Ofwel, al het vlees is lekker. Paardevlees weet ik niet... Zal ik nooit eten ook...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:36 schreef staticdata het volgende:
kip tandoori![]()
Teriyaki
Sukiyaki
Shoarma![]()
Gyros
![]()
lekker lekker lekker
eet je weleens een kroket?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ofwel, al het vlees is lekker. Paardevlees weet ik niet... Zal ik nooit eten ook...
ben benieuwd wie de weddenschap gaat winnenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:41 schreef escape_nl het volgende:
vanaf 17.00 uur downloaden
http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/
moiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
ben benieuwd wie de weddenschap gaat winnen
Je gaat me toch niet vertellen... Nou maakt het uit, wordt niet als zodanig verkocht, dus weet ik niet beter, zeg maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ofwel, al het vlees is lekker. Paardevlees weet ik niet... Zal ik nooit eten ook...
nu dus welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen... Nou maakt het uit, wordt niet als zodanig verkocht, dus weet ik niet beter, zeg maar
denk het nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:08 schreef RudyCarell het volgende:
ja wat moet ik nou... ik had er niet over moeten beginnen
Armored Fury is te downloaden!
LOL eerder dan escape...![]()
Ja, dus...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:13 schreef escape_nl het volgende:
[..]
denk het niet
Het Grote BoF BF2 Topic: Nooit meer een leeg TopicTitel!
gewijzigd om 11.09
ik zie geen aanpassing...quote:AF komt op 25 mei, datum staat erbij met pics.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef staticdata het volgende:
ik geloof er weinig van dat AF vandaag uit komt.
quote:voor de mensjes die niet kunnen wachten voor Armored Fury:
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2AF&skin=bf2af&app=commerce
Heb hem zelf al besteld en hij staat al in mn EA downloader. Hij kost gewoon 9,99
aftellen in de EA downloader nog wel. Nog iets van 16 uur te gaan duss... ik neem dat het vanavond dus downloadbaar/speelbaar is. Hopelijk is de patch rond die tijd ook eindelijk uit want ik ben het gewacht wel beu nu
ik kijk idd vanavond wel ff... er staan nu zoveel tegenstrijdige berichten op de forums...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef staticdata het volgende:
dan wacht ik liever dat het aftellen op 0 staat, dan heb ik zekerheid, want je weet maar nooit met EA.
Moet je de prijzen van de consoles eens doorrekenenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef staticdata het volgende:
jammer dat we niet in dollars kunnen betalen. in amerika kost ie $9.99 als je dat nu omrekend zou het op ¤7,80 uitkomen
ja dat lust ik natuurlijk welquote:
Zo geweldig hoe die eerste scheids omgeduwt wordtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voetbalspelers en geweld:
http://www.flabber.nl/archief/016358.php
Er zitten echt een hoop smerige bij! Een aantal gebroken beentjes, dat zeker.
Echt fijn ding is dat, ik heb hem alleen nog draadloos danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedzo Ferdi
Stop je nu eindelijk eens met het slopen van je controller zodra je dreigt te verliezen
[..]
Ik heb bijna dezelfde, deze:
[afbeelding]
430 mb... Punisher gefeli!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:59 schreef escape_nl het volgende:
hij staat erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |