Hmmm SF, ik moet het nog maar zien of ik kom, bovendien ga ik ook nog wat kopen voor me vriendin en wellicht dat ik daar heen ga.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:20 schreef escape_nl het volgende:
Zit nog steeds op mijn werk, moet wachten tot de laatste gasten weg zijn, daarna ff een biertje drinken met de 2 docenten die er nog zijn, snel naar huis, pfff uurtje rijden, vrouwtje een knuffel geven, hmmm lekker hoor, misschien dan nog een potje knallen.
Morgen is de SF dag op onze server, dus allemaal komen als SF hebt, wordt zeker leuk.
Voor de mensen die geen SF hebben is het ff pech hebben, die moeten maar opzoek naar een andere server, die ene dag dat we SF draaien.
heb even de OP aangepast, ik heb de game monitor toegevoegd van onze server.
JP ouwe zuipschuitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:58 schreef BattleLies het volgende:
Deze foto wilde JP even speciaal voor Ferdi op Fok zetten:
[afbeelding]
Jp heeft twee soorten Pools bier gehad nu en 1x Tsjechies (wat een schijtwoord) bier. Hij vond de laatst genoemde het lekkerst!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:05 schreef drbravo het volgende:
ziet er gezellig uit
en is het bier ook om te drinken, niet dat het me wat uitmaakt ben van lles gewend
Meenemenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:09 schreef BattleLies het volgende:
Jp heeft twee soorten Pools bier gehad nu en 1x Tsjechies (wat een schijtwoord) bier. Hij vond de laatst genoemde het lekkerst!
Ja doe maar een kratje Fustquote:
nee er moeten zeker wat dingen nog veranderen, zeker die spawn tijd...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben nog geen fan van het project-reality. Het zal vast realistischer zijn maar dat is niet hetgeen wat ik zoek. Ik wil fun, actie en knallen. Je ziet niet of je iemand hebt geraakt, je ziet niet hoever je zelf bent geraakt. Spawn tijd van een minuut die opnieuw ingaat als je een andere squad joint etc. etc.
Nee volgens mij niet. Het ene poolse bier heet Zywiec en de andere was juist een duur soort bier meen ik me te hernneren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef drbravo het volgende:
was het tsjachies bier misschien Staropramen , dat dronk ik op vakanite metr halve liters tegelijk dat dronk lekker weg en was heel goedkoop
mare ik ga pitte
jp en lies geniet de laatste dag nog even en een goede reis terug
later
Van 1 kopje cappuchinoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:10 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben dus klaar wakker .. ikke bedenken hoe dat toch kan .. denk ik opeens: "Fuck! Ik heb om 22 uur nog capuchino gedronken! STOM!!"
Nee bedanktquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zeg dit kunnen we best vaker doen.
Dat lossen ze dinsdag op en je moet ook niet vliegen, je moet gewoon je medic kit pakken en rennen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee bedankt![]()
Elke keer probeer ik het weer om SF leuk te vinden maar het wil niet lukken, waarom weet ik niet.
Vind er vrij weinig aan. Bovendien heeft die chopper nog zo'n kut bug dat je je 'view' niet meer kan veranderen nadat je in tv guide mode bent geweest waardoor je vrij weinig meer ziet en je tegen zo'n lat aan zit te kijken van de chopper![]()
Het vliegen is daarmee dus verpest in SF.
1 keer in het jaar dan oke??quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef -Raffie- het volgende:
Sf is leuk. vooral warlord. Dus van mij mag het vaker een dagje SF
Is goed hoor. Met BF2 vermaak ik me ook welquote:
Alles goed Raffie?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:10 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Is goed hoor. Met BF2 vermaak ik me ook wel
Had je weer een tvp nodigquote:
Met jaffie is alles ok! Was ik van plan om vanavond ff weer eens te spelen, staat de server op SF.quote:
wat zoek je dan ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:11 schreef Incolumis het volgende:
Di3ki3 wakker worden, ik heb hardware nodig
Ik kijk er morgen naar! Promise.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:11 schreef escape_nl het volgende:
Zou iemand even kunnen checken wat er met de bof site aan de hand is, bandoffokkers.nl, want ik krijg steeds klachten van mensen die lid willen worden maar niet kunnen reggen, dit is al vaker aangegeven maar geen resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |