Nee, ik heb Coded Arms alquote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef Mattytrix het volgende:
hé Swetsenegger, wil je prince of persia ruilen tegen Coded Arms?.
Die van mij kopen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef Ori het volgende:
35 inclusief verzenden
pro evo en world tour soccer vind ik naast elkaar staan. fifa is daarentegen echt een crap game,hoe kun je een slechter spel verzinnenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee...![]()
Het gaat allebij over voetbal, maar daar houdt mijn kennis over een vergelijking mee op.
Met het grote risico dat ik 'm nooit meer kwijt raak...
http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=46771 Pro evo review
http://www.gamerevolution.com/review/psp/world_tour_soccer World Tour Soccer review
Interesse??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
pro evo en world tour soccer vind ik naast elkaar staan. fifa is daarentegen echt een crap game,hoe kun je een slechter spel verzinnen. wees maar niet bang dat je je game niet kwijt raakt,hij is best mooi en behoorlijk goed heb ik gehoord.
Heb je wat te ruilen?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef madjacksss het volgende:
iemand Lumines in de aanbieding voor een zacht prijsje?
ruilen tegen Prince of Persia?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
Heb nog steeds World Tour Soccer Challenge Edition in de (ruil)aanbieding...
Kingdom of Paradise tegen mijn Lumines (US)quote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef madjacksss het volgende:
heb Tony Hawk, Kingdom of Paradise en The Legend of Heroes
VirtualTennis tegen THUG2Remix ?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef winesh het volgende:
Ik heb deze 4 spelen te ruil:
- Midnight Club 3 Dub edition (EU)
- THUG 2 Remix (EU)
- Untold legends (EU)
- Ridge Racers (US)
Quote maar welke spel je wilt ruilen.
Weet je toevallig welke firmware die nodig heeft?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ruilen tegen Prince of Persia?
2.00quote:Op maandag 30 januari 2006 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Weet je toevallig welke firmware die nodig heeft?
Zit zelf met 1.50 en wie die eigenlijk wel houden zo...
you've got mailquote:Op maandag 30 januari 2006 14:44 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Kingdom of Paradise tegen mijn Lumines (US)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |