Die is oud!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:48 schreef staticdata het volgende:
whehe dit is wel cool
http://video.google.com/videoplay?docid=-1330627513856269193&q=riding+uav&pl=true
Je had je eigen glazen ingegooid. je was eerst bezig aan de us kant om iederen plat te gooien wat aardig lukte, toen deed je hetzelfde bij de mec maar kwam je net een paar tickets te kortquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:23 schreef escape_nl het volgende:
Yep we gingen naar de MEC terwijl die aan het verliezen waren, had zin in de bomber
Stukje gekeken, maar ineens vond ik het niet meer zo geschik voor het werk...quote:
Yep en die gaat waarschijnlijk de meeste klote patch worden uit de historie van bf2quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:38 schreef VeerMans het volgende:
Komt patch 1.3 alweer joh?
Gewoon een headshot dan waarschijnlijk. Ken beurequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:06 schreef staticdata het volgende:
G3 is geweldig voor assault maar er klopt niets van. gistern zat ik in een vodnik achter de gun keek naar een mannetje om te knallen en met 1 schot ging ik dood
gebeurt me akelig veel. maar ik moet me ook realiseren dat een medic weinig armour draagt dus die kogels kunnen je zo doorboren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Gewoon een headshot dan waarschijnlijk. Ken beure
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Mag ik Static hier even bedanken voor z'n donatieZal vanavond of morgen wel even verder kijken
Sniper is wel degelijk one shot one kill als je goed mikt. Headshot is meteen exitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:41 schreef staticdata het volgende:
Zoals gisteren met die sniper op het dak van mashtuur. ik schiet 1 keer en raak, normaal moet je minimaal 6 kogels vuren.
niet goed uitgelegd. ik heb de sniper met 1 schot van me g36 gekilledquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sniper is wel degelijk one shot one kill als je goed mikt. Headshot is meteen exitAls je nog maar 70% health over hebt dan is al snel elk schot dodelijk, tenzij ze alleen je grote teen doorboren
Ow ja, je zegt nergens dat jij de sniper was, my badquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:48 schreef staticdata het volgende:
Niet goed uitgelegd. ik heb de sniper met 1 schot van me g36 gekilled![]()
Is dat ubehaupt mogelijk?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
Yep en die gaat waarschijnlijk de meeste klote patch worden uit de historie van bf2
100,- 115 in kas waardoor we nog 175,- 160 nodig hebben voor de volgende periodequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Even nog spammen onder iedereen
De server moet weer betaald worden, we hebben nog 100,- in kas waardoor we nog 175,- nodig hebben voor de volgende periode
nu nog 15 euries minderquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Fok doet raar bij mij? Ik zou zweren dat ik net een post heb gemaakt waarin ik de status even door gaf? NU dan nogmaals:
115,- 130,- in kas waardoor we nog 160,- 145,- nodig hebben voor de volgende periode
13 mei in Breda en ik denk dat ik zelf een BBQ gooi in eind juni, tussen mn laatste tentamen en het begin van mn stage inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:13 schreef escape_nl het volgende:
heb ff wat terug gelezen en de clan bestaat sinds 8 juli 2005
[PC] Battlefield 2 - deel 8
Binnenkort reden voor een feestje?
wowquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Tas besteld!
[afbeelding]
Is de tas die Jack Bauer draagt in 24 Seizoen 5
[[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_2b76defc.jpg]afbeelding][/URL]
bestel de slingers maar alvast voor aan je apc & jetquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:13 schreef escape_nl het volgende:
heb ff wat terug gelezen en de clan bestaat sinds 8 juli 2005
[PC] Battlefield 2 - deel 8
Binnenkort reden voor een feestje?
Alles is afhankelijk van wie wanneer kanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op 8 juli heb ik eerst een verschrikkelijke kater om die er in de loop van de dag weer flink uit te jagen met een heleboel alcohol. Ik heb dan namelijk mijn volleybal weekend in Noordwijk en dan gaan we helemaal los
Als jullie het een weekje later vieren dan ben ik van de party
Noordwijk! Dat is vlak bij mij in de buurt, kom misschien wel ff kijken...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En 8 juli
Op 8 juli heb ik eerst een verschrikkelijke kater om die er in de loop van de dag weer flink uit te jagen met een heleboel alcohol. Ik heb dan namelijk mijn volleybal weekend in Noordwijk en dan gaan we helemaal los
Als jullie het een weekje later vieren dan ben ik van de party
Wat is nou leuker dan met met 100 nerds bier zuipen ? Juist ! met 1 nerd bruine-bacardi cola zuipenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:40 schreef Suikermais het volgende:
8 juli kan ik al niet. Drome is dan aan de gang...
Wij zijn die idioten die dan gaan raften op zee en gaan boeren golfen en steppen en nog iets met wat meer snelheid op het strand.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Noordwijk! Dat is vlak bij mij in de buurt, kom misschien wel ff kijken...
Dit weekend met 1000 nerds bier zuipen + 1 nerd bruine-bacardi cola zuipenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat is nou leuker dan met met 100 nerds bier zuipen ? Juist ! met 1 nerd bruine-bacardi cola zuipen
patrick vroom bedoel je? zit in mijn elftalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:09 schreef escape_nl het volgende:
he Inco, leuk feestje????
[afbeelding]
Inco jij kent Patrick dus ook? De ex van Bianca
Zou iemand hem AUB ff willen aanspreken plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Viper heeft me gister nog 3 x uit de lucht gehaald!
Als ik hem vandaag op server zie spreek ik hem aanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zou iemand hem AUB ff willen aanspreken plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
bijna elke dag? waarom denk je dat mensen steeds 's ochtends vragen offie gereset kan worden?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Doet de server dit nou vaak eigenlijk ? Ik ken het probleem met C4 gooien en op staan wel maar komen dat soort dingen vaak voor ?
zoveel wegen zijn er niet in hardenbergquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef Suikermais het volgende:
Voor alle mensen die 't komende weekend naar ReGroup gaan. Als 't goed is heb je zojuist een mail gehad met al je gegevens om binnen te komen en om op 't netwerk te kunnen komen. VERGEET NIET OM DEZE MAIL UIT TE PRINTEN !!!!!!
Anders krijg je weer gezeik bij de deur.
Komen we nog ergens samen in de buurt daar of rijden we gewoon op eigen initiatief richting Hardenberg ?
Adres waar je moet zijn is trouwens : Energieweg 2 te Hardenberg !!!!
Ik heb het even door gestuurd naar publicservers, we kijken wel wat het wordt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:22 schreef Incolumis het volgende:
bijna elke dag? waarom denk je dat mensen steeds 's ochtends vragen offie gereset kan worden?
Bij I3D ging het toch elke dag automatisch... Kan dat nu niet?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Nee dat was niet zoDe eerste maanden hadden we wel enorm veel gezeik met een rcon die er continue uitklapte, dat was wel heel erg irritant. Daarna ging het goed, totdat we de laatste paar maanden enorm veel lag op de server kregen
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Zit daar zo veel verschil tussen dan ?Dit is volgens mij voor de gewone editie
Werkt dat trouwens een beetje, de minder legale tomtom mobile
wanneer wil je ze hebben ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:29 schreef staticdata het volgende:
kan een van jullie trouwens aan tomtom mobile kaarten van frankrijk & duitsland komen? of eigenlijk heel europa
2 gig kan wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:12 schreef RudyCarell het volgende:
@ Diki had je mailtje nog gelezen, had een vraagje over geheugen en hd...
asap, maar hebbie nog meer voor mobile dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:07 schreef Suikermais het volgende:
[..]
wanneer wil je ze hebben ?
heb ze wel
Ok dan houden we het op een Raptor, dat andere Mobo en 2 GB. Dan kan wat mij betreft kan de bestelling worden geplaatst!quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:16 schreef Suikermais het volgende:
[..]
2 gig kan wel.
Moederbord zal ik effe kijken wat die kost
Hdd is een goed ding..niks mis mee.
raid ligt aan jezelf. Zelf niet zo'n voorstander van,maar das dus persoonlijk.
80's Request weekquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:34 schreef staticdata het volgende:
@Diki, zie trouwens je onderschrift over de jaren 80 site, vanaf vrijdag avond is het op 3fm een hele week jaren 80 music only
Jedi en ik hebben een probleem ... we hebben geen printer en Jedi zit tot vrijdagmiddag in Schotland dus hij kan het ook niet via zijn werk regelenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef Suikermais het volgende:
Voor alle mensen die 't komende weekend naar ReGroup gaan. Als 't goed is heb je zojuist een mail gehad met al je gegevens om binnen te komen en om op 't netwerk te kunnen komen. VERGEET NIET OM DEZE MAIL UIT TE PRINTEN !!!!!!
Anders krijg je weer gezeik bij de deur.
Komen we nog ergens samen in de buurt daar of rijden we gewoon op eigen initiatief richting Hardenberg ?
Adres waar je moet zijn is trouwens : Energieweg 2 te Hardenberg !!!!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:10 schreef staticdata het volgende:
oplossing 1: printer kopen
oplossing 2: iemand anders uit laten printen en per post op laten sturen?
Stuur de mailtjes, maar door naar mij ik print ze wel uit en dan spreken we gewoon ergens af.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jedi en ik hebben een probleem ... we hebben geen printer en Jedi zit tot vrijdagmiddag in Schotland dus hij kan het ook niet via zijn werk regelen![]()
Ja ik heb geen fax ook hoorquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Altijd als ik 's ochtends online kom reset ik de server, ook al is dat soms al gedaan.
Ff iets anders: Balkenende dondert van skateboard
http://www.brabantnieuws.nl/news.aspx?id=61754 (Incl. filmpje)
![]()
![]()
Ja maar ik heb hier geen faxquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Faxen kan ik ook wel ik zit praktisch naast een fax
Jammer maar helaas, scheelt me wel weer een hoop tilwerkquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hier geen fax
Eeh .. postman? je server kan helaas niet mee! Het serverhok zit al vol!Sorry!
Jeps! goed plan!!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, scheelt me wel weer een hoop tilwerk![]()
Ik kan de mailtjes wel voor jullie uitprinten. Als we vervolgens gewoon op de parkeerplaats afspreken om een bepaalde tijd kan ik ze zo geven. JP heeft mijn 06 als het goed is.
Als je het een idee vind moet je het maar even zeggen dan dump ik even mijn email van me werk hier en kun je mailen.
jorrit.postmaATgetronics.comquote:
Beide geprint en bij mijn eigen printje gelegd.quote:
job gevonden?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Deze week en wellicht komende week 's avonds niet op de server te vinden.. Moet dan namelijk werken tot half 12.
Jammer kan ik jullie voorlopig niet meer afknallen of reviven![]()
Het is maar voor even als het goed is, en wellicht volgende week is het niet voor 's avonds maar overdagquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
job gevonden?
heb je er een kan je 's avonds niet knallen, jammer![]()
![]()
Goeie vraag, denk dat het de economische kant word.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef staticdata het volgende:
al enig idee welke richting je op wil?
Viper al ondertussen begrepen dat hij nog geld meot betalen aan JP/JEDI?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:36 schreef ViPeRII het volgende:
Postman... als je bij getronics werkt, werk je dan ook toevallig nog voor de dell onsite support?
Of dat niet?
@Diamond.. Jammer dat we niet meer kunnen knallen..
Bij ons is het ook super heet op de kamer (30+)
hier lekker cool, maar geen airco ofz.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Goeie vraag, denk dat het de economische kant word.
Bij jullie ook allemaal zo bloedverziekend warm???
Ik ben er nu vandoor, werken.
Nope, ik ben een Applications Designer, zit nu in amersfoort waar het buiten mooi weer is en binnen lekker coolquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:36 schreef ViPeRII het volgende:
Postman... als je bij getronics werkt, werk je dan ook toevallig nog voor de dell onsite support?
Of dat niet?
@Diamond.. Jammer dat we niet meer kunnen knallen..
Bij ons is het ook super heet op de kamer (30+)
Ik denk dat Jedi het zo snel mogelijk wil hebben, maar het belangrijkste is natuurlijk dat jullie wel betalen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:43 schreef ViPeRII het volgende:
Is waar ook.. WhiteOps gaat dat regelen, maar is nu nog op vakantie. Is er met het weekend weer ok?
TomTom 5 Mobile For Symbianquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef staticdata het volgende:
Jammer, benelux heb ik al
ik kan het ook niet zo snel ergens "krijgen"misschien inco, die is echt pro op dat gebied
kan je bf2 ook op draaien hoor... draai het op laptop P4 2,6 en 9600 Pro 128mb...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:22 schreef zanzibar het volgende:
bedankt voor de info zover !
Mijn systeem is een toshiba laptop,
cpu: intel pentium M 1,73 ghz
Ram: 1024mb
videokaart: ati mobility radeon x 600se 256 mb
pentium M werkt toch anders? ik kon kiezen tussen een p4 2,6 en pentium M 1.6 (was nog uurder ook), schijnt even snel te zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:42 schreef staticdata het volgende:
nou een 1,73 ghz trekt bf2 niet hoor.
quote:Yeah, they're the same, actually. A 1.7ghz M is equivalent to a 3.0ghz P4.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
pentium M werkt toch anders? ik kon kiezen tussen een p4 2,6 en pentium M 1.6 (was nog uurder ook), schijnt even snel te zijn
Die muziek iddquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
BFV geeft mij betere herinneringen dan bf1942. ia drang valleylekker muziekje uit de speakers van je auto en vlaggen overnemen
Daar ging ik altijd of over de heuvels rennen of ik pakte helemaal onderin de tank en ging die vlag en de vlag er net boven verdedigen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
oh
![]()
BFV geeft mij betere herinneringen dan bf1942. ia drang valleylekker muziekje uit de speakers van je auto en vlaggen overnemen
http://www.ea.com/official/battlefield/vietnam/us/home.jspquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Die muziek iddLoop je in de jungle hoor je ineens: "Dont you want somebody to love..."
Dat mis ik wel in BF2...
Pracht Muziek vindt ik het, verder heb ik ook nooit BF1942 gespeeld (kon mijn pc niet aanquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
http://www.ea.com/official/battlefield/vietnam/us/home.jsp
Dan op het radio-tje klikken en dan nummer 9
Jefferson Airplane - Somebody to love![]()
Als je nu eens begint met gewoon eens te reageren op mijn mail.. wel zo sociaal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:43 schreef ViPeRII het volgende:
Is waar ook.. WhiteOps gaat dat regelen, maar is nu nog op vakantie. Is er met het weekend weer ok?
Hoe zit het eigenlijk met de tijd 13 mei? of komt daar nog een mailtje over.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je nu eens begint met gewoon eens te reageren op mijn mail.. wel zo sociaal.![]()
En ik speel nu bank voor 5 weken voor jullie te waarde van 80 euro, kan ook niet echt de bedoeling zijn. Anders maak jij gewoon ff 80 euro naar mij over vanavond en dan betaalt je maatje weer aan jou.
08:00quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de tijd 13 mei? of komt daar nog een mailtje over.
En we beginnen gewoon bij de kart baan of weer ergens anders?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
08:00
Zuipen tot 20:00 uur en dan karten
Ambtenarenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
08:00
JAquote:
Onze JP is voor zijn werk in Schotland! Vandaar .. er blijft voor hem bar weinig tijd voor zichzelf over .. de arme jongenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:41 schreef Silver_Shark het volgende:
en jp is ook nergens te zien zeker meegenomen door kinderlokkers toen hij dronken was
Nou dan maar van de gelegenheid gebruik makend vanuit Schotland:quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef Incolumis het volgende:
do i detect a new and upcoming "stelletje"?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou dan maar van de gelegenheid gebruik makend vanuit Schotland:
Sommige hadden wat in de gaten..de ingewijden weten het al langer: We zijn inderdaad een stelletje.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogen wij komen zuipen en Sickert afvoeren op jullie bruiloft?
Worden wij de bruidsmeisjes Frank ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogen wij komen zuipen en Sickert afvoeren op jullie bruiloft?
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Worden wij de bruidsmeisjes Frank ?![]()
Nou zo is het niet echt gegaan en het verhaal steekt van begin tot eind heeeeel anders in elkaar, de werkelijke gang leg ik je nog wel eens uit op een regenachtige zondagmiddag..quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Wel coole aparte shit! Ik volgde het BoF topic al een tijd.. Ik lees dat JP lies ontmoed had op een lanparty.. Lies ken ik van een ander forum, ik post JP zijn reactie daar en zij vond het leuk en vroeg om de URL.. Resultaat= Lies komt op fok en mengt zich in de BoF clan.. en een paar weken later is het dikke pret tussen de 2 BF2 soldiers
Ik vind het wel leuke en grappig, heb het redelijk zien onstaan vanaf internet afstand, kreeg ook wel wat vermoendens door wat zaakjes, Lies haar ex was bijvoorbeeld een tijd nonactief in die periode enzo.. En toen dacht ik, het zal allemaal toch niet met elkaar te maken hebben?
LOL! Moet iik nou mijn naam gaan veranderen in robert ten brink? of was Lies zelf wel op Fok BoF topic gekomen?
Ik vind het wel leuk! Zoals hoe het in kleine lijnen is gegaan en dat ik het aanzag komen... Veel succes met ze twee! echt leuk!
IIk wil me er verder ook niet veel mee bemoeien, maar raakte Dick jalours en is het zo allemaal tot een einde gekomen ofzo...
Die is al dronken tegen de tijd dat wij aan bod komen met de ringen enzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
@Frank en Fer: Wordt Sickert nu niet jaloers? Stelletje bruidshomo`s![]()
nou dat valt in het niets bij mijn kosten voor de zaakquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die is al dronken tegen de tijd dat wij aan bod komen met de ringen enzo
Ow JP...hoe hoog was jou mobiele telefoon rekening afgelopen maanden?
de tijd dat Sickert op de WC lag zat JP met Lies te bellen
Kevin zorgt voor de videofeed van de huwelijksnacht, die heeft het daar al druk genoeg meequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:29 schreef jpjedi het volgende:
@Frank en Fer: Wordt Sickert nu niet jaloers? Stelletje bruidshomo`s![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Wel coole aparte shit! Ik volgde het BoF topic al een tijd.. Ik lees dat JP lies ontmoed had op een lanparty.. Lies ken ik van een ander forum, ik post JP zijn reactie daar en zij vond het leuk en vroeg om de URL.. Resultaat= Lies komt op fok en mengt zich in de BoF clan.. en een paar weken later is het dikke pret tussen de 2 BF2 soldiers
Ik vind het wel leuke en grappig, heb het redelijk zien onstaan vanaf internet afstand, kreeg ook wel wat vermoendens door wat zaakjes, Lies haar ex was bijvoorbeeld een tijd nonactief in die periode enzo.. En toen dacht ik, het zal allemaal toch niet met elkaar te maken hebben?
LOL! Moet iik nou mijn naam gaan veranderen in robert ten brink? of was Lies zelf wel op Fok BoF topic gekomen?
Ik vind het wel leuk! Zoals hoe het in kleine lijnen is gegaan en dat ik het aanzag komen... Veel succes met ze twee! echt leuk!
IIk wil me er verder ook niet veel mee bemoeien, maar raakte Dick jalours en is het zo allemaal tot een einde gekomen ofzo...
Hoeveel uur stond er hiervoor voor? als ik het zo lees ga ik er veel medailles bij krijgenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:46 schreef escape_nl het volgende:
Community Update - 5/03/06
Attention Soldiers!
In order to make certain medal rewards more accessible to the time played criteria for the following medals has been reduced:
* Golden Scimitar Medal - Now requires 100 hours
* Peoples Medallion - Now requires 100 hours
* MEC Special Forces Service Medal - Now requires 50 hours
* Navy Cross Medal - Now requires 100 hours
* EU Special Service Medal - Now requires 50 hours
* SAS Service Medal - Now requires 50 hours
* Navy Seal Service Medal - Now requires 50 hours
* Spetsnaz Service Medal - Now requires 50 hours
* Rebel Service Medal - Now requires 50 hours
Other Changes in the update include:
* Addition of a North America Service Ribbon.
* Change in the promotion of Generals Each month. After the update the top 50 Lt. Generals will be promoted to General.
* Additional authentication support for ranked servers to ensure proper labeling of ranked servers in the server browser.
Keep your eyes on this space for all your Battlefield news!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef Incolumis het volgende:
ken je nog meer vrouwen die gamen? met vriend maakt me niet uit, dat gaat toch wel uit als ik het zo moet geloven
Sorry als het niet goed ging, ik had nog nooit in dat ding gezeten laat staan dat ik wist hoe het werkte, hmmm eigenlijk weet ik het nog nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:08 schreef escape_nl het volgende:
Gisteren weer heerlijk gevlogen met ECT, dit keer zat Eikel er bij in en later en Trms ventje die het overigens erg goed deed.
ECT = Escape's Carpet Tours
Dat zeg ik niet, het ging juist heel er goed.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Sorry als het niet goed ging, ik had nog nooit in dat ding gezeten laat staan dat ik wist hoe het werkte, hmmm eigenlijk weet ik het nog niethet lijkt of je een raket "lockt" oid maar jij hebt het over bommen?!
Volgende keer beter.
Aha, het zijn dus wel raketten en jij doet de bommen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:47 schreef escape_nl het volgende:
Dat zeg ik niet, het ging juist heel er goed.
Als er een vijandelijke vehicle/air defense rijd of staat gaat er een zoemer en tegelijk een lock op het voorwerp, vuur dan een raket af en BOEM.
Het bommen gaat steeds beter bij mij alleen het is heel irritant om een jager van je af te schudden
waar is dat dan? op sharqi haal je het niet... gister weer eens gechopperd, ging best aardig... ook de plane eens gepakt.. dat ging aardig, maar ik wil dat echt meer gaan proberen... dus vanaaf heb ik weer een gunner nodig...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:17 schreef staticdata het volgende:
TV guided vind ik nog wel het leukst die in de choppers zit. vorige keer met diamond als piloot (altijd goed) stegen we met de us chopper op en ik schiet gelijk een tv guided naar de mec basis en had zo hun chopper te pakken. dat is wel een gaaf als dat lukt.
Rudy !!!! Ouwe zwembad-fanaticquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
waar is dat dan? op sharqi haal je het niet... gister weer eens gechopperd, ging best aardig...
op sharqi haal je dat wel hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
waar is dat dan? op sharqi haal je het niet... gister weer eens gechopperd, ging best aardig... ook de plane eens gepakt.. dat ging aardig, maar ik wil dat echt meer gaan proberen... dus vanaaf heb ik weer een gunner nodig...
maar je red de niet mec chopper op de basis, dan is hij out of range..quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
op sharqi haal je dat wel hoorvanaf tv station kan je al een tv guided hun kant op sturen.
Meld me als vrijwilliger!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
waar is dat dan? op sharqi haal je het niet... gister weer eens gechopperd, ging best aardig... ook de plane eens gepakt.. dat ging aardig, maar ik wil dat echt meer gaan proberen... dus vanaaf heb ik weer een gunner nodig...
Ja, je ziet vierkantjes om alle voertuigen (Tanks, APC's, Jeepies). Alleen bij je maten staat er een kruisje doorheen en bij de vijanden niet. Je moet gewoon met je pijltje op het vierkantje richten en dan geeft hij vanzelf een LOCK aan en dan moet je schieten. Echter moet je wel je pijltje op het vierkantje houden want je raket volgt min of meer jouw pijltje. (je hoeft hierbij niet te klikken zoals Tv Guided)quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Aha, het zijn dus wel raketten en jij doet de bommen.
Het is in zwart/wit en je ziet ook cirkeltjes (locks?) om je maten (gelukkig staat ff aan) dus ik schoot er wel een paar naar de verkeerde.![]()
Dan wil ik jou dat wel eens zien doen! Sinds de laatste patch red je het echt niet... Maar ik heb het andersom geprobeerd... Van Mec naar US... Misschien scheelt dat...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef staticdata het volgende:
![]()
jawel je kan met de tv guided van us tv station de mec helicopter raken dei nog op het helipad staat.![]()
je moet de tv guided goed sturen maar het is wel degelijk mogelijk.
Ja dat klopt toen schoot hij hem raak, alleen waren we wel als een klein stukje van het tv station gevlogen. We stonden er in ieder geval niet meer op of recht boven. Ik geloof als je echt precies van het tv station schiet dat de tv guided dan de afstand net niet haalt naar de basis van de MEC heli.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:49 schreef staticdata het volgende:
is goed, agelopen maandag lukte het nog toen diamond me piloot was
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja dat klopt toen schoot hij hem raak, alleen waren we wel als een klein stukje van het tv station gevlogen. We stonden er in ieder geval niet meer op. Ik geloof als je echt precies van het tv station schiet dat de tv guided dan de afstand net niet haalt naar de basis van de MEC heli.
nou ik kijk vanavond nog wel ff...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:56 schreef staticdata het volgende:
nou het was dan echt 10 meter verschil. je steeg op en draaide en ik schoot dat ding af.
pfff die 10 meter![]()
die tel ik nog mee als helipad
eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat je gelijk hebt dat het niet mogelijk is om dan vanaf de helipad te schieten, maar dat wilde ik niet toegevenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nou ik kijk vanavond nog wel ff...
Haha ja we waren net van de helipad af... We vlogen net boven die heuvel, tussen het artillery kanon en het water ofzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:56 schreef staticdata het volgende:
nou het was dan echt 10 meter verschil. je steeg op en draaide en ik schoot dat ding af.
pfff die 10 meter![]()
die tel ik nog mee als helipad
Gulf of Oman, mec, degene die het dichtst bij de chopper staat!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef RudyCarell het volgende:
Maar welke plane op welke map is nu een tweezitter?
Jep, en Zatar Wetlands (ofzo) en Operation Clean Sweep hebben zo'n jet aan MEC zijde.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:17 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Gulf of Oman, mec, degene die het dichtst bij de chopper staat!
Welke maps zijn dat dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jep, en Zatar Wetlands (ofzo) en Operation Clean Sweep hebben zo'n jet aan MEC zijde.
Daqing Oilfields, US en China hebben een bomberquote:
Daqing volgende week maar in de map roulatiequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Daqing Oilfields, US en China hebben een bomber
Operation Cleansweep, Us en MEC hebben een bomber
Gulf of Oman, MEC heeft een bomber
Kubra Dam, MEC heeft een bomber
Daqing Oilfields is de leukste met de bomber, veel tanks en andere vehicles, maar ook AA voertuigen die minder zijn.
Co-piloot als bomber, dat heb ik denk nog nooit gedaan, ik zat er maar naast en wist niet wat te doen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Co-piloot zijn is gewoon het leukste wat is er is in BF2En dan met name Tv Guided gebruiken of als Bomber in een jet zitten.
![]()
Dalijk weer werken van 3 uur tot half 12Echt saai werk en ook nog 's avonds
Maargoed, volgende week is dat anders geloof ik en dan kan ik jullie 's avonds weer verrot knallen
![]()
Student zijn zuigtquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:51 schreef staticdata het volgende:
alleen jammeer dat je zo weinig geld heb![]()
Al lang gedaan johquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:01 schreef escape_nl het volgende:
Zondag een mijlpaal voor mij in de BF2 carriere 200.000 grens overschrijden
Ik denk de 2.000quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Al lang gedaan johof was dat nou de 20.000
Hmm maar dan ziet het er zeker een stuk anders uit?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef escape_nl het volgende:
Nog een tipje van de dag
Zet de Lightning op Low of zelfs helemaal uit.
Ten eerste het spel laad veel sneller, hoeft minder effecten te laden.
Ten tweede, je ziet de mannetjes sneller staan of liggen.
Gisteren met de mec chopper op Sharqi, de US had nog maar 1 vlag, Construction Site, door de lightning die op low staat kan je heel makkelijk mannentjes neer knallen wat resulteerde in 80 kills totaal, met dank aan Inco de heli piloot![]()
![]()
Ja doe mij die ene maar .. vanaf links, derde stapel, 64ste vanaf onderen ...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand een muismat nodig?
[afbeelding]
Hetzelfde maar er zijn geen gebouwschaduwen, als je bv op de bouwplaats op sharqi loopt, is elk hoekje van het gebouw "verlicht" maar je ziet wel de schaduwen van de mannetjes dus heb je voordeel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm maar dan ziet het er zeker een stuk anders uit?
Nee dat was ikquote:
het is wennen inderdaad maar het is echt een aanrader. het spel ziet er in het begin minder mooi uit maar je hebt er zoveel voordeel mee. op sharqi construction site zie je iedereen lopen waar eerst iemand door de schaduw verborgen kon liggen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmm maar dan ziet het er zeker een stuk anders uit?
ja het liefste zou ik de vrije tijd van een student hebben en het geld wat ik nu verdien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee dat was ik
Eerst studeer je en heb je alle tijd van de wereld en geen geld, dan ga je werken en heb je geld genoeg en geen tijd meer. Wat kan het leven toch mooi zijn...
Dat was jij dus.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef JK het volgende:
Dat jullie dat niet van die bomber wisten ? Het is alleen dat de meesten niet goed konden aanvliegen als piloot, omdat ze blijkbaar niet wisten dat ik een lock nodig had.
En dat van die lighting, dat gilde ik ook al over teamspeak, dat ik iedereen zag liggen toen ik het op laag had staan(is al wel weer een maand of 2 geleden van die lighting)
Ik ga weer naar buiten..BF2 speel ik niet meer zo vaak nu.. af en toe ff 1 of 2 potjes...
credits naar yankeesquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef JK het volgende:
Dat jullie dat niet van die bomber wisten ? Het is alleen dat de meesten niet goed konden aanvliegen als piloot, omdat ze blijkbaar niet wisten dat ik een lock nodig had.
En dat van die lighting, dat gilde ik ook al over teamspeak, dat ik iedereen zag liggen toen ik het op laag had staan(is al wel weer een maand of 2 geleden van die lighting)
Ik ga weer naar buiten..BF2 speel ik niet meer zo vaak nu.. af en toe ff 1 of 2 potjes...
maakt niet uit waar je zit, als je je smoel maar 2 minuten dicht houd... dan leg ik me wapens wel even 2 minuten neer, of zet de heli ff ergens neer...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Terecht dat je het zegt.
Het lijkt me alleen raar als je om 20:00 uur achter TS / BF2 zit.
Dan hoor je, vind ik, voor de TV te zitten of ergens op locatie.
Misschien raar, maar je zou eigenlijk ook niet moeten spelen. Het gaat niet zozeer om het stil zijn, maar om even sti te lstaan bij wat er allemaal is gebeurd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maakt niet uit waar je zit, als je je smoel maar 2 minuten dicht houd... dan leg ik me wapens wel even 2 minuten neer, of zet de heli ff ergens neer...![]()
O je nam het serieus... Maar anyhoe, ik ben 2 minuten stil, en thats it... Moet ik dan ook me TV uitzetten en me zelf opsluiten in een kamertje? Ja, het is erg wat er gebeurd is hoor... Maar het benne ondertussen wel 60 jaar geleden...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien raar, maar je zou eigenlijk ook niet moeten spelen. Het gaat niet zozeer om het stil zijn, maar om even sti te lstaan bij wat er allemaal is gebeurd.
Vorig jaar stond ik op een carpool plaats met nog vele andere die ook even de auto aan de kant hadden gezet.
Dit jaar gaat het de sportschool worden als die open is, zal ook raar zijn denk ik...
De dodenherdenking heeft niet alleen met de 2e wereldoorlog te maken....quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O je nam het serieus... Maar anyhoe, ik ben 2 minuten stil, en thats it... Moet ik dan ook me TV uitzetten en me zelf opsluiten in een kamertje? Ja, het is erg wat er gebeurd is hoor... Maar het benne ondertussen wel 60 jaar geleden...
Mja dat heb ik ook. Ik weet waarvoor die 2 minuten zijn en ik hou ook wel me mond maar het is niet zo dat ik elk jaar opnieuw tv ga kijken en er elke keer diep over na ga denken. Misschien dat 60+ dat doen omdat die de WOII hebben meegemaakt..quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:53 schreef RudyCarell het volgende:
blablablabla... call me cold-hearted, maar ik denk echt niet aan wat er gebeurd is etc... ben 2 minuten stil, thats it... en ik ga zeker niet de herdenking op tv kijken... maar goed ieder zijn ding
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:56 schreef staticdata het volgende:
wat is dan de reden dat je er niet aan denktals het 8 uur is denk je er toch aan, dus je ontkomt er eigenlijk niet aan.
dat dus...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja dat heb ik ook. Ik weet waarvoor die 2 minuten zijn en ik hou ook wel me mond maar het is niet zo dat ik elk jaar opnieuw tv ga kijken en er elke keer diep over na ga denken. Misschien dat 60+ dat doen omdat die de WOII hebben meegemaakt..
Weten waar het over gaat doe je sowieso wel als er 2 minuten stilte word gehouden om 20.00 op 4 meiquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:02 schreef staticdata het volgende:
stil staan bij het feit hoeft niet te betekenen dat je diep er over na gaat denken. echter weten waar het om gaat is al goed.
Ja, maar ik denk er meer aan omdat het in de media is en de mensen om je heen erover praten maar niet zozeer aan 60 jaar geleden ookal weet ik wat er toen is gebeurd. Als niemand het erover had was ik het vanavond denk ik vergeten.quote:
Precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:52 schreef staticdata het volgende:
ik ga echt niet voor de tv zitten specifiek om die kranslegging te zien. het gaat erom dat je er bij stil staat en dat je respect toont voor de mensen die er voor hebben gezorgd dat wij met z'n allen op fok zitten of bf2 zitten te spelen.
Misscien zit ik vanavond wel in bf2 te spelen, maar om 20:00 laat ik alles uit me handen vallen daarvoor.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:44 schreef RudyCarell het volgende:
Nou zullen we vanavond dan maar even teruggaan naar bf1942![]()
ik heb wel zin in El Alamein...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:59 schreef staticdata het volgende:
operation market garden moeten we dan wel spelen
Nog 1 uurtjequote:Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef BattleLies het volgende:
Nog 1 daggie en dan is t weekend!!! Joepieeeee!![]()
blijf dan wel richten op je doelquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het ging juist heel er goed.
Als er een vijandelijke vehicle/air defense rijd of staat gaat er een zoemer en tegelijk een lock op het voorwerp, vuur dan een raket af en BOEM.
als ik de pc op tijd heb geformatteerd wil ik wel kannonnieren met jequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
als je recht vanaf tv tower schiet, is ie net 10 meter ong. te kortquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja dat klopt toen schoot hij hem raak, alleen waren we wel als een klein stukje van het tv station gevlogen. We stonden er in ieder geval niet meer op of recht boven. Ik geloof als je echt precies van het tv station schiet dat de tv guided dan de afstand net niet haalt naar de basis van de MEC heli.
kubra dam heeft ook een bomber aan US zijdequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Daqing Oilfields, US en China hebben een bomber
Operation Cleansweep, Us en MEC hebben een bomber
Gulf of Oman, MEC heeft een bomber
Kubra Dam, MEC heeft een bomber
Wat gaan we morgen afspreken? Hoe laat denken jullie er te zijn?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef BattleLies het volgende:
Nog 1 daggie en dan is t weekend!!! Joepieeeee!![]()
voor de tv of achter de pc, wat is het verschil?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Terecht dat je het zegt.
Het lijkt me alleen raar als je om 20:00 uur achter TS / BF2 zit.
Dan hoor je, vind ik, voor de TV te zitten of ergens op locatie.
da's geen bug, de tracks zijn altijd al de zwakte van een tank geweest, vanaf WO1quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:23 schreef Timis.ro het volgende:
wat heeft BF2 nou met oorlog te maken toch??
ik denk dat ik toch maar ff voor de tv ga zitten stilzwijgen....en BF2 uit....
heb de laatste tijd alleen maar op pistols and knives only servers gespeeld... weet iemand of die bug met de US tank eruit is????
(met 2 schoten op de tracks van een andere tank kapot)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:53 schreef RudyCarell het volgende:
blablablabla... call me cold-hearted, maar ik denk echt niet aan wat er gebeurd is etc... ben 2 minuten stil, thats it... en ik ga zeker niet de herdenking op tv kijken... maar goed ieder zijn ding
Laatste opmerking erover, ik kijk altijd Battlefield op Discovery, ik zie er dus meer dan 1 x per jaar dingen over... KLAAR!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
vind het zowieso belachelijk dat je 364 dagen in het jaar er niet aan hoeft te denken, en ineens 1 dag wel.
Ja, als je bij de US zit en in de map heb je gevechtshelikopters, pak dan de MEC chopperquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:44 schreef staticdata het volgende:
de patch zou toch deze week komen?
Kewl...ik ben er pas achter gekomen na een of andere patch...dacht dat het een bug was.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.
@Timis.ro: Het 2x raken op de rupsbanden is een feature en geen bug.
wees er maar trots op. ik noem het cheatenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Kewl...ik ben er pas achter gekomen na een of andere patch...dacht dat het een bug was.![]()
ga vanaaf nog ff een paar mensen neersteken, heb ik mijn expert knife ook eindelijk.![]()
quote:heb de laatste tijd alleen maar op pistols and knives only servers gespeeld...
Wij (JP en ik) komen vrijdagavond en gaan waarschijnlijk zaterdagavond weer naar huis. Zondag staat zandvoort op het programma dus slapen we de nacht van zaterdag op zondag thuis. Verder nemen we voor de tijd dat we er wel zijn onze pc's, slaapgerei, misschien wat drinken ofzo mee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:07 schreef Incolumis het volgende:
wat nemen jullie allemaal mee morgen? slaapzak etc heb ik het dan over, pc is logisch
ik ga wss elke nacht terug naar almelo, is een dik kwartiertje rijden dus
Dat gebeurd wel vaker....quote:
Ow das waar ja, dat past niet zo lekker in het schemaquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:54 schreef BattleLies het volgende:
Wij (JP en ik) komen vrijdagavond en gaan waarschijnlijk zaterdagavond weer naar huis. Zondag staat zandvoort op het programma dus slapen we de nacht van zaterdag op zondag thuis. Verder nemen we voor de tijd dat we er wel zijn onze pc's, slaapgerei, misschien wat drinken ofzo mee.
Woon je zo dichtbij dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net 2 minuten stil geweest. Was weer mooi en indrukwekkend op de Dam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |