Heb je al naar mijn optie gekeken?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Wacht je wel even lekker je beurt af?
Yups, en hou m iin m'n achterhoofd, maar in principe ligt ie boven het budget, dus ik wacht nog even de verdere reactie's hier afquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:53 schreef el-Fenomeno het volgende:
[..]
Heb je al naar mijn optie gekeken?![]()
thnx, maar geen interesse. Ik ken het toestel, kan en wil niet overweg met die bedieningquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:22 schreef -TDJ- het volgende:
Ik heb als backup telefoon nog een nokia 3650 liggen, deze heeft bluetooth, tegen een goed bod mag hij van eigenaar wisselen...
Je hebt mailquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:58 schreef master_X het volgende:
ik heb nog een nokia 6230 liggen intresse zo ja mail dan op jordy_hero at hotmail dot com
nog steeds geen mail gehadt ...quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:19 schreef master_X het volgende:
heey sorry voor de late reactie was even niet thuis en je hadt geen mail in profiel staan dus kon je niet zo bereiken en heb geen mail gehadt weet niet of je nu al wat hebt ? anders hoor ik het nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |