Oke oke! Komt eraan!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef staticdata het volgende:
laat maar zienen 1tje van het uitzicht vanuit de kamer
en van de lobby ? en van het restaurant ? en van de ontbijtzaal ? en van de liften ? en van het dakterras ? en van het balkon ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef BattleLies het volgende:
Oke oke! Komt eraan!!
JA DAAG! ECHT NIET!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en van de lobby ? en van het restaurant ? en van de ontbijtzaal ? en van de liften ? en van het dakterras ? en van het balkon ?
Nu! Rennen JP, ze is nog wel even bezig !
Nee, jij hebt m niet gezien. Dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef BattleLies het volgende:
@ FJD: jp is er niet slimmerd!!!!
hmm heb je nooit gehoord dat je een laptop NOOIT op een bed (of enige andere zachte ondergrond) mag zettenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Enne zo zit ik nu op het bed .. met eten enz naast me en de tv aan .. heerlijk zo'n relaxte dag zeg! Alleen een bad had zo'n relax-dag nog compleet gemaaktMaar ik wil niet ondankbaar overkomen ... ik vind het super!
![]()
[afbeelding]
@ FJD: jp is er niet slimmerd!!!!
Vanwege de hitte zeker?? Hij staat er nog maar net .. zal hem op t nachtkastje zetten oke?!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm heb je nooit gehoord dat je een laptop NOOIT op een bed (of enige andere zachte ondergrond) mag zetten![]()
kampertemperatuur? 20 graden gok ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Is het daar nou ook nog een beetje een lekkere temperatuur LiesLekker zonnetje enzo
Vanmorgen regende het maar nu is het een graad of 21 ... zowel buiten als binnenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Is het daar nou ook nog een beetje een lekkere temperatuur LiesLekker zonnetje enzo
hmm zo veel clearance hebben die laptop niet :/ klein beetje inzakken op dat bed is genoeg voor een gefrituurde laptop (in het beste geval een thermal shutdown)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo zacht zijn die hotel bedden meestal niet dus dat zit wel goed.
ik denk het niet. hij moet altijd wel door een paar boffers gevuld worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:03 schreef BMH het volgende:
Zit er nog volk in de server?
Je gaat naar huis voor de vrijdag middag borrelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga ook eerder naar huis, ben gaar...
Dat zou wel relaxt zijn ja. Tot nu toe alle mogelijke plekken bekeken. Zelfs alle andere game-boxen geopend, in de hoop hem daar te vinden. Niet bij al mijn reserve computer shit...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mocht je hem niet kunnen vinden dan heb ik nog wel een serial voor je.
Die van mij deed het niet meer dus heb ik een nieuwe gevraagd, maar nu doet de mijn het weer, dus heb ik een reserve key.
waar heb jij dat nou weer vandaan? maar is wel mooi. woensdag vrij kan ik een keertje heel de dag gamenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:29 schreef escape_nl het volgende:
23 mei komt de patch!!!
Nog even wachten, net doorgekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |