quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er ook een opname is van ene JP tijdens een potje 2006 FIFA World Cup...
Ik weet van nietsquote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er ook een opname is van ene JP tijdens een potje 2006 FIFA World Cup...
Nee ik ook nietquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Suikermais het volgende:
Snap sowieso niet dat sommige spelers echt met gierende hartkleppen en met een bloeddruk van hier tot Tokio BF2 of een andere game zitten te spelen en zich verschrikkelijk druk maken om werkelijk niks...
C'mon...i't's maar een spelletje.
Wat heb ik er nu mee te maken?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jonge jonge, wat laat die ene gozer zich kennen zeg! Zo lopen vloeken .. hij is nog erger dan escape![]()
Is altijd leuk om commentaar te krijgen van mensen die je nooit meer op het slagveld ziequote:Op maandag 22 mei 2006 15:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Wat heb ik er nu mee te maken?
Zoals Postman al zei, dat heet inleving in het spel, dat hoort er allemaal bij
Ander slagveld, FIFA!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Is altijd leuk om commentaar te krijgen van mensen die je nooit meer op het slagveld zie
En inco meteen was meters buitenspelquote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Godverdomme weer buitenspel"Go Kevin!
[..]
Ander slagveld, FIFA!
ik ken em, is iemand van de CoD community, weet zo de clan niet meer waar die in zatquote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Hallo lieve BoF vrienden. Wij zijn altijd bezig Nederlands talent te scouten en te recruiten tot opheden zijn wij hier niet succesvol ingeweest. Tot ons oor viel op een wel heel bijzonder geluids fragment, in dit fragment spreek een zekere "Jannis" die precies zegt wat wij altijd denken. Deze persoon zou de sleutel tot succes kunnen zijn om ons team zodanig te motiveren, en af te zeiken waar dat gewoon nodig is dat onze clan nog wel eens nr 1 kan worden. Bij deze doen wij een oproep om iedereen met ook maar het kleinste beetje informatie over Jannis te posten, de informatie die leidt tot het vinden van deze persoon zal rijkelijk beloont worden.
Daboyz Management & recruiting.
http://home.planet.nl/~mazur018/jannis@whine.wma
Was idd geslaagd, enkel was ik er 's avonds niet meer toe in staat goed te gamen...quote:Op maandag 22 mei 2006 13:12 schreef escape_nl het volgende:
Wil graag de mensen bedanken die zaterdag meegeholpen hebben met een geweldige dag Special Forces.
De server heeft vanaf 11.30 uur tot 23.00 uur (toen ben ik gestopt) volgezeten met spelers.
ik zal vast een nieuwe datum prikken voor een vervolg
een ieder zijn fetishquote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach flikker op, niet weer die smerige links he !
Ik zie ze liever ook niet maar die collega blijkbaar welquote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach flikker op, niet weer die smerige links he !
jaja....quote:Op maandag 22 mei 2006 17:37 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik zie ze liever ook niet maar die collega blijkbaar wel
ssst... dat zou je niet door vertellenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
jaja....
ik zag op netgamez anders behoorlijke ranzigheid op je scherm
oja daarom zat je onder mn tafelquote:Op maandag 22 mei 2006 18:29 schreef Razorback het volgende:
[..]
ssst... dat zou je niet door vertellen
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zit die flikker dat gewoon allemaal te tapen...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik weet van niets
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Fifa.wav
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Fifa2.wav
Die laatste, ik ownde JP met 2-1 Liechtenstein - Brazilie
Je hoort trouwens vier stemmen door elkaar. Kev vs Inco en FJD vs JPen in het eerste bestand was het weer andersom ofzo
Morgen zullen er vast ook fragmenten van mij zijn aangezien ik ook nog wel eens wil schelden
Die flikker heet Liesquote:Op maandag 22 mei 2006 19:53 schreef jpjedi het volgende:
Zit die flikker dat gewoon allemaal te tapen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |