Ik heb 'm bij iemand met 1.5 uitgeprobeerd en toen wilde hij toch echt een nieuwe firmware installeren. Is die van jou misschien import?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kan hem ook met 1.5 gebruiken hoor,doe ik ook.
Legend of Heroes tegen mijn Virtua Tennis of Mercury?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef madjacksss het volgende:
heb Tony Hawk, Kingdom of Paradise en The Legend of Heroes
Nog steeds?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef VeerMans het volgende:
Ik heb nog GTA LCS in de aanbieding
ook prince of persia??quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef nlboy het volgende:
Ik wil nog wel een leuke game kopen voor de PSP, maar de leukste titels heb ik al.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Lumines, Mercury, Prince of Persia en Ridge Racer in de aanbieding
En wat heb je te ruil?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:32 schreef JanaX het volgende:
[..]
ik heb wel interesse in Ridge Racer
THUG2 wil ik wel ruilen voor tennis als je dat wil.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:34 schreef winesh het volgende:
ik heb nog midnight club 3 en THUG 2 remix te ruil.
Wat heb je in de aanbieding, een nieuwe game is altijd leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoek je nog bepaalde titels? Of wat wil je er anders voor hebben?
Niet bijster bijzondere helaas.. Metal Gear Ac!d 1 en Hot Shots Golfquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:08 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding, een nieuwe game is altijd leuk
Sorry, dat zijn niet echt games voor mij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet bijster bijzondere helaas.. Metal Gear Ac!d 1 en Hot Shots Golf
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:50 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Sorry, dat zijn niet echt games voor mij.
Toevallig omg Zwolle oid? Dan kunnen we misschien iets regelen..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:51 schreef tuhaha het volgende:
Aangezien m'n PSP is verkocht heb ik GTA liberty City Stories nog over.
Is een EU-versie, zit in de orginele verpakking incl. boekje/plattegrond en aankoopbewijs.
Ruilen is dus geen optie voor mij.![]()
De game verkeert in goede staat.
Prijs, 35 euro
PS. Ik stuur de game niet op maar ik kom uit het oosten des lands.
je verwacht dat iedereen zich direct op je vraag stort?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:43 schreef Drumpie het volgende:
beetje rustig hier
ik heb 2 games te koop voor je,heb je daar geen interesse in?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb hem net dus ik koop liever
Ik woon in Gelderland, Bij Doetinchem, woon je daar?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:51 schreef tuhaha het volgende:
Aangezien m'n PSP is verkocht heb ik GTA liberty City Stories nog over.
Is een EU-versie, zit in de orginele verpakking incl. boekje/plattegrond en aankoopbewijs.
Ruilen is dus geen optie voor mij.![]()
De game verkeert in goede staat.
Prijs, 35 euro
PS. Ik stuur de game niet op maar ik kom uit het oosten des lands.
[/b]quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik woon in Gelderland, Bij Doetinchem, woon je daar?
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Lumines, Mercury, Prince of Persia en Ridge Racer in de aanbieding
Behalve gripshift en burnout heb ik die ook allemaal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef JK het volgende:
JammerIk heb GTA LCS, Colin McRae Rally, Gripshift, Mercury en Burnout, maar die wil ik dus allen nog niet kwijt..... dan ga ik wel verder zoeken
Niemand?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:34 schreef nlboy het volgende:
The Sims 2 (US-import) (cover)
Ongeveer anderhalve maand oud en weinig gebruik, zeer leuk en verslavend spel.
Vraagprijs: ¤ 30,-
Gripshift heeft wat weg van Trackmania Nations, soort van TM Nations lightquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Behalve gripshift en burnout heb ik die ook allemaal.
En burnout heb ik gespeeld en kan me niet boeien, dus de spoeling werd toch al wat dun
Wat kostie ? En is het EUR of USA (ik wil dus absoluut niet de JAP hebben, men zegt wel dat ie speelbaar is, maar ik heb de Japanse gespeeld en vind dus van nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:36 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb Ridge racers te koop
hij is net nieuw, is gewoon hier in Nederland gekocht, en wat die kost kan ik zo niet weten, zeg ma een mooi prijsjequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef JK het volgende:
[..]
Wat kostie ? En is het EUR of USA (ik wil dus absoluut niet de JAP hebben, men zegt wel dat ie speelbaar is, maar ik heb de Japanse gespeeld en vind dus van niet)
Heb ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:13 schreef Drumpie het volgende:
Wie heeft Gta te koop of SSX
US werkt ie dan ook op een in nederland gekochte PSP?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:34 schreef nlboy het volgende:
The Sims 2 (US-import) (cover)
Ongeveer anderhalve maand oud en weinig gebruik, zeer leuk en verslavend spel.
Vraagprijs: ¤ 30,-
Die is toch nog niet uit?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik ben op zoek naar Gran turismo 4 voor de PSP, iemand die in de aanbieding?
Jaquote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef VeerMans het volgende:
[..]
US werkt ie dan ook op een in nederland gekochte PSP?
Jep.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef VeerMans het volgende:
[..]
US werkt ie dan ook op een in nederland gekochte PSP?
Dat meen je nietquote:
Daar ben ik wel ook wel achterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:53 schreef this-is-life het volgende:
Grant turismo is nog niet uit !
Ik heb hier nog wel een WipeOutPure( USA ) te ruil voor je GTAquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:00 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Daar ben ik wel ook wel achter![]()
Daarom in de aanbieding GTA liberty City en Popolocrois
Ik ben op zoek naar racespelletjes, maar geen F1![]()
- Ridge Racerquote:Op zondag 19 maart 2006 14:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb te koop:
- Spiderman 2 UMD film
- Grand Theft Auto: Liberty City Stories
- Mercury
- Wipeout Pure
- Ridge Racer
- Gretzky Hockey (geen doosje, wel handleiding)
40 samen incl verzendingquote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef Syd het volgende:
[..]
- Ridge Racer
- Gretzky Hockey
Hoeveel wil je voor die 2 ?
Lijkt me geen leuk spel, helaas.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een WipeOutPure( USA ) te ruil voor je GTA
Wat wil je hebben voor GTA? Mail me anders even (mail staat in profiel)quote:Op zondag 19 maart 2006 14:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb te koop:
- Spiderman 2 UMD film
- Grand Theft Auto: Liberty City Stories
- Mercury
- Wipeout Pure
- Ridge Racer
- Gretzky Hockey (geen doosje, wel handleiding)
Niet toevallig omg. Zwolle of Goes? Dan kan ik hem komen halen, anderzijds is het ok mail me je gegevens maar even!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:46 schreef American_Nightmare het volgende:
30 incl verzending
mail = onderwegquote:Op maandag 20 maart 2006 10:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet toevallig omg. Zwolle of Goes? Dan kan ik hem komen halen, anderzijds is het ok mail me je gegevens maar even!
Tales of Eternia voor ¤25? Kom ik 'm dit weekend ophalenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:40 schreef deGVR het volgende:
Te koop:
PSP Games (allemaal EU):
Archer McClean's Mercury
Tales of Eternia
Virtua Tennis: World Tour
Burnout Legends
GTA: Liberty City Stories
UMD Movies (ook allemaal EU):
Marylin Manson - Guns, God & Government
Dodgeball
Hellboy
Robots
Alien vs. Predator
evt. afhalen in Leeuwarden
Doe maar 30,-quote:Op maandag 20 maart 2006 16:54 schreef enlightenedwizza het volgende:
Tales of Eternia voor ¤25? Kom ik 'm dit weekend ophalen
waarom ook nietquote:
Mailtje verstuurd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:08 schreef enlightenedwizza het volgende:
waarom ook niet
gooi me een mail met je gegevens naar:
enlightenedwizza at hotmail punt com
check if vanaaf wanneer ik de auto dit weekend mee kan nemen
Is de UMD robots die pixar tekenfilm?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:24 schreef deGVR het volgende:
[..]
Mailtje verstuurd.
Iemand nog interesse in de andere spellen/UMD's?
IK heb pasgeleden hier 6 UMD films voor 35 euro gekochtquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:29 schreef deGVR het volgende:
Ze zijn allemaal regio 2.
Maar 17,50 vind ik wel wat weinig voor drie films, vergeet niet dat UMD's altijd nog duurder zijn dan DVD's.
Een erg leuke deal heb je dan gemaakt... Maar goed, 20 euro. Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:IK heb pasgeleden hier 6 UMD films voor 35 euro gekocht
Maar goed, 20 euro dan?
staat dit bod nog? zo ja, mail me | surezal at gmail dot comquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:06 schreef JK het volgende:
27,50 is echt de max, voor 29,95 verwacht ik 'm 2e hands een dezer weken bij de gameshop hier om de hoek. (RR)
Leeuwarden ook goed?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:23 schreef RLinker het volgende:
Iemand nog GTA tekoop die uit het noorden des lands komt? Liefst omgeving Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |