50 euro, kan vanavond overmaken en we hadden het er al over in ander topic alleen kan ze nergens kopen, worden weinig geleverdquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef schvvmert het volgende:
Ook te koop een losse Asus CT-479 Adapter met Intel Celeron M 340
Vraagprijs 70 euro.
60 euro inclusiefquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:59 schreef schvvmert het volgende:
110 euro incl verzenden voor Mobo, adapter en cpu is meteen verkocht.
70 euro incl verzenden is meteen verkocht voor adapter en cpu.
Adapter kost 45 en CPU 85 nieuw. Ik reken de helft daarvan en 5 euro voor verzenden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
60 euro inclusiefen wij zijn vriendjes
Oke dan wacht ik even of er nog belangstelling is. Mocht je 60 euro ervoor willen, kan ik het per direct overmaken zodat je morgen al kan versturen en je geld al hebtquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Adapter kost 45 en CPU 85 nieuw. Ik reken de helft daarvan en 5 euro voor verzenden.
Da's toch vrij netjes dacht ik zo.![]()
Morgen verzenden lukt me zowiezo niet omdat ik te laat thuis ben dan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oke dan wacht ik even of er nog belangstelling is. Mocht je 60 euro ervoor willen, kan ik het per direct overmaken zodat je morgen al kan versturen en je geld al hebtWant heb nog wel heel erg belangstelling
![]()
Voor minder dan 60 euro excl verzenden of voor 60 ophalen in Ede ga ik 't niet verkopen. Daarvoor is 't leuk spul.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oke dan wacht ik even of er nog belangstelling is.
Betaald en je hebt mailquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:09 schreef schvvmert het volgende:
65 incl verzenden is accoord. Ik maail je wel ff.
Ben je dom ofzo? Hij heeft net de cpu + converter voor 65 incl. verkocht en dan denk je dat voor minder geld meer spullen krijgt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:54 schreef Newb het volgende:
Ik trap af met 50 euro, voor je setje? Heb je niet nog ergens geheugen liggen? Waar woon je?
Ik verkoop alleen de complete set dus mobo,adapter en cpu.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Past dat spul ook op een Asus P4P800-MX?
Kerel. Waar maak jij je druk om. Tief een eind op, kut noob.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:00 schreef nexxoin het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo? Hij heeft net de cpu + converter voor 65 incl. verkocht en dan denk je dat voor minder geld meer spullen krijgt?![]()
Tevens staat er ook al een paar keer vermeld dat ie in ede woon![]()
Dat bod van jou heeft gewoon helemaal geen zin? Je ziet toch voor hoeveel hij de andere spullen heeft weg gedaan dus voor minder doet ie de andere set zeker niet weg omdat er nog een mobo'tje bij zit. Enne ik denk dat jij hier de noob bentquote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef Newb het volgende:
[..]
Kerel. Waar maak jij je druk om. Tief een eind op, kut noob.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:16 schreef nexxoin het volgende:
[..]
Dat bod van jou heeft gewoon helemaal geen zin? Je ziet toch voor hoeveel hij de andere spullen heeft weg gedaan dus voor minder doet ie de andere set zeker niet weg omdat er nog een mobo'tje bij zit. Enne ik denk dat jij hier de noob bent![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:27 schreef schvvmert het volgende:
Even voor de duidelijkheid, bod van 50 euro ga ik niet op in.![]()
Er is al 90 geboden en daar doe ik het setje niet voor weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |