Grote zolderopruiming! Nu of nooit! Na het opruimen een aantal dingen tegen gekomen die ik niet meer gebruik. Wie weet kan ik iemand anders er gelukkig mee maken. Wie bied?
Fujitsu Siemens
Amilo D7830 Laptop, zonder HD (die is gecrashed na een virus) Hij is vervangen door een desktop PC - Prijs BIEDEN (nieuwprijs was 1179 euro)
Specs:
P4 2,66 Mhz
512 MB Geheugen
DVD+RW
15 Inch TFT
Originele (recovery) cdroms
3Com OfficeConnect Ethernet Hub 8 Poorts 10 Mb/s Art. #
3C16700A EU-versie - Prijs 17,50 euro
L&C Power Supply 350W ATX - Prijs 7,50 euro
ADI A715 MicroScan 17 Inch Flat TFT-scherm (werkt af en toe wel, af en toe niet, voor de klusser dus) - Prijs 35 euro [Misschien makkelijk te repareren?] Zo goed als verkocht3 x
Game Genie voor de Nintendo 8 bit. 2 Daarvan helemaal kompleet in doosje.
Eentje is los maar wel met code-boek - Prijs kompleet (in verzamelstaat) 12,50 euro per stuk.
Prijs losse 10 euro Bijna verkochtAcclaim Double Player Wireless Head-to-Head System voor de NES. In originele doos, met flinke gebruiksporen op het doosje. Kom je niet zo veel meer tegen dit spul - Prijs 20 euro
3 originele
NES controllers - Prijs 5 euro per stuk
NES rode
lasergun (zapper) - Prijs 7,50 euro
Super Nintendo spel:
Mega Man X (10) - Prijs 10 euro
Last but certainly not least:
Ik had mezelf, toen ik nog NES spul verzamelde, ooit gezegd dat ik dit apparaat nooit weg zou doen, maarja tijden veranderen. Zeker een pronkstuk geweest!
Broderbund U-Force Power Field Controller voor de NES compleet in doos. Spellen spelen door te zwaaien met je handen! - Prijs BIEDEN
Ik heb ook nog (sier, maar wel scherp) 2 werpsterren en een setje werpmessen (ninja-stijl) liggen samen met een flinke mes, maar ik weet niet of ik die hier zo mag verkopen?
Boek:
Goochelen voor Dummies. Leuk boek voor de beginner! Ongebruikt. - Prijs 15 euro
Kuifje Cokes in Voorraad uit 1958 1e druk (rode band) - Prijs BIEDEN
Kuifje Vlucht 714 uit 1968 2e druk (gele band) - Prijs BIEDEN
Verschillende Donald Duckjes
Aantal Marvel comics oa. Spiderman, Spiderwoman etc
Mail me voor een complete lijst van de strips.
Verzendkosten zijn voor de koper uiteraard.
[ Bericht 2% gewijzigd door DonGorgon op 11-08-2006 10:28:00 ]