hmmm, kort lontje?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beter luisteren.
Gezeur over Prius word een beetje irri en overdreven nu. Ik vind het een technisch prachtige en zeer zuinige auto, jullie niet, dat kan, even goede vrienden, maar hou er nu maar over op.
Aha, vandaar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom moet ik nog tot 17:00 uur op me stoel achter de PC zitten?
Whehequote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Arnhem is wel leuk, zeker in de zomer op de terrasjes, ik hoop voor je dat je die stage krijgt.
Ik kom ook geregeld in arnhem,ik ga daar altijd naar de bios, da's een stuk beter dan apeldoorn.
Moet om 3 uur beginnen in Arnhem, wij hebben daar ook een locatiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben benieuwdWe gaan iig een keer met z'n allen stappen in Arnhem mocht het zover komen
Danke,quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Succes he!
Ik ga vanavond Hitman: Blood Money eens bekijken
avonddienst?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Moet om 3 uur beginnen in Arnhem, wij hebben daar ook een locatie
Vrijdagmiddagborrel, dat snap je toch ook welquote:
He Kev, je sate vlucht !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:48 schreef BattleLies het volgende:
Ik hoor net dat we wokkie gaan BBQ'en zaterdag?!?!?!?![]()
Het lijkt op de foto inderdaad roze ... maar tis allemaal donderrood hoorquote:
Eerst wel .. maar die heb ik weg laten halen ....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:14 schreef escape_nl het volgende:
Daar ligt ook zeker zo'n catalogus met vrouwen erin die je mee kan nemen naar Nederland
Hoezo ? Dat past makkelijk in de Audi hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef BattleLies het volgende:
Eerst wel .. maar die heb ik weg laten halen ....![]()
De badkamer ziet er redelijk simpel uit .. moet je d'r een foto van dan??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie roze kamer
Hoe ziet de badkamer eruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |