UT owntquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:04 schreef staticdata het volgende:
dat chaotische vind ik juist een pluspunt! daar kan je flink van profiteren namelijk
Unreal tournament dat was pas chaotisch!
CoD2 hoef je niet te noemen, dat is meer een grafische update dan een nieuw spelquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Medal of Honor: Allied Assault, Call of Duty 1 & 2, Brothers in Arms: Road to Hill 30, mja ok 4 dan...
Maar jij spant echt de kroonquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:51 schreef Suikermais het volgende:
.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:25 schreef ursel het volgende:
Is even opzoek naar zijn serial... anders wordt het lastig instaleren..![]()
nee hij volgt alleen dingen uit bf2quote:
Golden Earring ruled!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee hij volgt alleen dingen uit bf2
maar hoe is het met je hybride hondje? heeft ie lekker gepoept?
# 97517
ehrquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Golden Earring ruled!
Jammer dat die DVD 4:3 beeldformaat is en alleen DD 2.0 heeft. Dan hoef ik em niet.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaat me vooral om 4:3 vrind!
16:9 all the way! Ik hou het wel bij me CD's en MP3'tjes.
Ik wil mijn serial-key terug..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was wel even leuk, ben weer een paar keer flink uit de slof geschoten, maar dat hoort bij mij.
Vandaag ook niet veel punten gehaald, maar wel Ursel voorbij gegaan![]()
Mocht je hem niet kunnen vinden dan heb ik nog wel een serial voor je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik wil mijn serial-key terug..Dit is niet eerlijk..
![]()
dan heb je vast en zeker een natte droom gehadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Morpheus2002 is anti-battlefield2 in een battlefield2 topic![]()
![]()
Eindelijk weer thuis van me werk, zeik en zeiknat! Ben nog nooit zo nat geweest, zelfs mijn.. nouja laat maar.
Ga nu me bed opzoeken![]()
nou ik merkte op het laatst dat je moe werd of iets dergelijks, je reactie vermogen was er neit meer waardoor jij niets raakte en de rest jou wel altijd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was wel even leuk, ben weer een paar keer flink uit de slof geschoten, maar dat hoort bij mij.
Vandaag ook niet veel punten gehaald, maar wel Ursel voorbij gegaan![]()
Wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Morpheus2002 is anti-battlefield2 in een battlefield2 topic![]()
![]()
He Liesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:58 schreef BattleLies het volgende:
Lies hier vanuit Krakow in Polen!!
Geen Slashquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
FERDI!!
Checl: Guns n' Roses centraal topic
Pagina 5, onderaan...die setlist
Waar ergens ? Toch niet aan de kust hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:54 schreef VeerMans het volgende:
ik niet, ik moet 2 dagen gaan survivalen met school met dit klotweer
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geen SlashJa ze spelen de nummers en ja het zal best lekker klinken maar het is geen Guns N Roses. Bijna hetzelfde als Queen op Koninginnedag van een tijdje terug. Ze spelen dezelfde nummers, de muziek blijft geweldig maar het is gewoon geen Queen. Nou kan je natuurlijk zeggen dat Freddy belangrijker was voor Queen dan Slash voor GnR maar dan nog
Sorry, ik vind het echt teveel geld voor een net niet GnR
De setlist is wel cool ja, maar goed ik had niet anders verwacht
Let op je woorden ja! Axl ruled! GnR ruled. Rock ruled!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:58 schreef staticdata het volgende:
Beetje naar die strak getrokken hippie kop van axel rose gaan kijken
Als ik een stuk ruimer in het geld had gezeten dan had t me niet uitgemaakt maar op dit moment vind ik t niet waardquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 wanhopig op zoek is naar een medestander
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja ok maar tssssssss unieke kans om GnR Axl eens te zien.
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Let op je woorden ja! Axl ruled! GnR ruled. Rock ruled!
Zo!
GNRquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Let op je woorden ja! Axl ruled! GnR ruled. Rock ruled!
Zo!
Kost zoiets nou in Arnhem, hier in leiden is het te aso. Maar goed zit nu wel midden in de stad...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die credits heb ik straks hard nodig als ik naar Arnhem moet verhuizen
Heb al een geniaal huis gevonden (heb de opdracht nog niet eens binnen
) met drie kamers
Zoals Brainpower ooit zei: "Ik draai de stereo op 12, ook al alstie maar tot 10 kan". Vooral de gitaarsolo van Slash aan het eindquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:19 schreef RudyCarell het volgende:
GNRMet die kippestem van hem... Zet zelfs de radio uit als bijvoorbeeld november rain komt... Nirvana daarentegen, grondleggers van de nieuwe rock
Maar die zie ik zo gauw niet meer optreden
In het centrum praat je over om en nabij de 200/300 voor 15 tot 20m2. Ik heb nu een huisje gevonden buiten het centrum en dat kost 350,- voor 18, 10 + 5m2 aan kamersquote:Kost zoiets nou in Arnhem, hier in leiden is het te aso. Maar goed zit nu wel midden in de stad...
Dus... staan er wel meer in die ik niet goed vind... Angels Robbie Williams bijv...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nirvana is zeker ook cool
De radio uitzetten bij November Rain? Dat is wel erg zielig, nummer staat altijd in de lijst van Top 10 beste nummers ooit gemaakt. Die stem is juist heerlijk, zowel in rustige nummers als in harde.
grondleggers van de grunge rock toch? en optreden nee wordt lastig. dave grohl doet nog genoeg goede zakenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nirvana daarentegen, grondleggers van de nieuwe rockMaar die zie ik zo gauw niet meer optreden
[..]
Tuurlijk mag je het wel afkraken, alleen zonder een reden vind ik een beetje makkelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:32 schreef staticdata het volgende:
en trouwens waarom mogen wij GNR niet afkraken terwijl je het vorige topic vol het gespuit met je anti bf2 geblaat![]()
En dat ik het niet goed vind vanwege die irri kippestem is geen reden...?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je het wel afkraken, alleen zonder een reden vind ik een beetje makkelijk.
Live with it, er zijn genoeg mensen die het teringherrie vinden, moet je mn ma af en toe eens horenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sorry ben heel erg GnR fan en als mensen het dan afkraken kan ik daardoor soms wat bot uit de hoek komen
wel voor GNR... de muziek is niet slecht, maar ik vind het niet goed. dat is wat anders.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om het licht te zien
quote:
Ook een lekker afreageer nummer Sepultura - Chaos A.D.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geweldig afreageer nummer!
Axl, normaal zingen? ik vind GnR ook goed hoor maar normaal zingen?in Nighttrain?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er zijn genoeg waarin hij gewoon normaal zingt? Zoals November Rain, Nightrain enz.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Axl, normaal zingen? ik vind GnR ook goed hoor maar normaal zingen?in Nighttrain?
Als je dit soort muziek heel hard draait in de Prius, heb je dan een hoger brandstofverbuik?
Beter luisteren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Axl, normaal zingen? ik vind GnR ook goed hoor maar normaal zingen?in Nighttrain?
Als je dit soort muziek heel hard draait in de Prius, heb je dan een hoger brandstofverbuik?
We plagen je maar een beetje Frankquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gezeur over Prius word een beetje irri en overdreven nu. Ik vind het een technisch prachtige en zeer zuinige auto, jullie niet, dat kan, even goede vrienden, maar hou er nu maar over op.
Ik begon het me net af te vragen, je bent zo aanwezig op Fok! dat het vast vrijdagmiddag isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Snap ik ook wel maar het wordt nu wel heel vaak herhaald. Op een gegeven moment moet je ook stoppen vind ik. Grap is leuk, ik kon er ook om lachen, maar niet voor altijd.
Waarom moet ik nog tot 17:00 uur op me stoel achter de PC zitten?
hmmm, kort lontje?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beter luisteren.
Gezeur over Prius word een beetje irri en overdreven nu. Ik vind het een technisch prachtige en zeer zuinige auto, jullie niet, dat kan, even goede vrienden, maar hou er nu maar over op.
Aha, vandaar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom moet ik nog tot 17:00 uur op me stoel achter de PC zitten?
Whehequote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Arnhem is wel leuk, zeker in de zomer op de terrasjes, ik hoop voor je dat je die stage krijgt.
Ik kom ook geregeld in arnhem,ik ga daar altijd naar de bios, da's een stuk beter dan apeldoorn.
Moet om 3 uur beginnen in Arnhem, wij hebben daar ook een locatiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben benieuwdWe gaan iig een keer met z'n allen stappen in Arnhem mocht het zover komen
Danke,quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Succes he!
Ik ga vanavond Hitman: Blood Money eens bekijken
avonddienst?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Moet om 3 uur beginnen in Arnhem, wij hebben daar ook een locatie
Vrijdagmiddagborrel, dat snap je toch ook welquote:
He Kev, je sate vlucht !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:48 schreef BattleLies het volgende:
Ik hoor net dat we wokkie gaan BBQ'en zaterdag?!?!?!?![]()
Het lijkt op de foto inderdaad roze ... maar tis allemaal donderrood hoorquote:
Eerst wel .. maar die heb ik weg laten halen ....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:14 schreef escape_nl het volgende:
Daar ligt ook zeker zo'n catalogus met vrouwen erin die je mee kan nemen naar Nederland
Hoezo ? Dat past makkelijk in de Audi hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef BattleLies het volgende:
Eerst wel .. maar die heb ik weg laten halen ....![]()
De badkamer ziet er redelijk simpel uit .. moet je d'r een foto van dan??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie roze kamer
Hoe ziet de badkamer eruit?
Oke oke! Komt eraan!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef staticdata het volgende:
laat maar zienen 1tje van het uitzicht vanuit de kamer
en van de lobby ? en van het restaurant ? en van de ontbijtzaal ? en van de liften ? en van het dakterras ? en van het balkon ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef BattleLies het volgende:
Oke oke! Komt eraan!!
JA DAAG! ECHT NIET!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en van de lobby ? en van het restaurant ? en van de ontbijtzaal ? en van de liften ? en van het dakterras ? en van het balkon ?
Nu! Rennen JP, ze is nog wel even bezig !
Nee, jij hebt m niet gezien. Dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef BattleLies het volgende:
@ FJD: jp is er niet slimmerd!!!!
hmm heb je nooit gehoord dat je een laptop NOOIT op een bed (of enige andere zachte ondergrond) mag zettenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Enne zo zit ik nu op het bed .. met eten enz naast me en de tv aan .. heerlijk zo'n relaxte dag zeg! Alleen een bad had zo'n relax-dag nog compleet gemaaktMaar ik wil niet ondankbaar overkomen ... ik vind het super!
![]()
[afbeelding]
@ FJD: jp is er niet slimmerd!!!!
Vanwege de hitte zeker?? Hij staat er nog maar net .. zal hem op t nachtkastje zetten oke?!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm heb je nooit gehoord dat je een laptop NOOIT op een bed (of enige andere zachte ondergrond) mag zetten![]()
kampertemperatuur? 20 graden gok ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Is het daar nou ook nog een beetje een lekkere temperatuur LiesLekker zonnetje enzo
Vanmorgen regende het maar nu is het een graad of 21 ... zowel buiten als binnenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Is het daar nou ook nog een beetje een lekkere temperatuur LiesLekker zonnetje enzo
hmm zo veel clearance hebben die laptop niet :/ klein beetje inzakken op dat bed is genoeg voor een gefrituurde laptop (in het beste geval een thermal shutdown)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo zacht zijn die hotel bedden meestal niet dus dat zit wel goed.
ik denk het niet. hij moet altijd wel door een paar boffers gevuld worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:03 schreef BMH het volgende:
Zit er nog volk in de server?
Je gaat naar huis voor de vrijdag middag borrelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga ook eerder naar huis, ben gaar...
Dat zou wel relaxt zijn ja. Tot nu toe alle mogelijke plekken bekeken. Zelfs alle andere game-boxen geopend, in de hoop hem daar te vinden. Niet bij al mijn reserve computer shit...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mocht je hem niet kunnen vinden dan heb ik nog wel een serial voor je.
Die van mij deed het niet meer dus heb ik een nieuwe gevraagd, maar nu doet de mijn het weer, dus heb ik een reserve key.
waar heb jij dat nou weer vandaan? maar is wel mooi. woensdag vrij kan ik een keertje heel de dag gamenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:29 schreef escape_nl het volgende:
23 mei komt de patch!!!
Nog even wachten, net doorgekregen
heb altijd betrouwbare info van een goede sourcequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
waar heb jij dat nou weer vandaan? maar is wel mooi. woensdag vrij kan ik een keertje heel de dag gamen![]()
Hee BraBo'tje!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef drbravo het volgende:
hee lies en jp
jullie zitten er zo te zien lkkr bij of niet dan
tot hoelang bliven jullie in polen??
heb weer zin om jullie in te maken
ow okequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee BraBo'tje!
We zijn morgenavond laat weer op de beek!Dus ...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je gaat naar huis voor de vrijdag middag borrel
Voeg me maar toe op MSN dan kan ik hem je wel geven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat zou wel relaxt zijn ja. Tot nu toe alle mogelijke plekken bekeken. Zelfs alle andere game-boxen geopend, in de hoop hem daar te vinden. Niet bij al mijn reserve computer shit...
* Me wanhopig.
Heb hem niet weggegooid, maar ja, je weet hoe het gaat met een verhuizing..![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:55 schreef drbravo het volgende:
[..]
en hou jp in de handmaar dat zal wel lukke denk ik
Ik ga proberen om met Frank NFS:MW te spelen, anders misschien DTM3. Doe je mee of alleen maar met rFactor ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Moet nog rijden. Zodra ik thuis ben pak ik mijn race stuurtje uit en ga dan wel drinken en rijden
![]()
Ik heb die spellen nog niet, dus moet ze eerst ff "kopen".quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ga proberen om met Frank NFS:MW te spelen, anders misschien DTM3. Doe je mee of alleen maar met rFactor ?
Welk stuur heb je gekocht?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb die spellen nog niet, dus moet ze eerst ff "kopen".
Ik ga zo naar huis en dan ga ik eerst even koken, ik zet wat downloads aan en daarna ga ik wel eerst even een paar rondjes met me nieuwe stuur rijden, kijken hoe dat is.
Er zit gewoon usb op en je kunt hem gewoon op de pc aansluiten, zeggen ze...quote:
guano apes pwnt, als je hun best of album nog moet, roep maar effequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Live with it, er zijn genoeg mensen die het teringherrie vinden, moet je mn ma af en toe eens horen. Maar goed, misschien komt het ooit nog goed. Ik heb in een ver verleden bij een optreden van de Guano Apes op MTV (Lord of the Boards) ook wel eens geroepen "wat een teringherrie, daar ga ik dus echt nooooit naar luisteren!" en wat doe ik nu ? juist!
Het is nooit te laat om het licht te zien
kun je de catalogus meenemen of de vrouwen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:14 schreef escape_nl het volgende:
Daar ligt ook zeker zo'n catalogus met vrouwen erin die je mee kan nemen naar Nederland
Die heb ik gelukkig pas een jaar ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:11 schreef Incolumis het volgende:
guano apes pwnt, als je hun best of album nog moet, roep maar effe
Zie nou wel, Lies had de dames al besteld voor uir de catalogus, lief he van Liesjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:34 schreef BattleLies het volgende:
zitten ze hier op je hotelkamer heel fok vol te spammen!
quote:Eventjes snel melden:
Wedstrijd woensdag was supergaaf en de firma had voor klanten en personeel originele poppen naar keuze geregeld, bedrukt met je eigen haar,..... Heb er drie in mijn koffer..
![]()
![]()
![]()
![]()
Thuis pompt ie met 2,3 mb/s door het kabeltjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even mijn stuur getest en dat beviel prima. Nu eerst even wat tracks downloaden en dan kan ik los.
Het downloaden van Toca Race Driver 3, NFS:MW en NFS:U2 gaat zo traag als dikke stront tegen de berg op!
Done.. tnxquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Moet nog rijden. Zodra ik thuis ben pak ik mijn race stuurtje uit en ga dan wel drinken en rijden
![]()
[..]
Voeg me maar toe op MSN dan kan ik hem je wel geven.
Nope bittorrent, normaal goed voor mijn max snelheid, maar nu had ik in 1,5 uur nog maar 5mb in totaal verdeeld over 3 spellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Je maakt geen gebruik van usenet Jorrit ?
Hmmm SF, ik moet het nog maar zien of ik kom, bovendien ga ik ook nog wat kopen voor me vriendin en wellicht dat ik daar heen ga.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:20 schreef escape_nl het volgende:
Zit nog steeds op mijn werk, moet wachten tot de laatste gasten weg zijn, daarna ff een biertje drinken met de 2 docenten die er nog zijn, snel naar huis, pfff uurtje rijden, vrouwtje een knuffel geven, hmmm lekker hoor, misschien dan nog een potje knallen.
Morgen is de SF dag op onze server, dus allemaal komen als SF hebt, wordt zeker leuk.
Voor de mensen die geen SF hebben is het ff pech hebben, die moeten maar opzoek naar een andere server, die ene dag dat we SF draaien.
heb even de OP aangepast, ik heb de game monitor toegevoegd van onze server.
JP ouwe zuipschuitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:58 schreef BattleLies het volgende:
Deze foto wilde JP even speciaal voor Ferdi op Fok zetten:
[afbeelding]
Jp heeft twee soorten Pools bier gehad nu en 1x Tsjechies (wat een schijtwoord) bier. Hij vond de laatst genoemde het lekkerst!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:05 schreef drbravo het volgende:
ziet er gezellig uit
en is het bier ook om te drinken, niet dat het me wat uitmaakt ben van lles gewend
Meenemenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:09 schreef BattleLies het volgende:
Jp heeft twee soorten Pools bier gehad nu en 1x Tsjechies (wat een schijtwoord) bier. Hij vond de laatst genoemde het lekkerst!
Ja doe maar een kratje Fustquote:
nee er moeten zeker wat dingen nog veranderen, zeker die spawn tijd...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben nog geen fan van het project-reality. Het zal vast realistischer zijn maar dat is niet hetgeen wat ik zoek. Ik wil fun, actie en knallen. Je ziet niet of je iemand hebt geraakt, je ziet niet hoever je zelf bent geraakt. Spawn tijd van een minuut die opnieuw ingaat als je een andere squad joint etc. etc.
Nee volgens mij niet. Het ene poolse bier heet Zywiec en de andere was juist een duur soort bier meen ik me te hernneren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef drbravo het volgende:
was het tsjachies bier misschien Staropramen , dat dronk ik op vakanite metr halve liters tegelijk dat dronk lekker weg en was heel goedkoop
mare ik ga pitte
jp en lies geniet de laatste dag nog even en een goede reis terug
later
Van 1 kopje cappuchinoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:10 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben dus klaar wakker .. ikke bedenken hoe dat toch kan .. denk ik opeens: "Fuck! Ik heb om 22 uur nog capuchino gedronken! STOM!!"
Nee bedanktquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zeg dit kunnen we best vaker doen.
Dat lossen ze dinsdag op en je moet ook niet vliegen, je moet gewoon je medic kit pakken en rennen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee bedankt![]()
Elke keer probeer ik het weer om SF leuk te vinden maar het wil niet lukken, waarom weet ik niet.
Vind er vrij weinig aan. Bovendien heeft die chopper nog zo'n kut bug dat je je 'view' niet meer kan veranderen nadat je in tv guide mode bent geweest waardoor je vrij weinig meer ziet en je tegen zo'n lat aan zit te kijken van de chopper![]()
Het vliegen is daarmee dus verpest in SF.
1 keer in het jaar dan oke??quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef -Raffie- het volgende:
Sf is leuk. vooral warlord. Dus van mij mag het vaker een dagje SF
Is goed hoor. Met BF2 vermaak ik me ook welquote:
Alles goed Raffie?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:10 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Is goed hoor. Met BF2 vermaak ik me ook wel
Had je weer een tvp nodigquote:
Met jaffie is alles ok! Was ik van plan om vanavond ff weer eens te spelen, staat de server op SF.quote:
wat zoek je dan ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:11 schreef Incolumis het volgende:
Di3ki3 wakker worden, ik heb hardware nodig
Ik kijk er morgen naar! Promise.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:11 schreef escape_nl het volgende:
Zou iemand even kunnen checken wat er met de bof site aan de hand is, bandoffokkers.nl, want ik krijg steeds klachten van mensen die lid willen worden maar niet kunnen reggen, dit is al vaker aangegeven maar geen resultaat
mobo: SLI vind ik niet echt nodig, is toch overkill, voor de rest minimaal 4 s-ata aansluitingen.quote:
graag! we hadden al 5 members meer kunnen hebben. en 5 members meer betekend ook een grotere serverquote:Op zondag 21 mei 2006 03:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ziet er leuk uit!
Ik moet studeren maar m'n slager is iig erg enthousiast, van hem moet ik zeker het aanbod aannemenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef jpjedi het volgende:
Lies vind 4 weken voetbal te lang aangezien ik alle wedstrijden kijk. Is er iemand die tijdelijk voor me in wil vallen?
![]()
Ik wilde op t aanbod ingaan, totdat Vera het hoorde en het adres van de slager aan Ferdi heeft gevraagdquote:Op zondag 21 mei 2006 16:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik moet studeren maar m'n slager is iig erg enthousiast, van hem moet ik zeker het aanbod aannemen
Don't blame me, ik ging gewoon voor de groepsdiscountquote:Op zondag 21 mei 2006 16:14 schreef Sickert het volgende:
Ik wilde op t aanbod ingaan, totdat Vera het hoorde en het adres van de slager aan Ferdi heeft gevraagd
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Don't blame me, ik ging gewoon voor de groepsdiscount![]()
mwah heeft weinig zin, want ik neem ook nog de voetbaljournaals doorquote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef jpjedi het volgende:
Lies vind 4 weken voetbal te lang aangezien ik alle wedstrijden kijk. Is er iemand die tijdelijk voor me in wil vallen?
![]()
ja idd die titel is erg triest..quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Incolumis het volgende:
hmm volgens mij is deze topic het langzaamst van allemaal of niet? krijg je als het een standaard topictitel heeft denk ik :s
volgende keer dus iets onzinnigs bedenken......
Hehe ik heb precies hetzelfde op die zeurende vrouw na danquote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef jpjedi het volgende:
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:12 schreef Incolumis het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic: Nooit meer een lege TT
Het Grote BoF BF2 Topic: Waar voetbal belangrijker is dan Lies
Het Grote BoF BF2 Topic: Nieuwe patch aanstaande?
Het Grote BoF BF2 Topic: Escape mag geen TT's meer doen..
Sickert zegt:quote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef jpjedi het volgende:
![]()
Aangezetquote:Op zondag 21 mei 2006 20:55 schreef Suikermais het volgende:
21.00 uur.
Top Gear op bbc2....voor de liefhebbers
No probquote:Op zondag 21 mei 2006 22:43 schreef kievit19 het volgende:
sorrry!!! mijn betaling doe ik morgen
is er een beetje bij in geschoten
Ken het probleemquote:Op zondag 21 mei 2006 22:58 schreef kievit19 het volgende:
misschien moet ik toch eens de moeite doen om eens op de sever te komen
gekke is dat ik inco wel aankan en met 5-0 net winquote:Op zondag 21 mei 2006 22:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
No probWe hebben nog drie man nodig en dan is het geheel weer gedekt en staat de pot weer op nul
Bedankt iig voor je betaling
Beetje jammer van die Sickert. Grote mond over "kom dan Fifa spelen dan own ik je". Ik zo van "nou goed dan".
03' 1-0
16' 2-0
19' 3-0
26' 4-0
39' 5-0
Uiteindelijk met 6-1 de vloer aangeveegd met Sickert
Als we het spel legaal kopen kan dat vast welquote:
Nee niet doen dan kan ik ook mee doenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als we het spel legaal kopen kan dat vast wel
er zijn mensen die ownen hard..quote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee niet doen dan kan ik ook mee doen![]()
Maar is dat wel te doen met een keyboard?
En hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
er zijn mensen die ownen hard..
ik speelde 99' ook met tb en ownde ook altijd erg hard
nu speel ik met controler en word ik geowned door Ferdi
Pijltjes om te sturen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
En hoe moet ik dat zien?
Volgens het wasd? principe
Lijkt me vrij pittig wel
Er zijn makkelijkere manieren om daar iets aan te doen hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:35 schreef staticdata het volgende:
nou spam het topic vol met wat de volgende topictitel moet worden
mja mooie potjes gehad vanavond, 4-2 achter, en dan terugkomen tot 4-4 in de allerlaatste secondenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
gekke is dat ik inco wel aankan en met 5-0 net win
en met jou zoveel moeite heb :|
morgen slacht ik je hard!
kzal vandeweek ook ff geld voor de server overmaken ookal speel ik amper
kunnen we geen fifa server starten
Zegt de naam Helmutt je iets?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:26 schreef staticdata het volgende:
De opkomst gisteren qua boffers op de server viel wel tegen
Gister wel lekker als co-piloot bij escape in de jet gezeten. op daqain waren wij al opgestegen zodat ik binnen anderhalve minuut al 3 voertuigen had afgeknald.
Was je nou maar net zo goed in Fifaquote:Op maandag 22 mei 2006 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
In 4 dagen tot 30% gekomen in GTA: SA,,,subliem spel
niet gezien of herkend gisterenquote:Op maandag 22 mei 2006 09:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zegt de naam Helmutt je iets?
Damn ik heb trauma`s van die gast
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was je nou maar net zo goed in Fifa
Ik ga vanavond nog wel even een uurtje ofzo BF2 spelen.
Dat lijkt me erg veel. Ik zeg van 372 nu naar 396 straks.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:43 schreef staticdata het volgende:
hoe groot qua mb's denken jullie dat patch 1.3 wordt? ik gok op 430 mb
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:43 schreef staticdata het volgende:
hoe groot qua mb's denken jullie dat patch 1.3 wordt? ik gok op 430 mb
eeuwige roem voor degene die er het dichts bij zit
hey het blijft eaquote:Op maandag 22 mei 2006 09:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg veel. Ik zeg van 372 nu naar 396 straks.
ik drink geen koffie meerquote:Op maandag 22 mei 2006 09:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neem jij nog is een bak koffie man,met zulke uitspraken
niet weer een patch![]()
Ow ja das waar vehicle drop is een compleet nieuwe feature natuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 09:45 schreef staticdata het volgende:
hey het blijft ea1 nieuw regeltje programmeren voor een vehicle drop is al 30 mb voor ze
![]()
goeiemorgen ghostbusterquote:Op maandag 22 mei 2006 09:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Vehicle drop?
/koffie neemtquote:Op maandag 22 mei 2006 09:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
goeiemorgen ghostbuster. in 1 van de vorige topics staan de features van de 1.3 patch. de nieuwe bugs hebben ze maar niet opgesomd
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:57 schreef staticdata het volgende:
ja, de commander krijgt de beschikking om een jeep uit de lucht te laten vallen. geen tank of apc, alleen een jeep.
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:42 schreef escape_nl het volgende:
478 mb
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:39 schreef staticdata het volgende:
stand tot nu toe * hoe groot wordt patch 1.3 competitie*
* Morpheus2002 - 100 MB
* unleasmitch - 397 MB
* Staticdata - 430 MB
* Incolumis - 435 MB
* Escape - 478 MB
* Postman - 521 MB
* Raffie - 600 MB
doet ut nog steeds niet, maar hopelijk vandaag wel weer. kunnen de nieuwe members gelijk betalen voor de serverquote:Op maandag 22 mei 2006 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.bandoffokkers.nl
Ze waren me vergeten mee te nemen tijdens een upgrade
probeer het nu direct via eneco en daar werkt het wel iddquote:Op maandag 22 mei 2006 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier doet ie het wel hoor...
Blocked? Wat is het foutje?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:45 schreef escape_nl het volgende:
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2EURO&skin=bf2af&app=commerce
foutje van EA
en dan kun je hem nog downen ook!quote:Op maandag 22 mei 2006 11:45 schreef escape_nl het volgende:
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2EURO&skin=bf2af&app=commerce
foutje van EA
Kom je bij ea inlog en wil dan ea downloader starten maar heb ik hier niet...quote:Click here to download the game again.
Is goed...quote:Op maandag 22 mei 2006 11:44 schreef RudyCarell het volgende:
@Di3ki3: Heb je mailtje onvangen, het wordt denk een weekje later...
We moeten toch eens gaan praten over royalties hoor, je hebt de halve clan voorzien van nieuwe PC's . Je hele zaak draait nog door onsquote:Op maandag 22 mei 2006 12:09 schreef Suikermais het volgende:
Is goed...
je geeft maar een gil wanneer ik kan bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |