quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Let op je woorden ja! Axl ruled! GnR ruled. Rock ruled!
Zo!
GNRquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Let op je woorden ja! Axl ruled! GnR ruled. Rock ruled!
Zo!
Kost zoiets nou in Arnhem, hier in leiden is het te aso. Maar goed zit nu wel midden in de stad...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die credits heb ik straks hard nodig als ik naar Arnhem moet verhuizen
Heb al een geniaal huis gevonden (heb de opdracht nog niet eens binnen
) met drie kamers
Zoals Brainpower ooit zei: "Ik draai de stereo op 12, ook al alstie maar tot 10 kan". Vooral de gitaarsolo van Slash aan het eindquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:19 schreef RudyCarell het volgende:
GNRMet die kippestem van hem... Zet zelfs de radio uit als bijvoorbeeld november rain komt... Nirvana daarentegen, grondleggers van de nieuwe rock
Maar die zie ik zo gauw niet meer optreden
In het centrum praat je over om en nabij de 200/300 voor 15 tot 20m2. Ik heb nu een huisje gevonden buiten het centrum en dat kost 350,- voor 18, 10 + 5m2 aan kamersquote:Kost zoiets nou in Arnhem, hier in leiden is het te aso. Maar goed zit nu wel midden in de stad...
Dus... staan er wel meer in die ik niet goed vind... Angels Robbie Williams bijv...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nirvana is zeker ook cool
De radio uitzetten bij November Rain? Dat is wel erg zielig, nummer staat altijd in de lijst van Top 10 beste nummers ooit gemaakt. Die stem is juist heerlijk, zowel in rustige nummers als in harde.
grondleggers van de grunge rock toch? en optreden nee wordt lastig. dave grohl doet nog genoeg goede zakenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nirvana daarentegen, grondleggers van de nieuwe rockMaar die zie ik zo gauw niet meer optreden
[..]
Tuurlijk mag je het wel afkraken, alleen zonder een reden vind ik een beetje makkelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:32 schreef staticdata het volgende:
en trouwens waarom mogen wij GNR niet afkraken terwijl je het vorige topic vol het gespuit met je anti bf2 geblaat![]()
En dat ik het niet goed vind vanwege die irri kippestem is geen reden...?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je het wel afkraken, alleen zonder een reden vind ik een beetje makkelijk.
Live with it, er zijn genoeg mensen die het teringherrie vinden, moet je mn ma af en toe eens horenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sorry ben heel erg GnR fan en als mensen het dan afkraken kan ik daardoor soms wat bot uit de hoek komen
wel voor GNR... de muziek is niet slecht, maar ik vind het niet goed. dat is wat anders.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om het licht te zien
quote:
Ook een lekker afreageer nummer Sepultura - Chaos A.D.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geweldig afreageer nummer!
Axl, normaal zingen? ik vind GnR ook goed hoor maar normaal zingen?in Nighttrain?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er zijn genoeg waarin hij gewoon normaal zingt? Zoals November Rain, Nightrain enz.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Axl, normaal zingen? ik vind GnR ook goed hoor maar normaal zingen?in Nighttrain?
Als je dit soort muziek heel hard draait in de Prius, heb je dan een hoger brandstofverbuik?
Beter luisteren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Axl, normaal zingen? ik vind GnR ook goed hoor maar normaal zingen?in Nighttrain?
Als je dit soort muziek heel hard draait in de Prius, heb je dan een hoger brandstofverbuik?
We plagen je maar een beetje Frankquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gezeur over Prius word een beetje irri en overdreven nu. Ik vind het een technisch prachtige en zeer zuinige auto, jullie niet, dat kan, even goede vrienden, maar hou er nu maar over op.
Ik begon het me net af te vragen, je bent zo aanwezig op Fok! dat het vast vrijdagmiddag isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Snap ik ook wel maar het wordt nu wel heel vaak herhaald. Op een gegeven moment moet je ook stoppen vind ik. Grap is leuk, ik kon er ook om lachen, maar niet voor altijd.
Waarom moet ik nog tot 17:00 uur op me stoel achter de PC zitten?
hmmm, kort lontje?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beter luisteren.
Gezeur over Prius word een beetje irri en overdreven nu. Ik vind het een technisch prachtige en zeer zuinige auto, jullie niet, dat kan, even goede vrienden, maar hou er nu maar over op.
Aha, vandaar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom moet ik nog tot 17:00 uur op me stoel achter de PC zitten?
Whehequote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Arnhem is wel leuk, zeker in de zomer op de terrasjes, ik hoop voor je dat je die stage krijgt.
Ik kom ook geregeld in arnhem,ik ga daar altijd naar de bios, da's een stuk beter dan apeldoorn.
Moet om 3 uur beginnen in Arnhem, wij hebben daar ook een locatiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben benieuwdWe gaan iig een keer met z'n allen stappen in Arnhem mocht het zover komen
Danke,quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Succes he!
Ik ga vanavond Hitman: Blood Money eens bekijken
avonddienst?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Moet om 3 uur beginnen in Arnhem, wij hebben daar ook een locatie
Vrijdagmiddagborrel, dat snap je toch ook welquote:
He Kev, je sate vlucht !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:48 schreef BattleLies het volgende:
Ik hoor net dat we wokkie gaan BBQ'en zaterdag?!?!?!?![]()
Het lijkt op de foto inderdaad roze ... maar tis allemaal donderrood hoorquote:
Eerst wel .. maar die heb ik weg laten halen ....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:14 schreef escape_nl het volgende:
Daar ligt ook zeker zo'n catalogus met vrouwen erin die je mee kan nemen naar Nederland
Hoezo ? Dat past makkelijk in de Audi hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef BattleLies het volgende:
Eerst wel .. maar die heb ik weg laten halen ....![]()
De badkamer ziet er redelijk simpel uit .. moet je d'r een foto van dan??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie roze kamer
Hoe ziet de badkamer eruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |