staat dit bod nog? zo ja, mail me | surezal at gmail dot comquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:06 schreef JK het volgende:
27,50 is echt de max, voor 29,95 verwacht ik 'm 2e hands een dezer weken bij de gameshop hier om de hoek. (RR)
Ja hoor, dat is prima aangekomen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Had je het geld ontvangen deGVR?
Ik heb het binnen, bedankt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef deGVR het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is prima aangekomen.
Je pakketje vandaag misschien ook? Ik weet niet hoe lang zo'n pakketje er normaal gesproken over doet...
Mooi. Veel kijkplezier!quote:
Wil SSX wel ruilen voor Prince met jequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, nog steeds de volgende games in de aanbieding voor ruilRidge Racer Mercury Lumines Prince of Persia
Ruilen tegen SSX, Pursuit Force, Lemmings (zodra iemand die heeft en zat is)
Ok swetsenegger [at] versatel [punt] enelquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:09 schreef linebear het volgende:
[..]
Wil SSX wel ruilen voor Prince met je
Ik heb SSX al binnen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:09 schreef linebear het volgende:
[..]
Wil SSX wel ruilen voor Prince met je
Goed in staat? eu versie?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:28 schreef kenny89 het volgende:
ik heb gta wel , voor 30 euro+vzend mag je hem overnemen , geen interesse in ridge racers..
Heb jij msn zo ja check mij profiel en voeg me even toe...., en ik mag Gta kopen maar ik moet dingen weten voeg me toe!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef kenny89 het volgende:
4x gespeeld , tilburg, compleet , eu versie
niet mijn soort of game.. en heb liever tales of ethernia .... heeft iemand die in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |