Of je vrouw is al opgewarmd voordat jij thuis bentquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef escape_nl het volgende:
het hoeft niet altijd lang te duren, als de vrouw maar geniet, das belangrijker.
Ik kan er ook niets aandoen dat het bij JP ff duurt
Ja, heeft de buurman vast wat voorwerk gedaan!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Of je vrouw is al opgewarmd voordat jij thuis bent
knuppel in hoenderhoek-gooi modus
Misschien heb jij ook maar 1 minuut nodigquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:14 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Ben je toch homo??![]()
Mij hoor je NIET klagen over JP hoor!![]()
allemaal verraders!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:30 schreef jpjedi het volgende:
![]()
![]()
speel toch bijna geen bf2 meer dus dan maar meer van het voorbereidende werk..![]()
borrelende homo'squote:Op woensdag 24 mei 2006 14:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehehe
Ik verwachtte al zo'n reactie van jouNormaal borrelen we altijd op de laatste donderdag van de maand maar aangezien we morgen vrij zijn hebben we het naar vandaag geschoven
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:30 schreef jpjedi het volgende:
ik heb vanaf gister al weekendquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
borrelende homo's
ik ben al vanaf half 1 thuis![]()
maargoed dat je net van mn schoot af komtquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
Het was nooit heerlijker als nu ...![]()
en waar is JP nu ? Juist op z'n werk !quote:
nu = bij jp !quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en waar is JP nu ? Juist op z'n werk !
quote:
met lies op mn schoot droom ik altijdquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:03 schreef jpjedi het volgende:
homooooos
Toen schrok je wakker zeker, Kevin.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
met lies op mn schoot droom ik altijd
ik schrik pas wakker als jij je hand op mn schouder legt..
Zit jij niet meer op school?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:34 schreef Razorback het volgende:
WEEKEND
Vandaag de hele dag boven een kruipluik mogen hangen en spullen aan geven en aan het eind aan de bewoners mogen zeggen dat hun tuin open gegraven moet worden.
Ik kan je zeggen, die bewoners waren niet blij om dat te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |