nope,hoorde dat coded arms niet al te best is,srryquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef Mattytrix het volgende:
Ehmz wil je prince of persia ruilen tegen Coded Arms?
Ik heb zowel coded arms als POP.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nope,hoorde dat coded arms niet al te best is,srry.
leg uit!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb zowel coded arms als POP.
Je had beter kunnen ruilen.
lijkt me niet zo lekker wegspelen op een psp,op een ps2 daarintegen zou ik hem wel willen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Coded Arms is beter dan POP. Als je van FPS'en houdt tenminste
Dat hangt van je bod af.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:10 schreef Ori het volgende:
Verkoop je die GTA:LCS ook?
Deal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef Mattytrix het volgende:
GTA tegen Burnout legends ruilen? ik heb burnout te ruil.. wil hem graag met je ruilen.
En even over coded arms.. hij is best wel goed te bespelen hoor.. je kan alles naar je eigen smaak instellen kwa besturing.
Zoals het er nu uit ziet ga ik 'm ruilen voor Burnout met Mattytrix.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef Ori het volgende:
35 inclusief verzenden
Waarom zou je niet op EU servers kennen? Maar sowieso zijn er nog geen eu servers.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:56 schreef Syd het volgende:
Ik ben ook op zoek naar SOCOM, of weet iemand een nederlandse internet site waar ze hem al verkopen?
En als ik de USA versie koopt, kan ik dan ook op EU servers ? of alleen op USA en Canadese servers ?
Top spel...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef Mattytrix het volgende:
Oké Burnout heb ik geruild met Netsplitter.. heb nu nog Coded Arms te ruil!
ik zit te twijfelen omdat ik pro evo ook al heb en dan lijkt me world tour soccer ovrbodig. zijn de games erg verschillend,weet je dat toevallig?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Top spel...![]()
Heb me weer heerlijk zitten vermaken in de trein...
Ik heb voor de liefhebber nog steeds World Tour Soccer Challenge Edition in de aanbieding voor een ruil...
Nou, omdat je net als bij GTA niet kunt lannen als bijvoorbeeld kameraad USA versie heeft en ik de EU versie.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op EU servers kennen? Maar sowieso zijn er nog geen eu servers.
Nederlandse sites welke hem verkopen ken ik niet, ik heb 'm zelf bij videogamesplus.ca gekocht.
Dat is met alle games en adhoc verbinding zo.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:41 schreef Syd het volgende:
[..]
Nou, omdat je net als bij GTA niet kunt lannen als bijvoorbeeld kameraad USA versie heeft en ik de EU versie.
Dat was met Twisted Metal geen probleem, dus ik neem aan dat het voor Socom ook geen probleem is.quote:En aangezien je met Socom ook online kan, wou ik weten of er dan geen fouten/bugs kunnen komen als je met een EU versie op een USA server gaat of anders om.
En ik weet dat er nog geen EU servers zijn maar als hij hier komt dat ik dan zonder problemen met Socom USA daarop kan.
Geen idee...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen omdat ik pro evo ook al heb en dan lijkt me world tour soccer ovrbodig. zijn de games erg verschillend,weet je dat toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |