Hey gast. 1, sorry voor het late reageren. 2, ik probeer uit te vinden wat die game nu nog nieuw moet kosten, maar ik kan niet echt iets vinden. Ik heb wel zeer veel interesse, want als ik die game niet snel nieuw vind voor minder dan 20 euro, wil ik graag die van jou overkopen voor ¤ 12.50 incl. verzenden. Is het goed als ik morgen ergens een berichtje plaats hier?quote:Op maandag 4 september 2006 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Panzer Dragoon: Orta wel voor je. 10 euro + 2,50 euro verzendkosten en we hebben een deal.
Ik vind het wel meevallen met het laat reageren!quote:Op maandag 4 september 2006 21:22 schreef CoolGuy het volgende:
Hey gast. 1, sorry voor het late reageren. 2, ik probeer uit te vinden wat die game nu nog nieuw moet kosten, maar ik kan niet echt iets vinden. Ik heb wel zeer veel interesse, want als ik die game niet snel nieuw vind voor minder dan 20 euro, wil ik graag die van jou overkopen voor ¤ 12.50 incl. verzenden. Is het goed als ik morgen ergens een berichtje plaats hier?
Klote game is nergens te vinden, dus ik wil hem graag van jou overkopen. Heb je een e-mailadres waar ik je op kan bereiken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met het laat reageren!
Morgen een reactie is prima.
strolie@hotmail.comquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:07 schreef CoolGuy het volgende:
Klote game is nergens te vinden, dus ik wil hem graag van jou overkopen. Heb je een e-mailadres waar ik je op kan bereiken?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |