mobo: SLI vind ik niet echt nodig, is toch overkill, voor de rest minimaal 4 s-ata aansluitingen.quote:
graag! we hadden al 5 members meer kunnen hebben. en 5 members meer betekend ook een grotere serverquote:Op zondag 21 mei 2006 03:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ziet er leuk uit!
Ik moet studeren maar m'n slager is iig erg enthousiast, van hem moet ik zeker het aanbod aannemenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef jpjedi het volgende:
Lies vind 4 weken voetbal te lang aangezien ik alle wedstrijden kijk. Is er iemand die tijdelijk voor me in wil vallen?
![]()
Ik wilde op t aanbod ingaan, totdat Vera het hoorde en het adres van de slager aan Ferdi heeft gevraagdquote:Op zondag 21 mei 2006 16:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik moet studeren maar m'n slager is iig erg enthousiast, van hem moet ik zeker het aanbod aannemen
Don't blame me, ik ging gewoon voor de groepsdiscountquote:Op zondag 21 mei 2006 16:14 schreef Sickert het volgende:
Ik wilde op t aanbod ingaan, totdat Vera het hoorde en het adres van de slager aan Ferdi heeft gevraagd
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Don't blame me, ik ging gewoon voor de groepsdiscount![]()
mwah heeft weinig zin, want ik neem ook nog de voetbaljournaals doorquote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef jpjedi het volgende:
Lies vind 4 weken voetbal te lang aangezien ik alle wedstrijden kijk. Is er iemand die tijdelijk voor me in wil vallen?
![]()
ja idd die titel is erg triest..quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Incolumis het volgende:
hmm volgens mij is deze topic het langzaamst van allemaal of niet? krijg je als het een standaard topictitel heeft denk ik :s
volgende keer dus iets onzinnigs bedenken......
Hehe ik heb precies hetzelfde op die zeurende vrouw na danquote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef jpjedi het volgende:
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:12 schreef Incolumis het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic: Nooit meer een lege TT
Het Grote BoF BF2 Topic: Waar voetbal belangrijker is dan Lies
Het Grote BoF BF2 Topic: Nieuwe patch aanstaande?
Het Grote BoF BF2 Topic: Escape mag geen TT's meer doen..
Sickert zegt:quote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef jpjedi het volgende:
![]()
Aangezetquote:Op zondag 21 mei 2006 20:55 schreef Suikermais het volgende:
21.00 uur.
Top Gear op bbc2....voor de liefhebbers
No probquote:Op zondag 21 mei 2006 22:43 schreef kievit19 het volgende:
sorrry!!! mijn betaling doe ik morgen
is er een beetje bij in geschoten
Ken het probleemquote:Op zondag 21 mei 2006 22:58 schreef kievit19 het volgende:
misschien moet ik toch eens de moeite doen om eens op de sever te komen
gekke is dat ik inco wel aankan en met 5-0 net winquote:Op zondag 21 mei 2006 22:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
No probWe hebben nog drie man nodig en dan is het geheel weer gedekt en staat de pot weer op nul
Bedankt iig voor je betaling
Beetje jammer van die Sickert. Grote mond over "kom dan Fifa spelen dan own ik je". Ik zo van "nou goed dan".
03' 1-0
16' 2-0
19' 3-0
26' 4-0
39' 5-0
Uiteindelijk met 6-1 de vloer aangeveegd met Sickert
Als we het spel legaal kopen kan dat vast welquote:
Nee niet doen dan kan ik ook mee doenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als we het spel legaal kopen kan dat vast wel
er zijn mensen die ownen hard..quote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee niet doen dan kan ik ook mee doen![]()
Maar is dat wel te doen met een keyboard?
En hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
er zijn mensen die ownen hard..
ik speelde 99' ook met tb en ownde ook altijd erg hard
nu speel ik met controler en word ik geowned door Ferdi
Pijltjes om te sturen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
En hoe moet ik dat zien?
Volgens het wasd? principe
Lijkt me vrij pittig wel
Er zijn makkelijkere manieren om daar iets aan te doen hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:35 schreef staticdata het volgende:
nou spam het topic vol met wat de volgende topictitel moet worden
mja mooie potjes gehad vanavond, 4-2 achter, en dan terugkomen tot 4-4 in de allerlaatste secondenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
gekke is dat ik inco wel aankan en met 5-0 net win
en met jou zoveel moeite heb :|
morgen slacht ik je hard!
kzal vandeweek ook ff geld voor de server overmaken ookal speel ik amper
kunnen we geen fifa server starten
Zegt de naam Helmutt je iets?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:26 schreef staticdata het volgende:
De opkomst gisteren qua boffers op de server viel wel tegen
Gister wel lekker als co-piloot bij escape in de jet gezeten. op daqain waren wij al opgestegen zodat ik binnen anderhalve minuut al 3 voertuigen had afgeknald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |