heb altijd betrouwbare info van een goede sourcequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
waar heb jij dat nou weer vandaan? maar is wel mooi. woensdag vrij kan ik een keertje heel de dag gamen![]()
Hee BraBo'tje!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef drbravo het volgende:
hee lies en jp
jullie zitten er zo te zien lkkr bij of niet dan
tot hoelang bliven jullie in polen??
heb weer zin om jullie in te maken
ow okequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee BraBo'tje!
We zijn morgenavond laat weer op de beek!Dus ...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je gaat naar huis voor de vrijdag middag borrel
Voeg me maar toe op MSN dan kan ik hem je wel geven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat zou wel relaxt zijn ja. Tot nu toe alle mogelijke plekken bekeken. Zelfs alle andere game-boxen geopend, in de hoop hem daar te vinden. Niet bij al mijn reserve computer shit...
* Me wanhopig.
Heb hem niet weggegooid, maar ja, je weet hoe het gaat met een verhuizing..![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:55 schreef drbravo het volgende:
[..]
en hou jp in de handmaar dat zal wel lukke denk ik
Ik ga proberen om met Frank NFS:MW te spelen, anders misschien DTM3. Doe je mee of alleen maar met rFactor ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Moet nog rijden. Zodra ik thuis ben pak ik mijn race stuurtje uit en ga dan wel drinken en rijden
![]()
Ik heb die spellen nog niet, dus moet ze eerst ff "kopen".quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ga proberen om met Frank NFS:MW te spelen, anders misschien DTM3. Doe je mee of alleen maar met rFactor ?
Welk stuur heb je gekocht?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb die spellen nog niet, dus moet ze eerst ff "kopen".
Ik ga zo naar huis en dan ga ik eerst even koken, ik zet wat downloads aan en daarna ga ik wel eerst even een paar rondjes met me nieuwe stuur rijden, kijken hoe dat is.
Er zit gewoon usb op en je kunt hem gewoon op de pc aansluiten, zeggen ze...quote:
guano apes pwnt, als je hun best of album nog moet, roep maar effequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Live with it, er zijn genoeg mensen die het teringherrie vinden, moet je mn ma af en toe eens horen. Maar goed, misschien komt het ooit nog goed. Ik heb in een ver verleden bij een optreden van de Guano Apes op MTV (Lord of the Boards) ook wel eens geroepen "wat een teringherrie, daar ga ik dus echt nooooit naar luisteren!" en wat doe ik nu ? juist!
Het is nooit te laat om het licht te zien
kun je de catalogus meenemen of de vrouwen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:14 schreef escape_nl het volgende:
Daar ligt ook zeker zo'n catalogus met vrouwen erin die je mee kan nemen naar Nederland
Die heb ik gelukkig pas een jaar ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:11 schreef Incolumis het volgende:
guano apes pwnt, als je hun best of album nog moet, roep maar effe
Zie nou wel, Lies had de dames al besteld voor uir de catalogus, lief he van Liesjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:34 schreef BattleLies het volgende:
zitten ze hier op je hotelkamer heel fok vol te spammen!
quote:Eventjes snel melden:
Wedstrijd woensdag was supergaaf en de firma had voor klanten en personeel originele poppen naar keuze geregeld, bedrukt met je eigen haar,..... Heb er drie in mijn koffer..
![]()
![]()
![]()
![]()
Thuis pompt ie met 2,3 mb/s door het kabeltjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even mijn stuur getest en dat beviel prima. Nu eerst even wat tracks downloaden en dan kan ik los.
Het downloaden van Toca Race Driver 3, NFS:MW en NFS:U2 gaat zo traag als dikke stront tegen de berg op!
Done.. tnxquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Moet nog rijden. Zodra ik thuis ben pak ik mijn race stuurtje uit en ga dan wel drinken en rijden
![]()
[..]
Voeg me maar toe op MSN dan kan ik hem je wel geven.
Nope bittorrent, normaal goed voor mijn max snelheid, maar nu had ik in 1,5 uur nog maar 5mb in totaal verdeeld over 3 spellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Je maakt geen gebruik van usenet Jorrit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |