We zijn over op een nieuwe (54 Mbps)quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:45 schreef Sport_Life het volgende:
oh hehe die heb ik net nodig.
20 euro dan geboden. Waarom verkoop je hem?
Sorry hoor...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:12 schreef dalet het volgende:
- edit: open even een eigen topic-
[GRATIS] toevoeging FAQ > topic kapen is 'not done'
oh kut istie 11 mbps das beetje jammerquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn over op een nieuwe (54 Mbps)
Ow ja, en genoteerd natuurlijk
NPquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef Sport_Life het volgende:
oh kut istie 11 mbps das beetje jammer/.
sorry.
Nou als je bestanden naar elkaar verzend merk ej het wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NP
Moet overigens zeggen dat ik niets merk van het verschil (11Mbps vs 54Mbps). Zal wel aan mij liggen; we doen ook niet zulke bijzondere dingen hier dat je het zou moeten merken... geloof ik
Als je van je ISDN af wilt, moet je een 570 nemen en geen 570i, anders gaat het niet werkenquote:Op zondag 21 mei 2006 10:58 schreef Herr.Flick het volgende:
Hmmm.. ik zit (nog) in dubio... ik wil misschien van m'n isdn af, maar moet ook draadloos gaan ivm nieuwe console.
* Herr.Flick die nog ff nadenkt...
waar evt te bezichtigen/af te halen?
quote:
Ja dat kan; er zitten gaten genoeg inquote:Ja hoor[q]
Je kunt 'm ook gedraad aansluiten toch?
Geen flauw ideequote:Welke downstream snelheid heeft ie wired?
Nope. Dat wil zeggen: ik neem aan dat je dat ding bedoelt dat je op een USB-poort van je PC aansluit, zodat je ook ontvangst hebt. Daar heb ik er nog wel een van (zat volgens mij standaard erbij in het pakket), maar die heb ik er nooit op kunnen betrappen dat ie ook van SpeedTouch is.quote:Heb je ook de wireless SpeeTouch USB NIC erbij?
Dat dacht ik nou eigenlijk alquote:Op maandag 22 mei 2006 21:30 schreef The_Foxz het volgende:
sorry, ISDN. Helaas...
Jawel, maar ik vind het leuk een beetje over een modem / router te babbelen in een topicjequote:
Ik snapte je wel hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:30 schreef Sport_Life het volgende:
Was meer sarcastisch bedoeldDing raak je aan de straatstenen niet kwijt volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |