Ik wens je heel veel succesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:15 schreef CJ_S het volgende:
Te ruil m'n PSP en toebehoren met 7 spellen
- Wipeout Pure
- Mercury
- Untold Legends
- SSX on tour
- Ridge Racer
- Grand Theft Auto Liberty City Stories
- Lord of the Rings Tactics
Ik wil dit geheel graag ruilen voor een XBOX 360 met HD en minimaal 1 spel (wel een leuke)
PSP is in goede staat.
ik wil 'm ruilen omdat ik geen extra geld wil uitgeven aan een XBOX 360 die ik waarschijnlijk toch niet veel ga spelen (net als de PSP). Firmware van PSP is geupgrade naar 2.0 geloof ik...
Ik hoor of lees 't wel
Thnx, er zal vast iemand zijn die liever een psp heeft ipv een xbox 360 (om welke reden dan ook). Niet geprobeerd is altijd mis en als de andere een bijbetaling wil hebben wil ik daar ook best over nadenken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:06 schreef robbertmeijers het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succesmet het vinden van een gek die dit wil ruilen !!!
![]()
Helaas, is UMD formaat en tot nog toe beschikt alleen de PSP daarover.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:04 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
werken die spelletjes van een psp ook op een playstation 2?
tis een richtprijs. 220 euro is mij in ieder geval wel te weinig voor dit pakket.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef brijner het volgende:
Bijna alle spellen die je noemt zijn NIEUW nog maar 20 euro.
Uitzondering GTA:LCS en LOTR Tactics. Die laatste is trouwens 33,95. total prijs van 300 vind ik dan ook behoorlijk veel als je bedenkt dat een 1.50 PSP op marktplaats en speurders voor 150 de deur uit gaan, en heb je ook nog es een 1 Gb kaartje erbij...
250 als je 'm op komt halen. hebben wij dan een deal?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:01 schreef Keffo het volgende:
220 eu geboden ervan uitgaande dat het inderdaad een 2.0 firmware is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |