3gbquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:54 schreef staticdata het volgende:
*stand van zake, raad de grootte van patch 1.3 competitie*
* Diamond - 100 KB![]()
* Morpheus2002 - 100 MB
* Veermans - 137 MB
* -chiel- - 235 MB
* Ghostbuster - 260 MB
* ViperII - 274 MB
* RudyCarell - 290 MB
* Domo - 350 MB - 1.31 => 13 MB, 1.32 => 12 mb
* unleasmitch - 397 MB
* Staticdata - 430 MB
* Incolumis - 435 MB
* Escape - 478 MB
* Postman - 521 MB
* Raffie - 600 MB
* Suikermais - 3 GB![]()
als we dan slim zijn zetten we vrijdag de server de gehele dag op AF, gegarandeerd dat ie de hele dag vol zitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:18 schreef escape_nl het volgende:
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=74404
AF komt op 25 mei, datum staat erbij met pics.
Dus ff wachten en we krijgen misschien wel gave tankbattles zoals op El Alamein
Format Picture=>Tabblad Layout=>Behind Textquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:54 schreef BattleLies het volgende:
Iemand hier die VEEL van Word weet?? Ik moet briefpapier ontwerpen wat ook in word gebruikt kan worden. Dus ik heb briefpapier ontworpen wat op papier gedrukt wordt en dan in de printer van het bedrijf gaat .. maar nu willen ze daarvan ook een Word-versie hebben die de baas op zijn laptop kan gebruiken om een brief in te tikken .. en dat hij hem dus waar ook ter wereld kan printen met dezelfde kenmerken als het gewone briefpapier.
Nu heb ik het ontwerp in delen geknipt en daar plaatjes van gemaakt en die wil ik nu zo in Word bevestigen dat ze niet van hun plaats kunnen als er in getypt wordt!?
Maar ik ben geen word-expert .. dus hopelijk kan iemand me helpen?!??!
en natuurlijk een .dot document van maken... als sjabloon maar dat spreekt denk voor zichzelf (tekstvelden locken op goede plaats etc...)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Format Picture=>Tabblad Layout=>Behind Text
En voila het plaatje staat altijd achter de tekst en blijft op zijn plek.
Maak gewoon een Document aan waar al je plaatjes op vaste posities staan. En sla het vervolgens op als Word Template (*.dot)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:58 schreef escape_nl het volgende:
gebruik een sjabloon
Gelukt! Thx!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Format Picture=>Tabblad Layout=>Behind Text
En voila het plaatje staat altijd achter de tekst en blijft op zijn plek.
Word is enkel goed voor teksten schrijven, opmaak doe ik in Quark... Voor de rest gebruik ik het nooit...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:09 schreef staticdata het volgende:
je kan best veel met Word. zelfs formules werken er in.
uhm ja, maar klopt het dat het een Mac programma is? en OPmaak kan je ook beter in photoshop maken ofzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Word is enkel goed voor teksten schrijven, opmaak doe ik in Quark... Voor de rest gebruik ik het nooit...
Quark is niks vergeleken bij Indesign! Ik vind Indesign echt 100x lekkerder werken!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Word is enkel goed voor teksten schrijven, opmaak doe ik in Quark... Voor de rest gebruik ik het nooit...
tja de een houd van patat en de ander eet liever boerenkoolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Quark is niks vergeleken bij Indesign! Ik vind Indesign echt 100x lekkerder werken!
Ik ben zelf meer een vlees en vis liefhebberquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:21 schreef escape_nl het volgende:
[..]
tja de een houd van patat en de ander eet liever boerenkool
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer een vlees en vis bier liefhebber![]()
Dan mag jij die persoon even aanwijzen van mijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:21 schreef escape_nl het volgende:
[..]
tja de een houd van patat en de ander eet liever boerenkool
en toch is het zo, lekker met spekkies en een flinke worstquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan mag jij die persoon even aanwijzen van mij(en niet zeggen dat jij liever boerenkool eet)
das waar... Indesign is beter, maar niet al onze drukkers hebben Indesign... en we zouden anders honderden documenten moeten omzetten, ik zou ook wel over willen naar Indesignquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Quark is niks vergeleken bij Indesign! Ik vind Indesign echt 100x lekkerder werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |