abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37537054
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:22 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Rudy !!!! Ouwe zwembad-fanatic
pi_37537128
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

waar is dat dan? op sharqi haal je het niet... gister weer eens gechopperd, ging best aardig... ook de plane eens gepakt.. dat ging aardig, maar ik wil dat echt meer gaan proberen... dus vanaaf heb ik weer een gunner nodig...
op sharqi haal je dat wel hoor vanaf tv station kan je al een tv guided hun kant op sturen.
pi_37537182
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:26 schreef staticdata het volgende:

[..]

op sharqi haal je dat wel hoor vanaf tv station kan je al een tv guided hun kant op sturen.
maar je red de niet mec chopper op de basis, dan is hij out of range..
PS. is de server al gereset?
pi_37537322

jawel je kan met de tv guided van us tv station de mec helicopter raken dei nog op het helipad staat.

je moet de tv guided goed sturen maar het is wel degelijk mogelijk.
pi_37537326
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
waar is dat dan? op sharqi haal je het niet... gister weer eens gechopperd, ging best aardig... ook de plane eens gepakt.. dat ging aardig, maar ik wil dat echt meer gaan proberen... dus vanaaf heb ik weer een gunner nodig...
Meld me als vrijwilliger!
pi_37537352
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 09:56 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Aha, het zijn dus wel raketten en jij doet de bommen.
Het is in zwart/wit en je ziet ook cirkeltjes (locks?) om je maten (gelukkig staat ff aan) dus ik schoot er wel een paar naar de verkeerde.
Ja, je ziet vierkantjes om alle voertuigen (Tanks, APC's, Jeepies). Alleen bij je maten staat er een kruisje doorheen en bij de vijanden niet. Je moet gewoon met je pijltje op het vierkantje richten en dan geeft hij vanzelf een LOCK aan en dan moet je schieten. Echter moet je wel je pijltje op het vierkantje houden want je raket volgt min of meer jouw pijltje. (je hoeft hierbij niet te klikken zoals Tv Guided)
Zelf vuur ik vaak een raket af richting een vlag van de vijand en 9 van de 10 keer raak ik wel een mannetje. Laatst met Escpape ook, die ging met zijn neus naar de laatste vlag van de vijand om tapijtjes te droppen en toen schoot ik in het wilde weg een raket erop af en gelijk 3 kills. Echter zie je alleen vierkantjes en locks bij voertuigen en niet bij "poppetjes"
BF2: Diamond3d
pi_37537497
Trouwens kan diamond mijn verhaal bevestigen dat het mogelijk is met de tv guided.
pi_37537758
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef staticdata het volgende:

jawel je kan met de tv guided van us tv station de mec helicopter raken dei nog op het helipad staat.

je moet de tv guided goed sturen maar het is wel degelijk mogelijk.
Dan wil ik jou dat wel eens zien doen! Sinds de laatste patch red je het echt niet... Maar ik heb het andersom geprobeerd... Van Mec naar US... Misschien scheelt dat...

En wat anders, waar kun je nu met zijn 2en in een plane, moet nog een ribbon halen
pi_37537801
is goed , agelopen maandag lukte het nog toen diamond me piloot was

wat zou dan volgens jou de maximale afstand moeten zijn?
pi_37537843
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:49 schreef staticdata het volgende:
is goed , agelopen maandag lukte het nog toen diamond me piloot was
Ja dat klopt toen schoot hij hem raak, alleen waren we wel als een klein stukje van het tv station gevlogen. We stonden er in ieder geval niet meer op of recht boven. Ik geloof als je echt precies van het tv station schiet dat de tv guided dan de afstand net niet haalt naar de basis van de MEC heli.
pi_37537865
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja dat klopt toen schoot hij hem raak, alleen waren we wel als een klein stukje van het tv station gevlogen. We stonden er in ieder geval niet meer op. Ik geloof als je echt precies van het tv station schiet dat de tv guided dan de afstand net niet haalt naar de basis van de MEC heli.
Bij mij scheelde het idd een meter of 100 denk...
pi_37537937
Volgens mij is dat ook de reden dat ze de afstand van de Tv guided hebben ingekort zodat de MEC heli in het begin ook kan opstijgen.
pi_37538004
nou het was dan echt 10 meter verschil . je steeg op en draaide en ik schoot dat ding af.
pfff die 10 meter die tel ik nog mee als helipad
pi_37538061
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:56 schreef staticdata het volgende:
nou het was dan echt 10 meter verschil . je steeg op en draaide en ik schoot dat ding af.
nou ik kijk vanavond nog wel ff...
pi_37538242
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:58 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

nou ik kijk vanavond nog wel ff...
eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat je gelijk hebt dat het niet mogelijk is om dan vanaf de helipad te schieten, maar dat wilde ik niet toegeven
pi_37538346
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:56 schreef staticdata het volgende:
Haha ja we waren net van de helipad af... We vlogen net boven die heuvel, tussen het artillery kanon en het water ofzo.
pi_37538539
Maar welke plane op welke map is nu een tweezitter?
pi_37538659
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef RudyCarell het volgende:
Maar welke plane op welke map is nu een tweezitter?
Gulf of Oman, mec, degene die het dichtst bij de chopper staat!
pi_37538851
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:17 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Gulf of Oman, mec, degene die het dichtst bij de chopper staat!
Jep, en Zatar Wetlands (ofzo) en Operation Clean Sweep hebben zo'n jet aan MEC zijde.
pi_37538963
Iemand een muismat nodig?

pi_37539047
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Jep, en Zatar Wetlands (ofzo) en Operation Clean Sweep hebben zo'n jet aan MEC zijde.
Welke maps zijn dat dan?
pi_37539255
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:30 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Welke maps zijn dat dan?
Daqing Oilfields, US en China hebben een bomber
Operation Cleansweep, Us en MEC hebben een bomber
Gulf of Oman, MEC heeft een bomber
Kubra Dam, MEC heeft een bomber

Daqing Oilfields is de leukste met de bomber, veel tanks en andere vehicles, maar ook AA voertuigen die minder zijn.
pi_37539335
Co-piloot zijn is gewoon het leukste wat is er is in BF2 En dan met name Tv Guided gebruiken of als Bomber in een jet zitten.

Dalijk weer werken van 3 uur tot half 12 Echt saai werk en ook nog 's avonds Maargoed, volgende week is dat anders geloof ik en dan kan ik jullie 's avonds weer verrot knallen
pi_37539401
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Daqing Oilfields, US en China hebben een bomber
Operation Cleansweep, Us en MEC hebben een bomber
Gulf of Oman, MEC heeft een bomber
Kubra Dam, MEC heeft een bomber

Daqing Oilfields is de leukste met de bomber, veel tanks en andere vehicles, maar ook AA voertuigen die minder zijn.
Daqing volgende week maar in de map roulatie
pi_37539454
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Co-piloot zijn is gewoon het leukste wat is er is in BF2 En dan met name Tv Guided gebruiken of als Bomber in een jet zitten.

Dalijk weer werken van 3 uur tot half 12 Echt saai werk en ook nog 's avonds Maargoed, volgende week is dat anders geloof ik en dan kan ik jullie 's avonds weer verrot knallen
Co-piloot als bomber, dat heb ik denk nog nooit gedaan, ik zat er maar naast en wist niet wat te doen... Ook maar ff proberen vanaaf... Morgen vrij, dus dan kan ik lekker lang knallen. Morgen overdag het filmpje voor Jafarx afmaken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')