235 MB!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef staticdata het volgende:
*stand van zake, raad de grootte van patch 1.3 competitie*
* Morpheus2002 - 100 MB
* Ghostbuster - 260 MB
* ViperII - 274 MB
* unleasmitch - 397 MB
* Staticdata - 430 MB
* Incolumis - 435 MB
* Escape - 478 MB
* Postman - 521 MB
* Raffie - 600 MB
* Suikermais - 3 GB
350 mb voor de eerste patchquote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef staticdata het volgende:
* Morpheus2002 - 100 MB
* Ghostbuster - 260 MB
* ViperII - 274 MB
* RudyCarell - 290 MB
* unleasmitch - 397 MB
* Staticdata - 430 MB
* Incolumis - 435 MB
* Escape - 478 MB
* Postman - 521 MB
* Raffie - 600 MB
* Suikermais - 3 GB
Geef dan ook ff aan waarom kan ik weer wat van lerenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Nooit meer een leeg lege TopicTitel"
Nou, niet helemaal. Ik kan aardig te keer gaan of TS, maar altijd tegen mezelf of BF2quote:Op maandag 22 mei 2006 12:29 schreef escape_nl het volgende:
http://home.planet.nl/~mazur018/jannis@whine.wma
echt geweldig, zo zat Jorrit dit weekend ook achter de pc,loooooooooooooooool
Eens, klinkt beter. Ik ben geen taalkundige, maar er zal vast wel een reden zijn waarom het lege moet zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Nooit meer een leeg lege TopicTitel"
Spreek die zin maar eens hardop uit, dan merk je wel dat hij met "lege" veel beter loopt dan met "leeg".quote:Op maandag 22 mei 2006 13:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geef dan ook ff aan waarom kan ik weer wat van leren![]()
trouwens niet zeiken, jullie willen nog geneens een nieuwe topic openen. maar commentaar geven wel![]()
heet jij Van Dale met je achternaam danquote:Op maandag 22 mei 2006 13:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Omdat ik het zeg ?
Het woordboek zou eerst mijn achternaam dragen maar dan zouden mensen het verwarren met een Duits woordenboek en toen is het gewijzigd naar van Dalequote:Op maandag 22 mei 2006 13:54 schreef staticdata het volgende:
heet jij Van Dale met je achternaam dan![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het woordboek zou eerst mijn achternaam dragen maar dan zouden mensen het verwarren met een Duits woordenboek en toen is het gewijzigd naar van Dale![]()
von Dhale??quote:Op maandag 22 mei 2006 13:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Het woordboek zou eerst mijn achternaam dragen maar dan zouden mensen het verwarren met een Duits woordenboek en toen is het gewijzigd naar van Dale![]()
Volgens mij is het een complot van de overheid, tenminste dat zei m'n goede vriend E. de Roy van Zuydewijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:58 schreef staticdata het volgende:
dat is wel nep zeg! daar gaat je naamsbekendheid
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:00 schreef -chiel- het volgende:
von Dhale??
Je bent ook niet eigenwijs hequote:Op maandag 22 mei 2006 13:47 schreef staticdata het volgende:
leeg topictitel vind ik gaan, maar leeg titel niet. maar is het daarom dan automatisch lege topictitel. dat vind ik dus weer niet gaan.
dus graag taalkundig argument waarom het niet kan zodat ik weer wat leer
Nu duidelijk?quote:Uitleg voor staticdata:
Je zet een -e achter het bijvoeglijk naamwoord als het bij een zelfstandig naamwoord staat.
• het zwarte paard
Mee eens.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toch snap ik echt niet hoe je erbij komt dat leeg TopicTitel kan, laat staan dat het enigzins goed uitspreekt
Jonge jonge, wat laat die ene gozer zich kennen zeg! Zo lopen vloeken .. hij is nog erger dan escapequote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Hallo lieve BoF vrienden. Wij zijn altijd bezig Nederlands talent te scouten en te recruiten tot opheden zijn wij hier niet succesvol ingeweest. Tot ons oor viel op een wel heel bijzonder geluids fragment, in dit fragment spreek een zekere "Jannis" die precies zegt wat wij altijd denken. Deze persoon zou de sleutel tot succes kunnen zijn om ons team zodanig te motiveren, en af te zeiken waar dat gewoon nodig is dat onze clan nog wel eens nr 1 kan worden. Bij deze doen wij een oproep om iedereen met ook maar het kleinste beetje informatie over Jannis te posten, de informatie die leidt tot het vinden van deze persoon zal rijkelijk beloont worden.
Daboyz Management & recruiting.
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef BattleLies het volgende:
Jonge jonge, wat laat die ene gozer zich kennen zeg! Zo lopen vloeken .. hij is nog erger dan escape JP![]()
aan de ene kant jaquote:Op maandag 22 mei 2006 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent ook niet eigenwijs he
[..]
Nu duidelijk?
Toch snap ik echt niet hoe je erbij komt dat leeg TopicTitel kan, laat staan dat het enigzins goed uitspreekt
ja hier zou ik zelfs niet leeg accu zeggenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:25 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Mee eens.
Pak maar eens een andere zin.
Voorbeeld:
De prius heeft een leeg accu, of
De Prius heeft een lege accu.
ach ik kan even erg zijn hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De eerst volgende keer dat ik op TS kom start iedereen direct de opname functie van TS
Heat of the moment zullen we t maar noemenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Suikermais het volgende:
Snap sowieso niet dat sommige spelers echt met gierende hartkleppen en met een bloeddruk van hier tot Tokio BF2 of een andere game zitten te spelen en zich verschrikkelijk druk maken om werkelijk niks...
C'mon...i't's maar een spelletje.
Inleven heet dat. Is ook direct de reden waarom ik het spelletje beter speel dan jij.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Suikermais het volgende:
Snap sowieso niet dat sommige spelers echt met gierende hartkleppen en met een bloeddruk van hier tot Tokio BF2 of een andere game zitten te spelen en zich verschrikkelijk druk maken om werkelijk niks...
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er ook een opname is van ene JP tijdens een potje 2006 FIFA World Cup...
Ik weet van nietsquote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er ook een opname is van ene JP tijdens een potje 2006 FIFA World Cup...
Nee ik ook nietquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Suikermais het volgende:
Wat heb ik er nu mee te maken?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jonge jonge, wat laat die ene gozer zich kennen zeg! Zo lopen vloeken .. hij is nog erger dan escape![]()
Is altijd leuk om commentaar te krijgen van mensen die je nooit meer op het slagveld ziequote:Op maandag 22 mei 2006 15:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Wat heb ik er nu mee te maken?
Zoals Postman al zei, dat heet inleving in het spel, dat hoort er allemaal bij
Ander slagveld, FIFA!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Is altijd leuk om commentaar te krijgen van mensen die je nooit meer op het slagveld zie
En inco meteen was meters buitenspelquote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Godverdomme weer buitenspel"Go Kevin!
[..]
Ander slagveld, FIFA!
ik ken em, is iemand van de CoD community, weet zo de clan niet meer waar die in zatquote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Hallo lieve BoF vrienden. Wij zijn altijd bezig Nederlands talent te scouten en te recruiten tot opheden zijn wij hier niet succesvol ingeweest. Tot ons oor viel op een wel heel bijzonder geluids fragment, in dit fragment spreek een zekere "Jannis" die precies zegt wat wij altijd denken. Deze persoon zou de sleutel tot succes kunnen zijn om ons team zodanig te motiveren, en af te zeiken waar dat gewoon nodig is dat onze clan nog wel eens nr 1 kan worden. Bij deze doen wij een oproep om iedereen met ook maar het kleinste beetje informatie over Jannis te posten, de informatie die leidt tot het vinden van deze persoon zal rijkelijk beloont worden.
Daboyz Management & recruiting.
Was idd geslaagd, enkel was ik er 's avonds niet meer toe in staat goed te gamen...quote:Op maandag 22 mei 2006 13:12 schreef escape_nl het volgende:
Wil graag de mensen bedanken die zaterdag meegeholpen hebben met een geweldige dag Special Forces.
De server heeft vanaf 11.30 uur tot 23.00 uur (toen ben ik gestopt) volgezeten met spelers.
ik zal vast een nieuwe datum prikken voor een vervolg
een ieder zijn fetishquote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach flikker op, niet weer die smerige links he !
Ik zie ze liever ook niet maar die collega blijkbaar welquote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach flikker op, niet weer die smerige links he !
jaja....quote:Op maandag 22 mei 2006 17:37 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik zie ze liever ook niet maar die collega blijkbaar wel
ssst... dat zou je niet door vertellenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
jaja....
ik zag op netgamez anders behoorlijke ranzigheid op je scherm
oja daarom zat je onder mn tafelquote:Op maandag 22 mei 2006 18:29 schreef Razorback het volgende:
[..]
ssst... dat zou je niet door vertellen
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zit die flikker dat gewoon allemaal te tapen...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik weet van niets
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Fifa.wav
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Fifa2.wav
Die laatste, ik ownde JP met 2-1 Liechtenstein - Brazilie
Je hoort trouwens vier stemmen door elkaar. Kev vs Inco en FJD vs JPen in het eerste bestand was het weer andersom ofzo
Morgen zullen er vast ook fragmenten van mij zijn aangezien ik ook nog wel eens wil schelden
Die flikker heet Liesquote:Op maandag 22 mei 2006 19:53 schreef jpjedi het volgende:
Zit die flikker dat gewoon allemaal te tapen...![]()
![]()
Spank her...Spank her !!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak..Ik ga even " maatregelen" nemen![]()
Ja, en neem het op!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:11 schreef Suikermais het volgende:
Spank her...Spank her !!!!!
Zien!?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:36 schreef staticdata het volgende:
ik bedoelde eerder dat ik dat niet zou willen zien
AUW! Nu kan ik niet meer lopen .. zo hard heeft tie me gespankt!!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak..Ik ga even " maatregelen" nemen![]()
na 22:00 kom ikquote:Op maandag 22 mei 2006 21:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dan daag ik je wel uit..kom eens op TS man lauw
nee hoor ik doe het niet om zijn geld en zijn status. tuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 23:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oja... hier nog een leuk linkje voor wat vrouwelijk schoon. Vrouwen van (WK) voetballers.
Geld doet dus een hoop!
http://www.wegaannaarduitslandtoe.nl/voetbalvrouwen.asp
De vrouwen van Totti en Figo![]()
bij het horen ervan krijg je automatisch beelden in je hoofd geprojecteerdquote:Op maandag 22 mei 2006 20:50 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Zien!?
Het verhaal begon over een geluidsopname, daar kan je alleen naar luisteren.![]()
jij vindt echt alles...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:56 schreef escape_nl het volgende:
AF manual
http://files.ea.com/downl(...)2af/en_US/manual.pdf
niets nieuws eigenlijk. behalve dat je in AF straks met een vrachtwagen kan rijden en een muscle carquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:56 schreef escape_nl het volgende:
AF manual
http://files.ea.com/downl(...)2af/en_US/manual.pdf
3gbquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:54 schreef staticdata het volgende:
* Diamond - 100 KB![]()
* Morpheus2002 - 100 MB
* Veermans - 137 MB
* -chiel- - 235 MB
* Ghostbuster - 260 MB
* ViperII - 274 MB
* RudyCarell - 290 MB
* Domo - 350 MB - 1.31 => 13 MB, 1.32 => 12 mb
* unleasmitch - 397 MB
* Staticdata - 430 MB
* Incolumis - 435 MB
* Escape - 478 MB
* Postman - 521 MB
* Raffie - 600 MB
* Suikermais - 3 GB![]()
als we dan slim zijn zetten we vrijdag de server de gehele dag op AF, gegarandeerd dat ie de hele dag vol zitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:18 schreef escape_nl het volgende:
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=74404
AF komt op 25 mei, datum staat erbij met pics.
Dus ff wachten en we krijgen misschien wel gave tankbattles zoals op El Alamein
Format Picture=>Tabblad Layout=>Behind Textquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:54 schreef BattleLies het volgende:
Iemand hier die VEEL van Word weet?? Ik moet briefpapier ontwerpen wat ook in word gebruikt kan worden. Dus ik heb briefpapier ontworpen wat op papier gedrukt wordt en dan in de printer van het bedrijf gaat .. maar nu willen ze daarvan ook een Word-versie hebben die de baas op zijn laptop kan gebruiken om een brief in te tikken .. en dat hij hem dus waar ook ter wereld kan printen met dezelfde kenmerken als het gewone briefpapier.
Nu heb ik het ontwerp in delen geknipt en daar plaatjes van gemaakt en die wil ik nu zo in Word bevestigen dat ze niet van hun plaats kunnen als er in getypt wordt!?
Maar ik ben geen word-expert .. dus hopelijk kan iemand me helpen?!??!
en natuurlijk een .dot document van maken... als sjabloon maar dat spreekt denk voor zichzelf (tekstvelden locken op goede plaats etc...)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Format Picture=>Tabblad Layout=>Behind Text
En voila het plaatje staat altijd achter de tekst en blijft op zijn plek.
Maak gewoon een Document aan waar al je plaatjes op vaste posities staan. En sla het vervolgens op als Word Template (*.dot)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:58 schreef escape_nl het volgende:
gebruik een sjabloon
Gelukt! Thx!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Format Picture=>Tabblad Layout=>Behind Text
En voila het plaatje staat altijd achter de tekst en blijft op zijn plek.
Word is enkel goed voor teksten schrijven, opmaak doe ik in Quark... Voor de rest gebruik ik het nooit...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:09 schreef staticdata het volgende:
je kan best veel met Word. zelfs formules werken er in.
uhm ja, maar klopt het dat het een Mac programma is? en OPmaak kan je ook beter in photoshop maken ofzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Word is enkel goed voor teksten schrijven, opmaak doe ik in Quark... Voor de rest gebruik ik het nooit...
Quark is niks vergeleken bij Indesign! Ik vind Indesign echt 100x lekkerder werken!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Word is enkel goed voor teksten schrijven, opmaak doe ik in Quark... Voor de rest gebruik ik het nooit...
tja de een houd van patat en de ander eet liever boerenkoolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Quark is niks vergeleken bij Indesign! Ik vind Indesign echt 100x lekkerder werken!
Ik ben zelf meer een vlees en vis liefhebberquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:21 schreef escape_nl het volgende:
[..]
tja de een houd van patat en de ander eet liever boerenkool
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer een vlees en vis bier liefhebber![]()
Dan mag jij die persoon even aanwijzen van mijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:21 schreef escape_nl het volgende:
[..]
tja de een houd van patat en de ander eet liever boerenkool
en toch is het zo, lekker met spekkies en een flinke worstquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan mag jij die persoon even aanwijzen van mij(en niet zeggen dat jij liever boerenkool eet)
das waar... Indesign is beter, maar niet al onze drukkers hebben Indesign... en we zouden anders honderden documenten moeten omzetten, ik zou ook wel over willen naar Indesignquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Quark is niks vergeleken bij Indesign! Ik vind Indesign echt 100x lekkerder werken!
Dat dacht ik welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
en toch is het zo, lekker met spekkies en een flinke worst
Ik werk nu dus bij een bedrijf waar heel veel in Framemaker is gemaakt en nu willen ze dat ik meer in Framemaker dan in Indesign ga werken .. maar Framemaker is pas echt een ramp!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
das waar... Indesign is beter, maar niet al onze drukkers hebben Indesign... en we zouden anders honderden documenten moeten omzetten, ik zou ook wel over willen naar Indesign
LOL!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:01 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de liefhebbers, een opname van Fifa van gisteren
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Fifa.mp3
0:02 - 0:13 - Kevin tegen Frank (Morpheus) in z'n met 13-2 verloren wedstrijd.
0:14 - 1:20 - FJD vs Frank (Inco) waarbij mijn controller uitvielDaarna uit Kevin z'n frustraties nog even als hij met 7-1 achter staat
1:21 - 1:45 - Kevin uit z'n frustraties nog een keer, nu staat hij al 12-2 achter(aan het einde wordt het 13-2)
1:46 - 1:49 - De nieuwe Kevin Jingle: NEE NEE, wat doe ik nou weer![]()
Q2ID van Markzware...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
das waar... Indesign is beter, maar niet al onze drukkers hebben Indesign... en we zouden anders honderden documenten moeten omzetten, ik zou ook wel over willen naar Indesign
Das echt een bout-proggie... Al ons studiemateriaal is daarin opgemaakt...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik werk nu dus bij een bedrijf waar heel veel in Framemaker is gemaakt en nu willen ze dat ik meer in Framemaker dan in Indesign ga werken .. maar Framemaker is pas echt een ramp!!!![]()
uhmmm... mac-versie toch wel? maarre we blijven voorlopig met Quark werken, Quark 7 staat eraan te komen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:53 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Q2ID van Markzware...
Hoeveel wil je er kopen?
Mac en PC is ie verkrijgbaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
uhmmm... mac-versie toch wel? maarre we blijven voorlopig met Quark werken, Quark 7 staat eraan te komen...
Dat is wel handig. Logitech verkoopt trouwens PS2 controllers, heb er zelf eentje. Alleen staat er 1, 2, 3, 4, 5, 6 etc ipv vierkantje, kruisje, rondje, driehoekje, r1, r2 etc.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:01 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.consoleshop.nl/product/23039
Besteld
Ik heb bijna dezelfde, deze:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is wel handig. Logitech verkoopt trouwens PS2 controllers, heb er zelf eentje. Alleen staat er 1, 2, 3, 4, 5, 6 etc ipv vierkantje, kruisje, rondje, driehoekje, r1, r2 etc.
[afbeelding]
Klopt, heb ik ook naar zitten kijken maar ik heb hier een std. PS2 controller liggen en (belangrijker) deze liggen:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat is wel handig. Logitech verkoopt trouwens PS2 controllers, heb er zelf eentje. Alleen staat er 1, 2, 3, 4, 5, 6 etc ipv vierkantje, kruisje, rondje, driehoekje, r1, r2 etc.
[afbeelding]
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook naar zitten kijken maar ik heb hier een std. PS2 controller liggen en (belangrijker) deze liggen:
[afbeelding]Wireless en net een tikkie groter dan de std PS2 controller
Eigenlijk ook iets te groot en dat terwijl ik toch best grote handen hebquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:33 schreef RudyCarell het volgende:
Die heb ik ook!Alleen de calibratie van de analoge sticks laat te wensen over... de sticks zitten niet meer helemaal recht meer en de linker heeft af en toe afwijking... en hij is zo zwaar...
Je wint nooit, zo geweldig kan ie niet zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Koop dan die Rumble Pad II die ik ook heb, die is geweldig!
Das wat voor JP want al z'n knopjes zitten verkeerdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
xbox controller op de pc!
Voor de handige harry's onder ons.
idd boerenkool met uitgebakke spek mmmmmmmmmmmmmmm!!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
en toch is het zo, lekker met spekkies en een flinke worst
shoarmaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:50 schreef drbravo het volgende:
alleen heb ik een hekel aan al die buitenlandse gerechten zoals kip tondori enz.
Ofwel, al het vlees is lekker. Paardevlees weet ik niet... Zal ik nooit eten ook...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:36 schreef staticdata het volgende:
kip tandoori![]()
Teriyaki
Sukiyaki
Shoarma![]()
Gyros
![]()
lekker lekker lekker
eet je weleens een kroket?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ofwel, al het vlees is lekker. Paardevlees weet ik niet... Zal ik nooit eten ook...
ben benieuwd wie de weddenschap gaat winnenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:41 schreef escape_nl het volgende:
vanaf 17.00 uur downloaden
http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/
moiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
ben benieuwd wie de weddenschap gaat winnen
Je gaat me toch niet vertellen... Nou maakt het uit, wordt niet als zodanig verkocht, dus weet ik niet beter, zeg maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ofwel, al het vlees is lekker. Paardevlees weet ik niet... Zal ik nooit eten ook...
nu dus welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen... Nou maakt het uit, wordt niet als zodanig verkocht, dus weet ik niet beter, zeg maar
denk het nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:08 schreef RudyCarell het volgende:
ja wat moet ik nou... ik had er niet over moeten beginnen
Armored Fury is te downloaden!
LOL eerder dan escape...![]()
Ja, dus...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:13 schreef escape_nl het volgende:
[..]
denk het niet
Het Grote BoF BF2 Topic: Nooit meer een leeg TopicTitel!
gewijzigd om 11.09
ik zie geen aanpassing...quote:AF komt op 25 mei, datum staat erbij met pics.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef staticdata het volgende:
ik geloof er weinig van dat AF vandaag uit komt.
quote:voor de mensjes die niet kunnen wachten voor Armored Fury:
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2AF&skin=bf2af&app=commerce
Heb hem zelf al besteld en hij staat al in mn EA downloader. Hij kost gewoon 9,99
aftellen in de EA downloader nog wel. Nog iets van 16 uur te gaan duss... ik neem dat het vanavond dus downloadbaar/speelbaar is. Hopelijk is de patch rond die tijd ook eindelijk uit want ik ben het gewacht wel beu nu
ik kijk idd vanavond wel ff... er staan nu zoveel tegenstrijdige berichten op de forums...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef staticdata het volgende:
dan wacht ik liever dat het aftellen op 0 staat, dan heb ik zekerheid, want je weet maar nooit met EA.
Moet je de prijzen van de consoles eens doorrekenenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef staticdata het volgende:
jammer dat we niet in dollars kunnen betalen. in amerika kost ie $9.99 als je dat nu omrekend zou het op ¤7,80 uitkomen
ja dat lust ik natuurlijk welquote:
Zo geweldig hoe die eerste scheids omgeduwt wordtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voetbalspelers en geweld:
http://www.flabber.nl/archief/016358.php
Er zitten echt een hoop smerige bij! Een aantal gebroken beentjes, dat zeker.
Echt fijn ding is dat, ik heb hem alleen nog draadloos danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedzo Ferdi
Stop je nu eindelijk eens met het slopen van je controller zodra je dreigt te verliezen
[..]
Ik heb bijna dezelfde, deze:
[afbeelding]
430 mb... Punisher gefeli!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:59 schreef escape_nl het volgende:
hij staat erop
Ik denk rond 00.00, maar als AF er is ben ik toch daar te vinden, wie nog meer?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:05 schreef Razorback het volgende:
Onze server staat morgen toch pas op de nieuwe Patch of wordt dat ook al vanavond gedaan
jezus wat klinkt mijn mic verrot zeg, nooit gewetenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:01 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de liefhebbers, een opname van Fifa van gisteren
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Fifa.mp3
0:02 - 0:13 - Kevin tegen Frank (Morpheus) in z'n met 13-2 verloren wedstrijd.
0:14 - 1:20 - FJD vs Frank (Inco) waarbij mijn controller uitvielDaarna uit Kevin z'n frustraties nog even als hij met 7-1 achter staat
1:21 - 1:45 - Kevin uit z'n frustraties nog een keer, nu staat hij al 12-2 achter(aan het einde wordt het 13-2)
1:46 - 1:49 - De nieuwe Kevin Jingle: NEE NEE, wat doe ik nou weer![]()
ik wil hem ook best wel kopen maar hoorde weinig goeds over die andere dus denk dat ik even een paar dagen wacht nog.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik denk rond 00.00, maar als AF er is ben ik toch daar te vinden, wie nog meer?
Je bent wel altijd goed te herkennen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:09 schreef Incolumis het volgende:
jezus wat klinkt mijn mic verrot zeg, nooit geweten![]()
Neequote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:09 schreef Incolumis het volgende:
heb je dat stukje nog over dat proggie om ferdi's controller uit te zetten?![]()
![]()
![]()
Dus in het echt klink je vriendelijker?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:19 schreef Incolumis het volgende:
mijne klinkt zo schel en hard, echt oorverdovend :/
Nee...maar ik heb hier wel een 'offertebon ' voor je. Weet alleen niet of dat ook telt.quote:
mja hoe vriendelijk klinkt een tukker?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dus in het echt klink je vriendelijker?![]()
maak es een offerte voor mij danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:44 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Nee...maar ik heb hier wel een 'offertebon ' voor je. Weet alleen niet of dat ook telt.
werd gezegd (ietsjes terug) dat dat pas om 0:00 wordt gedaan, maar dan lig ik al lang uit in mijn bedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:00 schreef domolanglekker het volgende:
is die server nou nog niet omgezet dan?
http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:04 schreef VeerMans het volgende:
iemand een link voor de patch dan?
608 euroquote:
tnxquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:06 schreef Razorback het volgende:
[..]
http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/
Alstu
wanneer kan ik het ophalen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:06 schreef Suikermais het volgende:
[..]
608 euro
Asus A8n5x s939 nForce4
Amd a64 X2 3800
XFX 7900 GT 256 pci-e
Escape ook wel APC Hoer maar dat wordt nu APC Homo dan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:18 schreef Incolumis het volgende:
wie?
Jij bent niet de enigste die de Patch wiltquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering wat gaat het binnen halen van die patch traag!
Grabitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Met welk programma downloaden jullie zoal van de niewsgroepen?
Newsreactor en Newsleecherquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Met welk programma downloaden jullie zoal van de niewsgroepen?
homo!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:28 schreef Sickert het volgende:
n00bs
Gebruik ook een betaalde, echt een super dienstquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zit bij speedlinq en die hebben alleen betaalde nieuwsgroepen. Dan maar geen nieuwsgroepen.
Tja, maar alles wat ik download doe ik al heel snel met bittorrent en da's gratis. Die spelletjes die ik nu niet snel kan downloaden doe ik dan wel langzaam of gewoon niet, meestal speel ik toch alleen maar de spelletjes die ik echt leuk vind en dus ook 100% legaal heb.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gebruik ook een betaalde, echt een super dienst
ik heb giganewsquote:
Volgens mij mij wil EA BF2 wat minder realistisch maken (voor zover het ooit realistisch is geweest) met het oog op de nieuwe (robot)battlefieldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:58 schreef domolanglekker het volgende:
je kan alleen jeeps laten spawnen.. ik ben er al aardig handig in om snipers en mensen in anti tank geschut er een op hun paasei te serveren.. jeeps boven op de tv toren in sharqi behoren nu ook tot de mogelijkheid (daaaag daaaag mec chopper.. staat ineens heel t tv station vol met jeeps)
Heb net even gekeken als commander... je kan er maximaal 2 droppen. Dus er moet er eerst weer eentje kapot gaan voor je de volgende kan droppen. En tussen het droppen van de 2 jeeps zit denk ik een minuutje. Het duurt net zo lang als bij een volgende voorraad droppen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:20 schreef JK het volgende:
Hoeveel tijd zit er tussen het droppen van voertuigen? Het dak volpleuren is idd handig, zeker als daboys in de chopper zitten... dat zijn ECHT chopperhoeren.
o dan valt het wel mee ja... gisteren wel lachen... zat op sharqi op de construction site, werd er een jeep gedropt, precies op de balk tussen de twee gebouwen, reed ik er gewoon mee van de een naar de andere kant, klinkt nu niet zo leuk, maar gister was het leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Heb net even gekeken als commander... je kan er maximaal 2 droppen. Dus er moet er eerst weer eentje kapot gaan voor je de volgende kan droppen. En tussen het droppen van de 2 jeeps zit denk ik een minuutje. Het duurt net zo lang als bij een volgende voorraad droppen.
je bedoeld die rode stalen balk? dan moet je wel voorzichtig rijdenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
o dan valt het wel mee ja... gisteren wel lachen... zat op sharqi op de construction site, werd er een jeep gedropt, precies op de balk tussen de twee gebouwen, reed ik er gewoon mee van de een naar de andere kant, klinkt nu niet zo leuk, maar gister was het leuk
ik ging gewoon zonder nadenken rijden... en parkeerde hem bij de vlagquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
je bedoeld die rode stalen balk? dan moet je wel voorzichtig rijden![]()
We betalen nu net iets minder dan dit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:30 schreef staticdata het volgende:
32 gameslots 79,90 euro
EA de grootste prutsers aller tijden doen t weerquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:16 schreef staticdata het volgende:
van tweakers, de nu al geconstateerde fouten van patch 1.3
Wat zijn de veranderingen in patch 1.3:
Serverbrowser is fucked up
Gameserver crashen nóg vaker
Er zijn meer CTDs (schijnt beter te zijn als je de full patch installeert ipv incremental)
punkbuster werkt niet meer op 64 bit linux servers
Ingame serverbrowser laat de helft van de gameservers niet zien
Artillerie kan je met een bug in een eindeloze loop gooien
VoIP werkt op verschillende servers niet meer
Ik vraag me echt of hoe ze het in godsnaam elke keer weer voor elkaar krijgen. Wat een stelletje rasmongolen daar bij EA zegquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:19 schreef domolanglekker het volgende:
EA de grootste prutsers aller tijden doen t weerop naar 1.31 !
Nou dat wil ik ook weer niet zeggenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zelfs FIFA bevat minder bugs.
idd vol met bugs....mijn poppetjes scoren nooit bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nou dat wil ik ook weer niet zeggenWat een eikels zijn die verdedigers zeg
Zelfs Feyenoord zou ze geen contract aanbieden
Het zou natuurlijk ook gewoon een user-error kunnen zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
idd vol met bugs....mijn poppetjes scoren nooit bijvoorbeeld![]()
Ik wilde het net zeggen ... kan het niet gewoon zo zijn dat JIJ er gewoon niks van kan?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook gewoon een user-error kunnen zijn![]()
1) zag je eerst ook wel eens op bepaalde servers (ze lopen zo raar ik dacht dat ze naar de plee moesten)quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:29 schreef staticdata het volgende:
1) je ziet heel veel mannetjes zonder kit rondlopen, ofwel met hun armen heel wijd.
2) de apc is zwakker geworden, 1 streepje health eraf en 1 knal van een tank is bye bye apc
3) ik zat in de apc, werd gekilled met c4, maar ik vloog uit de apc, en de apc stond daar gewoon nog
4) die kut claymores gaan nog steeds van 10 meter afstand af
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook gewoon een user-error kunnen zijn![]()
Denk dat je er wel vanuit kan gaan dat het een zeehond isquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je zou zo'n beest zien van een paar meter afstand:
http://www.tacobomb.com/html/Shark-Eats-Dolphin.html
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:42 schreef staticdata het volgende:
oh ja vehicle drop word voornamelijk als wapen gebruikt...
Wat als je de enter/exit toets vasthoud en er word er een op je gedropt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:42 schreef staticdata het volgende:
oh ja vehicle drop word voornamelijk als wapen gebruikt...
Ja volgens de site is het een dolfijn maar volgens flabber een zeeleeuw... Een dolfijn is het iig niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Denk dat je er wel vanuit kan gaan dat het een zeehond isWat ik me nog kan herinneren zijn haaien dol op zeehonden en gaan ze dolfijnen liever uit de weg. De scherpe neus van de dolfijn kan namelijk veel schade toebrengen aan een haai (tot de dood aan toe) en aangezien het groepsdieren zijn is het lastig aanvallen
Wel spectaculair filmpje overigens
dat viel me ookm op ja, heb dan toch geen spijt van die unlock. het schijnt ook dat de APC ander geluid heeft? ik vind die sounds van PRMM wel beter.. ken ea die niet overnemen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:14 schreef staticdata het volgende:
ik vermoed het eerste, je zit er in.
de p90 is wel een lekker wapen geworden trouwens
Gisteren had ik ook weer iets verrots met BF2, ik wil op de tank van Rudy stappen, maar ik stap in in het wagentje wat naast de tank op zijn dak ligt. Nog voor ik door had, waarom alles op zijn kop stond was ik al dood, omdat het voertuigje ontploftequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wat als je de enter/exit toets vasthoud en er word er een op je gedropt?
Zit je er dan in of ben je dan dood?
Volgens mij is die helemaal niet aangepast, behalve dat het geluid nu goed is, maar goed dit is wat ik in het topic van de tweakers heb gelezen...quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:14 schreef staticdata het volgende:
ik vermoed het eerste, je zit er in.
de p90 is wel een lekker wapen geworden trouwens
Heb precies hetzelfde gelezen... later in het topic zegt iemand wel dat hij nu lekkerder schiet. Mij viel het iig op... Minder spread lijkt wel...quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij is die helemaal niet aangepast, behalve dat het geluid nu goed is, maar goed dit is wat ik in het topic van de tweakers heb gelezen...
Het is g*dverdomme woesdag, ga eens aan je werk kutambtenaar !quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog 2,5 uur en dan een uurtje borrelen
ik heb enkel morgen vrij, vrijdag gewoon werken...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:40 schreef escape_nl het volgende:
yep bijna weekend, om half 4 om precies te zijn, daarna mijn nieuwe 19 inch ophalen, ff met de vrouw spelen en daarna bf2-en
Ik moet tot 6 uur en als ik eerst met mijn vrouw moet gaan spelen, ga ik pas na 11uur bf2-enquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:40 schreef escape_nl het volgende:
yep bijna weekend, om half 4 om precies te zijn, daarna mijn nieuwe 19 inch ophalen, ff met de vrouw spelen en daarna bf2-en
Zo hoort dat! Met de vrouw spelen hoort langer te duren dan BF2 spelen! Als dat niet zo is .. is er iets niet goed ...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik moet tot 6 uur en als ik eerst met mijn vrouw moet gaan spelen, ga ik pas na 11uur bf2-en![]()
Whehehequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het is g*dverdomme woesdag, ga eens aan je werk kutambtenaar !
zei de kutstudent die al de hele week thuis zit
Of juist heel goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef BattleLies het volgende:
Als dat niet zo is .. is er iets niet goed ...![]()
het hoeft niet altijd lang te duren, als de vrouw maar geniet, das belangrijker.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Zo hoort dat! Met de vrouw spelen hoort langer te duren dan BF2 spelen! Als dat niet zo is .. is er iets niet goed ...![]()
Wat weet jij daar nou van? Ben je toch homo??quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef escape_nl het volgende:
[..]
het hoeft niet altijd lang te duren, als de vrouw maar geniet, das belangrijker.
Ik kan er ook niets aandoen dat het bij JP ff duurt
Of je vrouw is al opgewarmd voordat jij thuis bentquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef escape_nl het volgende:
het hoeft niet altijd lang te duren, als de vrouw maar geniet, das belangrijker.
Ik kan er ook niets aandoen dat het bij JP ff duurt
Ja, heeft de buurman vast wat voorwerk gedaan!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Of je vrouw is al opgewarmd voordat jij thuis bent
knuppel in hoenderhoek-gooi modus
Misschien heb jij ook maar 1 minuut nodigquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:14 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Ben je toch homo??![]()
Mij hoor je NIET klagen over JP hoor!![]()
allemaal verraders!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:30 schreef jpjedi het volgende:
![]()
![]()
speel toch bijna geen bf2 meer dus dan maar meer van het voorbereidende werk..![]()
borrelende homo'squote:Op woensdag 24 mei 2006 14:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehehe
Ik verwachtte al zo'n reactie van jouNormaal borrelen we altijd op de laatste donderdag van de maand maar aangezien we morgen vrij zijn hebben we het naar vandaag geschoven
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:30 schreef jpjedi het volgende:
ik heb vanaf gister al weekendquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
borrelende homo's
ik ben al vanaf half 1 thuis![]()
maargoed dat je net van mn schoot af komtquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
Het was nooit heerlijker als nu ...![]()
en waar is JP nu ? Juist op z'n werk !quote:
nu = bij jp !quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en waar is JP nu ? Juist op z'n werk !
quote:
met lies op mn schoot droom ik altijdquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:03 schreef jpjedi het volgende:
homooooos
Toen schrok je wakker zeker, Kevin.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
met lies op mn schoot droom ik altijd
ik schrik pas wakker als jij je hand op mn schouder legt..
Zit jij niet meer op school?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:34 schreef Razorback het volgende:
WEEKEND
Vandaag de hele dag boven een kruipluik mogen hangen en spullen aan geven en aan het eind aan de bewoners mogen zeggen dat hun tuin open gegraven moet worden.
Ik kan je zeggen, die bewoners waren niet blij om dat te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |