Wat is die inkoopprijs dan?quote:Dit setje heb ik eigenlijk via me ex-baas kunnen meenemen. (Tegen inkoopprijs)
de prijs die ik er nu voor vraagquote:
Aha, op die manier. Dus ff voor de duidelijkheid: Je geeft de linkjes naar de pricewatch met de huidige prijzen en stelt dus dat jouw inkoopprijs hetzelfde is als de vraagprijs, dat weer hetzelfde is als de pricewatch-prijzen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:07 schreef SCaRaB het volgende:
[..]
de prijs die ik er nu voor vraag
dat was de inkoopsprijs toen. Hoe laag / hoog hij ligt weet ik niet.
Ik maak het jou moeilijk??? Ik moest eerst 7x kijken wrom Xigath reageert op n vraag die ik aan SCaRaB stelde... Maar ik heb 'm door, split personalitiesquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:35 schreef Xigath het volgende:
uhhh, damn wat maak je het moeilijk op de vroege ochtend
mijn vraagprijs is de oude inkoopsprijs. (bieden staat vrij natuurlijk)
de nieuwe prijs (pricewatch) is enkel een indicatie
Tegenwoordig kan je gratis pakketjes verzendenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:10 schreef SCaRaB het volgende:
verrekte! raar! ik was ingelogd met deze dus.. maar goed dat was het account van me vriendin
Bod gezien @ pci kaart
eventueel op te halen in Winkel. Weet niet precies waar je woont?
klopt, ik wacht nog even voor de prijs van router dus dat komt wel goed danquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je gratis pakketjes verzendenIk woon in de Randstad, Winkel is een beetje ver denk.
Oke, ik hoor het welquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:16 schreef SCaRaB het volgende:
[..]
klopt, ik wacht nog even voor de prijs van router dus dat komt wel goed dan
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:30 schreef curtazimo het volgende:
Doe bij deze een bod van 45Euro voor de router. Overigens onder voorbehoud dat de aflevering persoonlijk gebeurt en niet per post en dat de afstand niet te groot is om te rijden. Waar evt. op te halen?
Ahum... we zien toch niet mijn bod over t hoofd he...quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:16 schreef SCaRaB het volgende:
klopt, ik wacht nog even voor de prijs van router dus dat komt wel goed dan
nee daarom zei ik het ook. Wilde weten waar je woondequote:Op woensdag 12 juli 2006 12:40 schreef curtazimo het volgende:
[..]
[..]
Ahum... we zien toch niet mijn bod over t hoofd he...Winkel is trouwens wel een end rijden vanuit Brabant. Mogelijkheid om elkaar halverwege te ontmoeten? (zag in t profiel van je vriendin Breda, wellicht optie?) Mits je akkoord zou gaan met t bod ofcourse.
genoteerd natuurlijk. We wachten de andere dan weer af (voor eventueel tegen bod)quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef henkyfox het volgende:
Ik bied 55 euro voor de router.
Ah, jammer dat ik hem niet voor het weekend heb, magoed kan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:55 schreef SCaRaB het volgende:
Router en PCI kaart zijn verkocht, router is vandaag aangekomen bij zijn rechtmatige eigenaar!
PCI kaart gaat maandag of dinsdag op de post (ligt aan me rooster van me werk!)
Dus deze kan ook dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |