorgaat.
Wat zou het verzenden kosten? Ik woon namelijk in de kop van Noord-Holland, jij in het zuiden van Limburg, niet echt een afstand die ik even ga overbruggen voor een cd-speler.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:30 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
De betreffende geinteresseerde is op vakantie voor twee weken. Hij heeft een mailtje ontvangen, echter er mag nog geboden worden
Ik zal even bedenken wat ik kan missen en wat ik ervoor over heb.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:44 schreef BlueEyed het volgende:
Nee, kan ik me voorstellen![]()
Verzenden zal 6.20 kosten, versterker en cd speler blijven onder de 10 KG
Zoals je ziet staat er voor die twee al een bod van 120 euroquote:Op zondag 23 juli 2006 16:51 schreef Semargofni het volgende:
70 euro voor beide inc verzending. (cd speler en versterker dus)
Prima!quote:Op zondag 23 juli 2006 16:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zal even bedenken wat ik kan missen en wat ik ervoor over heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |