Ik bied mijn zo goed als nieuwe PlayStation Two, een officiele controller, een memorycard van 8 MB (ook officieel..) en diverse spellen te koop aan, voor meer informatie kijk hieronder.
Wat is hetDe PlayStation Two is een PlayStation 2, maar dan kleiner en met ingebouwde netwerk-capaciteiten. Hij is ook stiller dan de gewone PlayStation 2.
Je sluit de PlayStation Two aan op je TV via scart of een RGB-Kabel.
Op de PlayStation Two kun je alle spellen voor de PlayStation 2 spelen, op de hoesjes van die spellen staat dan bovenaan 'PlayStation 2' en het logo ernaast.
Er zit ook een officiele Sony Memorycard bij, van 8 MB, en een Sony-controller (die zat er al standaard bij).
De volgende spellen zijn inbegrepen:
Battlefield 2: Modern Vombat
Gran Turismo 4
Burnout Revenge
Worms 3D.
Jak II: Renegade
De PlayStation Two:
Reden van verkoopIk heb deze PlayStation Two pas enkele keren gebruikt, aangezien ik liever game op mijn PC. Hij staat hier nu maar te verstoffen.
Ik heb hem gekregen bij een telefoonabbonement.
Ik ben van plan voor het geld dat ik hiervoor (hopelijk) ga krijgen, een Nintendo DS Lite te kopen, om te kijken of het met DualScreen wel wil lukken op de consoles. Zoniet, zien jullie die ook wel weer hier verschijnen
![]()
.
Overige informatieHet liefst heb ik dat de eventuele koper hem bij mij komt ophalen in Ede, als we overeenstemming bereiken zullen we een plaats afspreken. Verzenden doe ik liever niet, aangezien ik het niet helemaal vertrouw om hem zo te sturen. Mocht je dat perse willen, zijn de verzendkosten en risico's voor de koper.
Bieden kan vanaf rond 150 euro voor het hele pakket, mede doordat ik dan voor dat geld een Nintendo DS Lite kan kopen.
Voor meer informatie kun je mailen naar deolieman[apending]gmail[punt]com, of hier reageren.
Edit: Sorry Mods! vergeten [TK] ervoor te zetten. Willen jullie dat wijzigen aub?
[ Bericht 1% gewijzigd door Twist. op 21-07-2006 19:50:20 ]