Oke oke! Komt eraan!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef staticdata het volgende:
laat maar zienen 1tje van het uitzicht vanuit de kamer
en van de lobby ? en van het restaurant ? en van de ontbijtzaal ? en van de liften ? en van het dakterras ? en van het balkon ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef BattleLies het volgende:
Oke oke! Komt eraan!!
JA DAAG! ECHT NIET!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en van de lobby ? en van het restaurant ? en van de ontbijtzaal ? en van de liften ? en van het dakterras ? en van het balkon ?
Nu! Rennen JP, ze is nog wel even bezig !
Nee, jij hebt m niet gezien. Dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef BattleLies het volgende:
@ FJD: jp is er niet slimmerd!!!!
hmm heb je nooit gehoord dat je een laptop NOOIT op een bed (of enige andere zachte ondergrond) mag zettenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Enne zo zit ik nu op het bed .. met eten enz naast me en de tv aan .. heerlijk zo'n relaxte dag zeg! Alleen een bad had zo'n relax-dag nog compleet gemaaktMaar ik wil niet ondankbaar overkomen ... ik vind het super!
![]()
[afbeelding]
@ FJD: jp is er niet slimmerd!!!!
Vanwege de hitte zeker?? Hij staat er nog maar net .. zal hem op t nachtkastje zetten oke?!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm heb je nooit gehoord dat je een laptop NOOIT op een bed (of enige andere zachte ondergrond) mag zetten![]()
kampertemperatuur? 20 graden gok ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Is het daar nou ook nog een beetje een lekkere temperatuur LiesLekker zonnetje enzo
Vanmorgen regende het maar nu is het een graad of 21 ... zowel buiten als binnenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Is het daar nou ook nog een beetje een lekkere temperatuur LiesLekker zonnetje enzo
hmm zo veel clearance hebben die laptop niet :/ klein beetje inzakken op dat bed is genoeg voor een gefrituurde laptop (in het beste geval een thermal shutdown)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo zacht zijn die hotel bedden meestal niet dus dat zit wel goed.
ik denk het niet. hij moet altijd wel door een paar boffers gevuld worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:03 schreef BMH het volgende:
Zit er nog volk in de server?
Je gaat naar huis voor de vrijdag middag borrelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga ook eerder naar huis, ben gaar...
Dat zou wel relaxt zijn ja. Tot nu toe alle mogelijke plekken bekeken. Zelfs alle andere game-boxen geopend, in de hoop hem daar te vinden. Niet bij al mijn reserve computer shit...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mocht je hem niet kunnen vinden dan heb ik nog wel een serial voor je.
Die van mij deed het niet meer dus heb ik een nieuwe gevraagd, maar nu doet de mijn het weer, dus heb ik een reserve key.
waar heb jij dat nou weer vandaan? maar is wel mooi. woensdag vrij kan ik een keertje heel de dag gamenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:29 schreef escape_nl het volgende:
23 mei komt de patch!!!
Nog even wachten, net doorgekregen
heb altijd betrouwbare info van een goede sourcequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
waar heb jij dat nou weer vandaan? maar is wel mooi. woensdag vrij kan ik een keertje heel de dag gamen![]()
Hee BraBo'tje!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef drbravo het volgende:
hee lies en jp
jullie zitten er zo te zien lkkr bij of niet dan
tot hoelang bliven jullie in polen??
heb weer zin om jullie in te maken
ow okequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee BraBo'tje!
We zijn morgenavond laat weer op de beek!Dus ...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je gaat naar huis voor de vrijdag middag borrel
Voeg me maar toe op MSN dan kan ik hem je wel geven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat zou wel relaxt zijn ja. Tot nu toe alle mogelijke plekken bekeken. Zelfs alle andere game-boxen geopend, in de hoop hem daar te vinden. Niet bij al mijn reserve computer shit...
* Me wanhopig.
Heb hem niet weggegooid, maar ja, je weet hoe het gaat met een verhuizing..![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:55 schreef drbravo het volgende:
[..]
en hou jp in de handmaar dat zal wel lukke denk ik
Ik ga proberen om met Frank NFS:MW te spelen, anders misschien DTM3. Doe je mee of alleen maar met rFactor ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Moet nog rijden. Zodra ik thuis ben pak ik mijn race stuurtje uit en ga dan wel drinken en rijden
![]()
Ik heb die spellen nog niet, dus moet ze eerst ff "kopen".quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ga proberen om met Frank NFS:MW te spelen, anders misschien DTM3. Doe je mee of alleen maar met rFactor ?
Welk stuur heb je gekocht?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb die spellen nog niet, dus moet ze eerst ff "kopen".
Ik ga zo naar huis en dan ga ik eerst even koken, ik zet wat downloads aan en daarna ga ik wel eerst even een paar rondjes met me nieuwe stuur rijden, kijken hoe dat is.
Er zit gewoon usb op en je kunt hem gewoon op de pc aansluiten, zeggen ze...quote:
guano apes pwnt, als je hun best of album nog moet, roep maar effequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Live with it, er zijn genoeg mensen die het teringherrie vinden, moet je mn ma af en toe eens horen. Maar goed, misschien komt het ooit nog goed. Ik heb in een ver verleden bij een optreden van de Guano Apes op MTV (Lord of the Boards) ook wel eens geroepen "wat een teringherrie, daar ga ik dus echt nooooit naar luisteren!" en wat doe ik nu ? juist!
Het is nooit te laat om het licht te zien
kun je de catalogus meenemen of de vrouwen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:14 schreef escape_nl het volgende:
Daar ligt ook zeker zo'n catalogus met vrouwen erin die je mee kan nemen naar Nederland
Die heb ik gelukkig pas een jaar ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:11 schreef Incolumis het volgende:
guano apes pwnt, als je hun best of album nog moet, roep maar effe
Zie nou wel, Lies had de dames al besteld voor uir de catalogus, lief he van Liesjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:34 schreef BattleLies het volgende:
zitten ze hier op je hotelkamer heel fok vol te spammen!
quote:Eventjes snel melden:
Wedstrijd woensdag was supergaaf en de firma had voor klanten en personeel originele poppen naar keuze geregeld, bedrukt met je eigen haar,..... Heb er drie in mijn koffer..
![]()
![]()
![]()
![]()
Thuis pompt ie met 2,3 mb/s door het kabeltjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even mijn stuur getest en dat beviel prima. Nu eerst even wat tracks downloaden en dan kan ik los.
Het downloaden van Toca Race Driver 3, NFS:MW en NFS:U2 gaat zo traag als dikke stront tegen de berg op!
Done.. tnxquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Moet nog rijden. Zodra ik thuis ben pak ik mijn race stuurtje uit en ga dan wel drinken en rijden
![]()
[..]
Voeg me maar toe op MSN dan kan ik hem je wel geven.
Nope bittorrent, normaal goed voor mijn max snelheid, maar nu had ik in 1,5 uur nog maar 5mb in totaal verdeeld over 3 spellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Je maakt geen gebruik van usenet Jorrit ?
Hmmm SF, ik moet het nog maar zien of ik kom, bovendien ga ik ook nog wat kopen voor me vriendin en wellicht dat ik daar heen ga.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:20 schreef escape_nl het volgende:
Zit nog steeds op mijn werk, moet wachten tot de laatste gasten weg zijn, daarna ff een biertje drinken met de 2 docenten die er nog zijn, snel naar huis, pfff uurtje rijden, vrouwtje een knuffel geven, hmmm lekker hoor, misschien dan nog een potje knallen.
Morgen is de SF dag op onze server, dus allemaal komen als SF hebt, wordt zeker leuk.
Voor de mensen die geen SF hebben is het ff pech hebben, die moeten maar opzoek naar een andere server, die ene dag dat we SF draaien.
heb even de OP aangepast, ik heb de game monitor toegevoegd van onze server.
JP ouwe zuipschuitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:58 schreef BattleLies het volgende:
Deze foto wilde JP even speciaal voor Ferdi op Fok zetten:
[afbeelding]
Jp heeft twee soorten Pools bier gehad nu en 1x Tsjechies (wat een schijtwoord) bier. Hij vond de laatst genoemde het lekkerst!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:05 schreef drbravo het volgende:
ziet er gezellig uit
en is het bier ook om te drinken, niet dat het me wat uitmaakt ben van lles gewend
Meenemenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:09 schreef BattleLies het volgende:
Jp heeft twee soorten Pools bier gehad nu en 1x Tsjechies (wat een schijtwoord) bier. Hij vond de laatst genoemde het lekkerst!
Ja doe maar een kratje Fustquote:
nee er moeten zeker wat dingen nog veranderen, zeker die spawn tijd...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben nog geen fan van het project-reality. Het zal vast realistischer zijn maar dat is niet hetgeen wat ik zoek. Ik wil fun, actie en knallen. Je ziet niet of je iemand hebt geraakt, je ziet niet hoever je zelf bent geraakt. Spawn tijd van een minuut die opnieuw ingaat als je een andere squad joint etc. etc.
Nee volgens mij niet. Het ene poolse bier heet Zywiec en de andere was juist een duur soort bier meen ik me te hernneren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef drbravo het volgende:
was het tsjachies bier misschien Staropramen , dat dronk ik op vakanite metr halve liters tegelijk dat dronk lekker weg en was heel goedkoop
mare ik ga pitte
jp en lies geniet de laatste dag nog even en een goede reis terug
later
Van 1 kopje cappuchinoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:10 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben dus klaar wakker .. ikke bedenken hoe dat toch kan .. denk ik opeens: "Fuck! Ik heb om 22 uur nog capuchino gedronken! STOM!!"
Nee bedanktquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zeg dit kunnen we best vaker doen.
Dat lossen ze dinsdag op en je moet ook niet vliegen, je moet gewoon je medic kit pakken en rennen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee bedankt![]()
Elke keer probeer ik het weer om SF leuk te vinden maar het wil niet lukken, waarom weet ik niet.
Vind er vrij weinig aan. Bovendien heeft die chopper nog zo'n kut bug dat je je 'view' niet meer kan veranderen nadat je in tv guide mode bent geweest waardoor je vrij weinig meer ziet en je tegen zo'n lat aan zit te kijken van de chopper![]()
Het vliegen is daarmee dus verpest in SF.
1 keer in het jaar dan oke??quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef -Raffie- het volgende:
Sf is leuk. vooral warlord. Dus van mij mag het vaker een dagje SF
Is goed hoor. Met BF2 vermaak ik me ook welquote:
Alles goed Raffie?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:10 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Is goed hoor. Met BF2 vermaak ik me ook wel
Had je weer een tvp nodigquote:
Met jaffie is alles ok! Was ik van plan om vanavond ff weer eens te spelen, staat de server op SF.quote:
wat zoek je dan ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:11 schreef Incolumis het volgende:
Di3ki3 wakker worden, ik heb hardware nodig
Ik kijk er morgen naar! Promise.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:11 schreef escape_nl het volgende:
Zou iemand even kunnen checken wat er met de bof site aan de hand is, bandoffokkers.nl, want ik krijg steeds klachten van mensen die lid willen worden maar niet kunnen reggen, dit is al vaker aangegeven maar geen resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |