235 MB!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef staticdata het volgende:
*stand van zake, raad de grootte van patch 1.3 competitie*
* Morpheus2002 - 100 MB
* Ghostbuster - 260 MB
* ViperII - 274 MB
* unleasmitch - 397 MB
* Staticdata - 430 MB
* Incolumis - 435 MB
* Escape - 478 MB
* Postman - 521 MB
* Raffie - 600 MB
* Suikermais - 3 GB
350 mb voor de eerste patchquote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef staticdata het volgende:
*stand van zake, raad de grootte van patch 1.3 competitie*
* Morpheus2002 - 100 MB
* Ghostbuster - 260 MB
* ViperII - 274 MB
* RudyCarell - 290 MB
* unleasmitch - 397 MB
* Staticdata - 430 MB
* Incolumis - 435 MB
* Escape - 478 MB
* Postman - 521 MB
* Raffie - 600 MB
* Suikermais - 3 GB
Geef dan ook ff aan waarom kan ik weer wat van lerenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Nooit meer een leeg lege TopicTitel"
Nou, niet helemaal. Ik kan aardig te keer gaan of TS, maar altijd tegen mezelf of BF2quote:Op maandag 22 mei 2006 12:29 schreef escape_nl het volgende:
http://home.planet.nl/~mazur018/jannis@whine.wma
echt geweldig, zo zat Jorrit dit weekend ook achter de pc,loooooooooooooooool
Eens, klinkt beter. Ik ben geen taalkundige, maar er zal vast wel een reden zijn waarom het lege moet zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Nooit meer een leeg lege TopicTitel"
Spreek die zin maar eens hardop uit, dan merk je wel dat hij met "lege" veel beter loopt dan met "leeg".quote:Op maandag 22 mei 2006 13:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geef dan ook ff aan waarom kan ik weer wat van leren![]()
trouwens niet zeiken, jullie willen nog geneens een nieuwe topic openen. maar commentaar geven wel![]()
heet jij Van Dale met je achternaam danquote:Op maandag 22 mei 2006 13:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Omdat ik het zeg ?
Het woordboek zou eerst mijn achternaam dragen maar dan zouden mensen het verwarren met een Duits woordenboek en toen is het gewijzigd naar van Dalequote:Op maandag 22 mei 2006 13:54 schreef staticdata het volgende:
heet jij Van Dale met je achternaam dan![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het woordboek zou eerst mijn achternaam dragen maar dan zouden mensen het verwarren met een Duits woordenboek en toen is het gewijzigd naar van Dale![]()
von Dhale??quote:Op maandag 22 mei 2006 13:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Het woordboek zou eerst mijn achternaam dragen maar dan zouden mensen het verwarren met een Duits woordenboek en toen is het gewijzigd naar van Dale![]()
Volgens mij is het een complot van de overheid, tenminste dat zei m'n goede vriend E. de Roy van Zuydewijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:58 schreef staticdata het volgende:
dat is wel nep zeg! daar gaat je naamsbekendheid
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:00 schreef -chiel- het volgende:
von Dhale??
Je bent ook niet eigenwijs hequote:Op maandag 22 mei 2006 13:47 schreef staticdata het volgende:
leeg topictitel vind ik gaan, maar leeg titel niet. maar is het daarom dan automatisch lege topictitel. dat vind ik dus weer niet gaan.
dus graag taalkundig argument waarom het niet kan zodat ik weer wat leer
Nu duidelijk?quote:Uitleg voor staticdata:
Je zet een -e achter het bijvoeglijk naamwoord als het bij een zelfstandig naamwoord staat.
• het zwarte paard
Mee eens.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toch snap ik echt niet hoe je erbij komt dat leeg TopicTitel kan, laat staan dat het enigzins goed uitspreekt
Jonge jonge, wat laat die ene gozer zich kennen zeg! Zo lopen vloeken .. hij is nog erger dan escapequote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Hallo lieve BoF vrienden. Wij zijn altijd bezig Nederlands talent te scouten en te recruiten tot opheden zijn wij hier niet succesvol ingeweest. Tot ons oor viel op een wel heel bijzonder geluids fragment, in dit fragment spreek een zekere "Jannis" die precies zegt wat wij altijd denken. Deze persoon zou de sleutel tot succes kunnen zijn om ons team zodanig te motiveren, en af te zeiken waar dat gewoon nodig is dat onze clan nog wel eens nr 1 kan worden. Bij deze doen wij een oproep om iedereen met ook maar het kleinste beetje informatie over Jannis te posten, de informatie die leidt tot het vinden van deze persoon zal rijkelijk beloont worden.
Daboyz Management & recruiting.
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef BattleLies het volgende:
Jonge jonge, wat laat die ene gozer zich kennen zeg! Zo lopen vloeken .. hij is nog erger dan escape JP![]()
aan de ene kant jaquote:Op maandag 22 mei 2006 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent ook niet eigenwijs he
[..]
Nu duidelijk?
Toch snap ik echt niet hoe je erbij komt dat leeg TopicTitel kan, laat staan dat het enigzins goed uitspreekt
ja hier zou ik zelfs niet leeg accu zeggenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:25 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Mee eens.
Pak maar eens een andere zin.
Voorbeeld:
De prius heeft een leeg accu, of
De Prius heeft een lege accu.
ach ik kan even erg zijn hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De eerst volgende keer dat ik op TS kom start iedereen direct de opname functie van TS
Heat of the moment zullen we t maar noemenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Suikermais het volgende:
Snap sowieso niet dat sommige spelers echt met gierende hartkleppen en met een bloeddruk van hier tot Tokio BF2 of een andere game zitten te spelen en zich verschrikkelijk druk maken om werkelijk niks...
C'mon...i't's maar een spelletje.
Inleven heet dat. Is ook direct de reden waarom ik het spelletje beter speel dan jij.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Suikermais het volgende:
Snap sowieso niet dat sommige spelers echt met gierende hartkleppen en met een bloeddruk van hier tot Tokio BF2 of een andere game zitten te spelen en zich verschrikkelijk druk maken om werkelijk niks...
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er ook een opname is van ene JP tijdens een potje 2006 FIFA World Cup...
Ik weet van nietsquote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er ook een opname is van ene JP tijdens een potje 2006 FIFA World Cup...
Nee ik ook nietquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Suikermais het volgende:
Wat heb ik er nu mee te maken?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jonge jonge, wat laat die ene gozer zich kennen zeg! Zo lopen vloeken .. hij is nog erger dan escape![]()
Is altijd leuk om commentaar te krijgen van mensen die je nooit meer op het slagveld ziequote:Op maandag 22 mei 2006 15:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Wat heb ik er nu mee te maken?
Zoals Postman al zei, dat heet inleving in het spel, dat hoort er allemaal bij
Ander slagveld, FIFA!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Is altijd leuk om commentaar te krijgen van mensen die je nooit meer op het slagveld zie
En inco meteen was meters buitenspelquote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Godverdomme weer buitenspel"Go Kevin!
[..]
Ander slagveld, FIFA!
ik ken em, is iemand van de CoD community, weet zo de clan niet meer waar die in zatquote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Hallo lieve BoF vrienden. Wij zijn altijd bezig Nederlands talent te scouten en te recruiten tot opheden zijn wij hier niet succesvol ingeweest. Tot ons oor viel op een wel heel bijzonder geluids fragment, in dit fragment spreek een zekere "Jannis" die precies zegt wat wij altijd denken. Deze persoon zou de sleutel tot succes kunnen zijn om ons team zodanig te motiveren, en af te zeiken waar dat gewoon nodig is dat onze clan nog wel eens nr 1 kan worden. Bij deze doen wij een oproep om iedereen met ook maar het kleinste beetje informatie over Jannis te posten, de informatie die leidt tot het vinden van deze persoon zal rijkelijk beloont worden.
Daboyz Management & recruiting.
Was idd geslaagd, enkel was ik er 's avonds niet meer toe in staat goed te gamen...quote:Op maandag 22 mei 2006 13:12 schreef escape_nl het volgende:
Wil graag de mensen bedanken die zaterdag meegeholpen hebben met een geweldige dag Special Forces.
De server heeft vanaf 11.30 uur tot 23.00 uur (toen ben ik gestopt) volgezeten met spelers.
ik zal vast een nieuwe datum prikken voor een vervolg
een ieder zijn fetishquote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach flikker op, niet weer die smerige links he !
Ik zie ze liever ook niet maar die collega blijkbaar welquote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach flikker op, niet weer die smerige links he !
jaja....quote:Op maandag 22 mei 2006 17:37 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik zie ze liever ook niet maar die collega blijkbaar wel
ssst... dat zou je niet door vertellenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
jaja....
ik zag op netgamez anders behoorlijke ranzigheid op je scherm
oja daarom zat je onder mn tafelquote:Op maandag 22 mei 2006 18:29 schreef Razorback het volgende:
[..]
ssst... dat zou je niet door vertellen
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zit die flikker dat gewoon allemaal te tapen...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik weet van niets
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Fifa.wav
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Fifa2.wav
Die laatste, ik ownde JP met 2-1 Liechtenstein - Brazilie
Je hoort trouwens vier stemmen door elkaar. Kev vs Inco en FJD vs JPen in het eerste bestand was het weer andersom ofzo
Morgen zullen er vast ook fragmenten van mij zijn aangezien ik ook nog wel eens wil schelden
Die flikker heet Liesquote:Op maandag 22 mei 2006 19:53 schreef jpjedi het volgende:
Zit die flikker dat gewoon allemaal te tapen...![]()
![]()
Spank her...Spank her !!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak..Ik ga even " maatregelen" nemen![]()
Ja, en neem het op!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:11 schreef Suikermais het volgende:
Spank her...Spank her !!!!!
Zien!?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:36 schreef staticdata het volgende:
ik bedoelde eerder dat ik dat niet zou willen zien
AUW! Nu kan ik niet meer lopen .. zo hard heeft tie me gespankt!!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak..Ik ga even " maatregelen" nemen![]()
na 22:00 kom ikquote:Op maandag 22 mei 2006 21:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dan daag ik je wel uit..kom eens op TS man lauw
nee hoor ik doe het niet om zijn geld en zijn status. tuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 23:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oja... hier nog een leuk linkje voor wat vrouwelijk schoon. Vrouwen van (WK) voetballers.
Geld doet dus een hoop!
http://www.wegaannaarduitslandtoe.nl/voetbalvrouwen.asp
De vrouwen van Totti en Figo![]()
bij het horen ervan krijg je automatisch beelden in je hoofd geprojecteerdquote:Op maandag 22 mei 2006 20:50 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Zien!?
Het verhaal begon over een geluidsopname, daar kan je alleen naar luisteren.![]()
jij vindt echt alles...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:56 schreef escape_nl het volgende:
AF manual
http://files.ea.com/downl(...)2af/en_US/manual.pdf
niets nieuws eigenlijk. behalve dat je in AF straks met een vrachtwagen kan rijden en een muscle carquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:56 schreef escape_nl het volgende:
AF manual
http://files.ea.com/downl(...)2af/en_US/manual.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |