op sharqi haal je dat wel hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
waar is dat dan? op sharqi haal je het niet... gister weer eens gechopperd, ging best aardig... ook de plane eens gepakt.. dat ging aardig, maar ik wil dat echt meer gaan proberen... dus vanaaf heb ik weer een gunner nodig...
maar je red de niet mec chopper op de basis, dan is hij out of range..quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
op sharqi haal je dat wel hoorvanaf tv station kan je al een tv guided hun kant op sturen.
Meld me als vrijwilliger!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
waar is dat dan? op sharqi haal je het niet... gister weer eens gechopperd, ging best aardig... ook de plane eens gepakt.. dat ging aardig, maar ik wil dat echt meer gaan proberen... dus vanaaf heb ik weer een gunner nodig...
Ja, je ziet vierkantjes om alle voertuigen (Tanks, APC's, Jeepies). Alleen bij je maten staat er een kruisje doorheen en bij de vijanden niet. Je moet gewoon met je pijltje op het vierkantje richten en dan geeft hij vanzelf een LOCK aan en dan moet je schieten. Echter moet je wel je pijltje op het vierkantje houden want je raket volgt min of meer jouw pijltje. (je hoeft hierbij niet te klikken zoals Tv Guided)quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Aha, het zijn dus wel raketten en jij doet de bommen.
Het is in zwart/wit en je ziet ook cirkeltjes (locks?) om je maten (gelukkig staat ff aan) dus ik schoot er wel een paar naar de verkeerde.![]()
Dan wil ik jou dat wel eens zien doen! Sinds de laatste patch red je het echt niet... Maar ik heb het andersom geprobeerd... Van Mec naar US... Misschien scheelt dat...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef staticdata het volgende:
![]()
jawel je kan met de tv guided van us tv station de mec helicopter raken dei nog op het helipad staat.![]()
je moet de tv guided goed sturen maar het is wel degelijk mogelijk.
Ja dat klopt toen schoot hij hem raak, alleen waren we wel als een klein stukje van het tv station gevlogen. We stonden er in ieder geval niet meer op of recht boven. Ik geloof als je echt precies van het tv station schiet dat de tv guided dan de afstand net niet haalt naar de basis van de MEC heli.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:49 schreef staticdata het volgende:
is goed, agelopen maandag lukte het nog toen diamond me piloot was
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja dat klopt toen schoot hij hem raak, alleen waren we wel als een klein stukje van het tv station gevlogen. We stonden er in ieder geval niet meer op. Ik geloof als je echt precies van het tv station schiet dat de tv guided dan de afstand net niet haalt naar de basis van de MEC heli.
nou ik kijk vanavond nog wel ff...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:56 schreef staticdata het volgende:
nou het was dan echt 10 meter verschil. je steeg op en draaide en ik schoot dat ding af.
pfff die 10 meter![]()
die tel ik nog mee als helipad
eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat je gelijk hebt dat het niet mogelijk is om dan vanaf de helipad te schieten, maar dat wilde ik niet toegevenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nou ik kijk vanavond nog wel ff...
Haha ja we waren net van de helipad af... We vlogen net boven die heuvel, tussen het artillery kanon en het water ofzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:56 schreef staticdata het volgende:
nou het was dan echt 10 meter verschil. je steeg op en draaide en ik schoot dat ding af.
pfff die 10 meter![]()
die tel ik nog mee als helipad
Gulf of Oman, mec, degene die het dichtst bij de chopper staat!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef RudyCarell het volgende:
Maar welke plane op welke map is nu een tweezitter?
Jep, en Zatar Wetlands (ofzo) en Operation Clean Sweep hebben zo'n jet aan MEC zijde.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:17 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Gulf of Oman, mec, degene die het dichtst bij de chopper staat!
Welke maps zijn dat dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jep, en Zatar Wetlands (ofzo) en Operation Clean Sweep hebben zo'n jet aan MEC zijde.
Daqing Oilfields, US en China hebben een bomberquote:
Daqing volgende week maar in de map roulatiequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Daqing Oilfields, US en China hebben een bomber
Operation Cleansweep, Us en MEC hebben een bomber
Gulf of Oman, MEC heeft een bomber
Kubra Dam, MEC heeft een bomber
Daqing Oilfields is de leukste met de bomber, veel tanks en andere vehicles, maar ook AA voertuigen die minder zijn.
Co-piloot als bomber, dat heb ik denk nog nooit gedaan, ik zat er maar naast en wist niet wat te doen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Co-piloot zijn is gewoon het leukste wat is er is in BF2En dan met name Tv Guided gebruiken of als Bomber in een jet zitten.
![]()
Dalijk weer werken van 3 uur tot half 12Echt saai werk en ook nog 's avonds
Maargoed, volgende week is dat anders geloof ik en dan kan ik jullie 's avonds weer verrot knallen
![]()
Student zijn zuigtquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:51 schreef staticdata het volgende:
alleen jammeer dat je zo weinig geld heb![]()
Al lang gedaan johquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:01 schreef escape_nl het volgende:
Zondag een mijlpaal voor mij in de BF2 carriere 200.000 grens overschrijden
Ik denk de 2.000quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Al lang gedaan johof was dat nou de 20.000
Hmm maar dan ziet het er zeker een stuk anders uit?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef escape_nl het volgende:
Nog een tipje van de dag
Zet de Lightning op Low of zelfs helemaal uit.
Ten eerste het spel laad veel sneller, hoeft minder effecten te laden.
Ten tweede, je ziet de mannetjes sneller staan of liggen.
Gisteren met de mec chopper op Sharqi, de US had nog maar 1 vlag, Construction Site, door de lightning die op low staat kan je heel makkelijk mannentjes neer knallen wat resulteerde in 80 kills totaal, met dank aan Inco de heli piloot![]()
![]()
Ja doe mij die ene maar .. vanaf links, derde stapel, 64ste vanaf onderen ...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand een muismat nodig?
[afbeelding]
Hetzelfde maar er zijn geen gebouwschaduwen, als je bv op de bouwplaats op sharqi loopt, is elk hoekje van het gebouw "verlicht" maar je ziet wel de schaduwen van de mannetjes dus heb je voordeel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm maar dan ziet het er zeker een stuk anders uit?
Nee dat was ikquote:
het is wennen inderdaad maar het is echt een aanrader. het spel ziet er in het begin minder mooi uit maar je hebt er zoveel voordeel mee. op sharqi construction site zie je iedereen lopen waar eerst iemand door de schaduw verborgen kon liggen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmm maar dan ziet het er zeker een stuk anders uit?
ja het liefste zou ik de vrije tijd van een student hebben en het geld wat ik nu verdien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee dat was ik
Eerst studeer je en heb je alle tijd van de wereld en geen geld, dan ga je werken en heb je geld genoeg en geen tijd meer. Wat kan het leven toch mooi zijn...
Dat was jij dus.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef JK het volgende:
Dat jullie dat niet van die bomber wisten ? Het is alleen dat de meesten niet goed konden aanvliegen als piloot, omdat ze blijkbaar niet wisten dat ik een lock nodig had.
En dat van die lighting, dat gilde ik ook al over teamspeak, dat ik iedereen zag liggen toen ik het op laag had staan(is al wel weer een maand of 2 geleden van die lighting)
Ik ga weer naar buiten..BF2 speel ik niet meer zo vaak nu.. af en toe ff 1 of 2 potjes...
credits naar yankeesquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef JK het volgende:
Dat jullie dat niet van die bomber wisten ? Het is alleen dat de meesten niet goed konden aanvliegen als piloot, omdat ze blijkbaar niet wisten dat ik een lock nodig had.
En dat van die lighting, dat gilde ik ook al over teamspeak, dat ik iedereen zag liggen toen ik het op laag had staan(is al wel weer een maand of 2 geleden van die lighting)
Ik ga weer naar buiten..BF2 speel ik niet meer zo vaak nu.. af en toe ff 1 of 2 potjes...
maakt niet uit waar je zit, als je je smoel maar 2 minuten dicht houd... dan leg ik me wapens wel even 2 minuten neer, of zet de heli ff ergens neer...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Terecht dat je het zegt.
Het lijkt me alleen raar als je om 20:00 uur achter TS / BF2 zit.
Dan hoor je, vind ik, voor de TV te zitten of ergens op locatie.
Misschien raar, maar je zou eigenlijk ook niet moeten spelen. Het gaat niet zozeer om het stil zijn, maar om even sti te lstaan bij wat er allemaal is gebeurd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maakt niet uit waar je zit, als je je smoel maar 2 minuten dicht houd... dan leg ik me wapens wel even 2 minuten neer, of zet de heli ff ergens neer...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |