JAquote:
Onze JP is voor zijn werk in Schotland! Vandaar .. er blijft voor hem bar weinig tijd voor zichzelf over .. de arme jongenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:41 schreef Silver_Shark het volgende:
en jp is ook nergens te zien zeker meegenomen door kinderlokkers toen hij dronken was
Nou dan maar van de gelegenheid gebruik makend vanuit Schotland:quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef Incolumis het volgende:
do i detect a new and upcoming "stelletje"?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou dan maar van de gelegenheid gebruik makend vanuit Schotland:
Sommige hadden wat in de gaten..de ingewijden weten het al langer: We zijn inderdaad een stelletje.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogen wij komen zuipen en Sickert afvoeren op jullie bruiloft?
Worden wij de bruidsmeisjes Frank ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogen wij komen zuipen en Sickert afvoeren op jullie bruiloft?
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Worden wij de bruidsmeisjes Frank ?![]()
Nou zo is het niet echt gegaan en het verhaal steekt van begin tot eind heeeeel anders in elkaar, de werkelijke gang leg ik je nog wel eens uit op een regenachtige zondagmiddag..quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Wel coole aparte shit! Ik volgde het BoF topic al een tijd.. Ik lees dat JP lies ontmoed had op een lanparty.. Lies ken ik van een ander forum, ik post JP zijn reactie daar en zij vond het leuk en vroeg om de URL.. Resultaat= Lies komt op fok en mengt zich in de BoF clan.. en een paar weken later is het dikke pret tussen de 2 BF2 soldiers
Ik vind het wel leuke en grappig, heb het redelijk zien onstaan vanaf internet afstand, kreeg ook wel wat vermoendens door wat zaakjes, Lies haar ex was bijvoorbeeld een tijd nonactief in die periode enzo.. En toen dacht ik, het zal allemaal toch niet met elkaar te maken hebben?
LOL! Moet iik nou mijn naam gaan veranderen in robert ten brink? of was Lies zelf wel op Fok BoF topic gekomen?
Ik vind het wel leuk! Zoals hoe het in kleine lijnen is gegaan en dat ik het aanzag komen... Veel succes met ze twee! echt leuk!
IIk wil me er verder ook niet veel mee bemoeien, maar raakte Dick jalours en is het zo allemaal tot een einde gekomen ofzo...
Die is al dronken tegen de tijd dat wij aan bod komen met de ringen enzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
@Frank en Fer: Wordt Sickert nu niet jaloers? Stelletje bruidshomo`s![]()
nou dat valt in het niets bij mijn kosten voor de zaakquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die is al dronken tegen de tijd dat wij aan bod komen met de ringen enzo
Ow JP...hoe hoog was jou mobiele telefoon rekening afgelopen maanden?
de tijd dat Sickert op de WC lag zat JP met Lies te bellen
Kevin zorgt voor de videofeed van de huwelijksnacht, die heeft het daar al druk genoeg meequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:29 schreef jpjedi het volgende:
@Frank en Fer: Wordt Sickert nu niet jaloers? Stelletje bruidshomo`s![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Wel coole aparte shit! Ik volgde het BoF topic al een tijd.. Ik lees dat JP lies ontmoed had op een lanparty.. Lies ken ik van een ander forum, ik post JP zijn reactie daar en zij vond het leuk en vroeg om de URL.. Resultaat= Lies komt op fok en mengt zich in de BoF clan.. en een paar weken later is het dikke pret tussen de 2 BF2 soldiers
Ik vind het wel leuke en grappig, heb het redelijk zien onstaan vanaf internet afstand, kreeg ook wel wat vermoendens door wat zaakjes, Lies haar ex was bijvoorbeeld een tijd nonactief in die periode enzo.. En toen dacht ik, het zal allemaal toch niet met elkaar te maken hebben?
LOL! Moet iik nou mijn naam gaan veranderen in robert ten brink? of was Lies zelf wel op Fok BoF topic gekomen?
Ik vind het wel leuk! Zoals hoe het in kleine lijnen is gegaan en dat ik het aanzag komen... Veel succes met ze twee! echt leuk!
IIk wil me er verder ook niet veel mee bemoeien, maar raakte Dick jalours en is het zo allemaal tot een einde gekomen ofzo...
Hoeveel uur stond er hiervoor voor? als ik het zo lees ga ik er veel medailles bij krijgenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:46 schreef escape_nl het volgende:
Community Update - 5/03/06
Attention Soldiers!
In order to make certain medal rewards more accessible to the time played criteria for the following medals has been reduced:
* Golden Scimitar Medal - Now requires 100 hours
* Peoples Medallion - Now requires 100 hours
* MEC Special Forces Service Medal - Now requires 50 hours
* Navy Cross Medal - Now requires 100 hours
* EU Special Service Medal - Now requires 50 hours
* SAS Service Medal - Now requires 50 hours
* Navy Seal Service Medal - Now requires 50 hours
* Spetsnaz Service Medal - Now requires 50 hours
* Rebel Service Medal - Now requires 50 hours
Other Changes in the update include:
* Addition of a North America Service Ribbon.
* Change in the promotion of Generals Each month. After the update the top 50 Lt. Generals will be promoted to General.
* Additional authentication support for ranked servers to ensure proper labeling of ranked servers in the server browser.
Keep your eyes on this space for all your Battlefield news!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef Incolumis het volgende:
ken je nog meer vrouwen die gamen? met vriend maakt me niet uit, dat gaat toch wel uit als ik het zo moet geloven
Sorry als het niet goed ging, ik had nog nooit in dat ding gezeten laat staan dat ik wist hoe het werkte, hmmm eigenlijk weet ik het nog nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:08 schreef escape_nl het volgende:
Gisteren weer heerlijk gevlogen met ECT, dit keer zat Eikel er bij in en later en Trms ventje die het overigens erg goed deed.
ECT = Escape's Carpet Tours
Dat zeg ik niet, het ging juist heel er goed.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Sorry als het niet goed ging, ik had nog nooit in dat ding gezeten laat staan dat ik wist hoe het werkte, hmmm eigenlijk weet ik het nog niethet lijkt of je een raket "lockt" oid maar jij hebt het over bommen?!
Volgende keer beter.
Aha, het zijn dus wel raketten en jij doet de bommen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:47 schreef escape_nl het volgende:
Dat zeg ik niet, het ging juist heel er goed.
Als er een vijandelijke vehicle/air defense rijd of staat gaat er een zoemer en tegelijk een lock op het voorwerp, vuur dan een raket af en BOEM.
Het bommen gaat steeds beter bij mij alleen het is heel irritant om een jager van je af te schudden
waar is dat dan? op sharqi haal je het niet... gister weer eens gechopperd, ging best aardig... ook de plane eens gepakt.. dat ging aardig, maar ik wil dat echt meer gaan proberen... dus vanaaf heb ik weer een gunner nodig...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:17 schreef staticdata het volgende:
TV guided vind ik nog wel het leukst die in de choppers zit. vorige keer met diamond als piloot (altijd goed) stegen we met de us chopper op en ik schiet gelijk een tv guided naar de mec basis en had zo hun chopper te pakken. dat is wel een gaaf als dat lukt.
Rudy !!!! Ouwe zwembad-fanaticquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
waar is dat dan? op sharqi haal je het niet... gister weer eens gechopperd, ging best aardig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |