Dat dacht ik welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
en toch is het zo, lekker met spekkies en een flinke worst
Ik werk nu dus bij een bedrijf waar heel veel in Framemaker is gemaakt en nu willen ze dat ik meer in Framemaker dan in Indesign ga werken .. maar Framemaker is pas echt een ramp!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
das waar... Indesign is beter, maar niet al onze drukkers hebben Indesign... en we zouden anders honderden documenten moeten omzetten, ik zou ook wel over willen naar Indesign
LOL!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:01 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de liefhebbers, een opname van Fifa van gisteren
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Fifa.mp3
0:02 - 0:13 - Kevin tegen Frank (Morpheus) in z'n met 13-2 verloren wedstrijd.
0:14 - 1:20 - FJD vs Frank (Inco) waarbij mijn controller uitvielDaarna uit Kevin z'n frustraties nog even als hij met 7-1 achter staat
1:21 - 1:45 - Kevin uit z'n frustraties nog een keer, nu staat hij al 12-2 achter(aan het einde wordt het 13-2)
1:46 - 1:49 - De nieuwe Kevin Jingle: NEE NEE, wat doe ik nou weer![]()
Q2ID van Markzware...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
das waar... Indesign is beter, maar niet al onze drukkers hebben Indesign... en we zouden anders honderden documenten moeten omzetten, ik zou ook wel over willen naar Indesign
Das echt een bout-proggie... Al ons studiemateriaal is daarin opgemaakt...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik werk nu dus bij een bedrijf waar heel veel in Framemaker is gemaakt en nu willen ze dat ik meer in Framemaker dan in Indesign ga werken .. maar Framemaker is pas echt een ramp!!!![]()
uhmmm... mac-versie toch wel? maarre we blijven voorlopig met Quark werken, Quark 7 staat eraan te komen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:53 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Q2ID van Markzware...
Hoeveel wil je er kopen?
Mac en PC is ie verkrijgbaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
uhmmm... mac-versie toch wel? maarre we blijven voorlopig met Quark werken, Quark 7 staat eraan te komen...
Dat is wel handig. Logitech verkoopt trouwens PS2 controllers, heb er zelf eentje. Alleen staat er 1, 2, 3, 4, 5, 6 etc ipv vierkantje, kruisje, rondje, driehoekje, r1, r2 etc.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:01 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.consoleshop.nl/product/23039
Besteld
Ik heb bijna dezelfde, deze:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is wel handig. Logitech verkoopt trouwens PS2 controllers, heb er zelf eentje. Alleen staat er 1, 2, 3, 4, 5, 6 etc ipv vierkantje, kruisje, rondje, driehoekje, r1, r2 etc.
[afbeelding]
Klopt, heb ik ook naar zitten kijken maar ik heb hier een std. PS2 controller liggen en (belangrijker) deze liggen:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat is wel handig. Logitech verkoopt trouwens PS2 controllers, heb er zelf eentje. Alleen staat er 1, 2, 3, 4, 5, 6 etc ipv vierkantje, kruisje, rondje, driehoekje, r1, r2 etc.
[afbeelding]
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook naar zitten kijken maar ik heb hier een std. PS2 controller liggen en (belangrijker) deze liggen:
[afbeelding]Wireless en net een tikkie groter dan de std PS2 controller
Eigenlijk ook iets te groot en dat terwijl ik toch best grote handen hebquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:33 schreef RudyCarell het volgende:
Die heb ik ook!Alleen de calibratie van de analoge sticks laat te wensen over... de sticks zitten niet meer helemaal recht meer en de linker heeft af en toe afwijking... en hij is zo zwaar...
Je wint nooit, zo geweldig kan ie niet zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Koop dan die Rumble Pad II die ik ook heb, die is geweldig!
Das wat voor JP want al z'n knopjes zitten verkeerdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
xbox controller op de pc!
Voor de handige harry's onder ons.
idd boerenkool met uitgebakke spek mmmmmmmmmmmmmmm!!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
en toch is het zo, lekker met spekkies en een flinke worst
shoarmaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:50 schreef drbravo het volgende:
alleen heb ik een hekel aan al die buitenlandse gerechten zoals kip tondori enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |