post = ok. garantie geen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:31 schreef caradoc het volgende:
Stuur je hem per post? Zo niet, waar te halen?
Waarom doe je hem weg?
Hoe oud is de kaart? ( Als die enigsinds nieuw is, zit er nog garantie op? Wat onwaarschijnlijk is, omdat er aan gerommeld is)
Dan is het geen geldige bios, suffe.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op deze reactiehet is een plaatje van google ter illustratie
![]()
waar de neuk heb je het overquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef K33T het volgende:
[..]
Dan is het geen geldige bios, suffe....
eigenlijk het antwoorden niet waard; ' ja '.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:42 schreef existenz het volgende:
Dus voor the record:
Het is een overgeklokte 9800 Pro, waar dus geen garantie van de producent meer op zit en die 3 slots in beslag neemt?
>> Zo ja, laat maar dan
Die laat maar gaat meer over het feit dat ik gewoon geen 3 slots vrij heb... Ik ben altijd zeer tevreden geweest over mijn 9800...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:49 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
eigenlijk het antwoorden niet waard; ' ja '.
small price to pay voor het extra vermogen wat je dan krijgt. 3 pci slots is ook zwaar overdreven trouwens.. het is meer 1 slot wat het wafer overlaptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:54 schreef existenz het volgende:
[..]
Die laat maar gaat meer over het feit dat ik gewoon geen 3 slots vrij heb... Ik ben altijd zeer tevreden geweest over mijn 9800...
En dat PCI slot kun je beter niet gebruiken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
small price to pay voor het extra vermogen wat je dan krijgt. 3 pci slots is ook zwaar overdreven trouwens.. het is meer 1 slot wat het wafer overlapt![]()
echte nerds hebben geen modem of pci meuk en hebben dus soundstorm 7.1 onboardquote:Op zondag 28 mei 2006 00:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En dat PCI slot kun je beter niet gebruiken.![]()
6800 ? heb ik eens ergens gelezenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Omkron het volgende:
Hoe snel is deze kaart..? Waarmee is deze te vergelijken..?
ik heb een goede airflow in die kast maar doordat die kaart meteen z'n warmte kwijt is valt het hierdoor wel meequote:Op zondag 28 mei 2006 01:06 schreef schvvmert het volgende:
Mijn 9800SE met zo'n passieve koeler werd al een redelijke bakplaat.Hoe zit dat met een opgefokte Pro @ XT? Op een echte XT zit een aardig dikke koeler.
Of heb ge de versie met grote Fan aan de zijkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |