zal 'm vragen of ie 'm naar m'n neef in Nigeria kan sturenquote:
nieuw was de set ik dacht 29.95, ik zal nog es langs gaan bij een aantal media marktenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef Slomy het volgende:
Ik zou nog eens bij de plaatselijke Mediamarkt kijken, laatste keer dat ik er was hadden ze nog steeds die giftset van deel 1 staan. Ik weet de exacte prijs niet meer, maar die lag in ieder geval lager dan die 75 euro en dan heb je ze compleet/nieuw inclusief de dvd (die je dan weer zou kunnen doorverkopen).
Zelf heb ik overigens deze: http://toysinaction.nl/os(...).php?products_id=275 ook erg mooi, al begrijp ik dat je de argonath beelden wilt hebben om de verzameling compleet te maken.
* enlightenedwizza wacht op weekend omdat hij midden in aankoop van huis zit en verder niet veel tijd heeftquote:
Wel publieke onderhandelen, misschien wil ik wel onder jouw prijsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef LordLynx het volgende:
Mocht de mediamarkt ze niet meer hebben mag je ze van mij overnemen. Mail me maar over de prijs.
Alleen als iemand me kan verzekeren dat ik 'm ergens kan halen ga ik er nog achter aan...genoeg gezochtquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:37 schreef DinoPK het volgende:
Kijk eens bij een bijenkorf oid, de dvd giftsets worden gedumpt bij het leven. Meer dan 30 euro hoef je echt niet uit te geven hoor, 75 is onderhand te beschouwen als oplichterij van de verkoper
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:37 schreef DinoPK het volgende:
Kijk eens bij een bijenkorf oid, de dvd giftsets worden gedumpt bij het leven. Meer dan 30 euro hoef je echt niet uit te geven hoor, 75 is onderhand te beschouwen als oplichterij van de verkoper
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:01 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
zal 'm vragen of ie 'm naar m'n neef in Nigeria kan sturen
ik heb 't niet zo op kleine aankopen in verweggiestan...toch bedankt voor de tip![]()
voor bovenstaande personen...eurootje of 75 heb ik er wel voor over
mochten jullie alle 2 interesse hebben...uuuuh..wie 't laagste gaat oid?
mooiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |