Ik heb 'm nu ong. 2 jaar, heb er ong. 10 keer gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 17 september 2006 19:15 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
welke leeftijd heeft dat ding en welke afmeting heeft ie?
Nee, ingeklapt staat 'ie rechtop.quote:Op zondag 17 september 2006 20:46 schreef JWire het volgende:
kan je hem zo inklappen dat je hem onder je bed neer kan zetten?
Nee, dankje.quote:Op zondag 17 september 2006 22:50 schreef Banzi het volgende:
80 euro inclusief je roeitrainer?
Ga ik straks even naar kijken.quote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef junkiexp het volgende:
Hoeveel watt trekt ie alstie aanstaat?
En heb je een specifiek model?
Mijn vriendin en ik zijn zeer geintresseerd.
Perfect,ik zal zo even meten oftie in mijn wagen past.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:31 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Ga ik straks even naar kijken.
Ik laat het je vanavond nog weten.
Ik heb net even gekeken.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:51 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Perfect,ik zal zo even meten oftie in mijn wagen past.
Is de hemel los te maken van de steun?
Ik heb 't even opgezocht.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:41 schreef junkiexp het volgende:
Maar heb je een model?
Dan kijk ik wel even op internet,wil de specs weten namelijk.
Harstikke bedankt voor de informatie,maar ik haak toch af.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Ik heb 't even opgezocht.
Dit is 'm: http://www.bruinenfit.nl/(...)f37cf23801b183cc92fd
Geen probleem, succes.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Harstikke bedankt voor de informatie,maar ik haak toch af.
Je bent niet te duur,maar ik moet vanuit Rotterdam komen en hopen dat het in de auto past.
Ik zie ze hier in de buurt op marktplaats staan voor dezelfde bedragen,is net even wat makkelijker.
Ik had ook geen idee wat die dingen waard waren namelijk,sorry for that.
Succes met de verkoop![]()
Laat ik je vrijdag weten, ok?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef pierce het volgende:
Kan ik hem dit weekend ophalen?
ok, mail me anders even op het msn adres uit mijn profiel.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:00 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Laat ik je vrijdag weten, ok?
Je hebt mail.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:23 schreef pierce het volgende:
[..]
ok, mail me anders even op het msn adres uit mijn profiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |