Die is oud!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:48 schreef staticdata het volgende:
whehe dit is wel cool
http://video.google.com/videoplay?docid=-1330627513856269193&q=riding+uav&pl=true
Je had je eigen glazen ingegooid. je was eerst bezig aan de us kant om iederen plat te gooien wat aardig lukte, toen deed je hetzelfde bij de mec maar kwam je net een paar tickets te kortquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:23 schreef escape_nl het volgende:
Yep we gingen naar de MEC terwijl die aan het verliezen waren, had zin in de bomber
Stukje gekeken, maar ineens vond ik het niet meer zo geschik voor het werk...quote:
Yep en die gaat waarschijnlijk de meeste klote patch worden uit de historie van bf2quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:38 schreef VeerMans het volgende:
Komt patch 1.3 alweer joh?
Gewoon een headshot dan waarschijnlijk. Ken beurequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:06 schreef staticdata het volgende:
G3 is geweldig voor assault maar er klopt niets van. gistern zat ik in een vodnik achter de gun keek naar een mannetje om te knallen en met 1 schot ging ik dood
gebeurt me akelig veel. maar ik moet me ook realiseren dat een medic weinig armour draagt dus die kogels kunnen je zo doorboren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Gewoon een headshot dan waarschijnlijk. Ken beure
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Mag ik Static hier even bedanken voor z'n donatieZal vanavond of morgen wel even verder kijken
Sniper is wel degelijk one shot one kill als je goed mikt. Headshot is meteen exitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:41 schreef staticdata het volgende:
Zoals gisteren met die sniper op het dak van mashtuur. ik schiet 1 keer en raak, normaal moet je minimaal 6 kogels vuren.
niet goed uitgelegd. ik heb de sniper met 1 schot van me g36 gekilledquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sniper is wel degelijk one shot one kill als je goed mikt. Headshot is meteen exitAls je nog maar 70% health over hebt dan is al snel elk schot dodelijk, tenzij ze alleen je grote teen doorboren
Ow ja, je zegt nergens dat jij de sniper was, my badquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:48 schreef staticdata het volgende:
Niet goed uitgelegd. ik heb de sniper met 1 schot van me g36 gekilled![]()
Is dat ubehaupt mogelijk?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
Yep en die gaat waarschijnlijk de meeste klote patch worden uit de historie van bf2
100,- 115 in kas waardoor we nog 175,- 160 nodig hebben voor de volgende periodequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Even nog spammen onder iedereen
De server moet weer betaald worden, we hebben nog 100,- in kas waardoor we nog 175,- nodig hebben voor de volgende periode
nu nog 15 euries minderquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Fok doet raar bij mij? Ik zou zweren dat ik net een post heb gemaakt waarin ik de status even door gaf? NU dan nogmaals:
115,- 130,- in kas waardoor we nog 160,- 145,- nodig hebben voor de volgende periode
13 mei in Breda en ik denk dat ik zelf een BBQ gooi in eind juni, tussen mn laatste tentamen en het begin van mn stage inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:13 schreef escape_nl het volgende:
heb ff wat terug gelezen en de clan bestaat sinds 8 juli 2005
[PC] Battlefield 2 - deel 8
Binnenkort reden voor een feestje?
wowquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Tas besteld!
[afbeelding]
Is de tas die Jack Bauer draagt in 24 Seizoen 5
[[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_2b76defc.jpg]afbeelding][/URL]
bestel de slingers maar alvast voor aan je apc & jetquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:13 schreef escape_nl het volgende:
heb ff wat terug gelezen en de clan bestaat sinds 8 juli 2005
[PC] Battlefield 2 - deel 8
Binnenkort reden voor een feestje?
Alles is afhankelijk van wie wanneer kanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op 8 juli heb ik eerst een verschrikkelijke kater om die er in de loop van de dag weer flink uit te jagen met een heleboel alcohol. Ik heb dan namelijk mijn volleybal weekend in Noordwijk en dan gaan we helemaal los
Als jullie het een weekje later vieren dan ben ik van de party
Noordwijk! Dat is vlak bij mij in de buurt, kom misschien wel ff kijken...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En 8 juli
Op 8 juli heb ik eerst een verschrikkelijke kater om die er in de loop van de dag weer flink uit te jagen met een heleboel alcohol. Ik heb dan namelijk mijn volleybal weekend in Noordwijk en dan gaan we helemaal los
Als jullie het een weekje later vieren dan ben ik van de party
Wat is nou leuker dan met met 100 nerds bier zuipen ? Juist ! met 1 nerd bruine-bacardi cola zuipenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:40 schreef Suikermais het volgende:
8 juli kan ik al niet. Drome is dan aan de gang...
Wij zijn die idioten die dan gaan raften op zee en gaan boeren golfen en steppen en nog iets met wat meer snelheid op het strand.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Noordwijk! Dat is vlak bij mij in de buurt, kom misschien wel ff kijken...
Dit weekend met 1000 nerds bier zuipen + 1 nerd bruine-bacardi cola zuipenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat is nou leuker dan met met 100 nerds bier zuipen ? Juist ! met 1 nerd bruine-bacardi cola zuipen
patrick vroom bedoel je? zit in mijn elftalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:09 schreef escape_nl het volgende:
he Inco, leuk feestje????
[afbeelding]
Inco jij kent Patrick dus ook? De ex van Bianca
Zou iemand hem AUB ff willen aanspreken plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Viper heeft me gister nog 3 x uit de lucht gehaald!
Als ik hem vandaag op server zie spreek ik hem aanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zou iemand hem AUB ff willen aanspreken plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
bijna elke dag? waarom denk je dat mensen steeds 's ochtends vragen offie gereset kan worden?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Doet de server dit nou vaak eigenlijk ? Ik ken het probleem met C4 gooien en op staan wel maar komen dat soort dingen vaak voor ?
zoveel wegen zijn er niet in hardenbergquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef Suikermais het volgende:
Voor alle mensen die 't komende weekend naar ReGroup gaan. Als 't goed is heb je zojuist een mail gehad met al je gegevens om binnen te komen en om op 't netwerk te kunnen komen. VERGEET NIET OM DEZE MAIL UIT TE PRINTEN !!!!!!
Anders krijg je weer gezeik bij de deur.
Komen we nog ergens samen in de buurt daar of rijden we gewoon op eigen initiatief richting Hardenberg ?
Adres waar je moet zijn is trouwens : Energieweg 2 te Hardenberg !!!!
Ik heb het even door gestuurd naar publicservers, we kijken wel wat het wordt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:22 schreef Incolumis het volgende:
bijna elke dag? waarom denk je dat mensen steeds 's ochtends vragen offie gereset kan worden?
Bij I3D ging het toch elke dag automatisch... Kan dat nu niet?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Nee dat was niet zoDe eerste maanden hadden we wel enorm veel gezeik met een rcon die er continue uitklapte, dat was wel heel erg irritant. Daarna ging het goed, totdat we de laatste paar maanden enorm veel lag op de server kregen
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Zit daar zo veel verschil tussen dan ?Dit is volgens mij voor de gewone editie
Werkt dat trouwens een beetje, de minder legale tomtom mobile
wanneer wil je ze hebben ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:29 schreef staticdata het volgende:
kan een van jullie trouwens aan tomtom mobile kaarten van frankrijk & duitsland komen? of eigenlijk heel europa
2 gig kan wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:12 schreef RudyCarell het volgende:
@ Diki had je mailtje nog gelezen, had een vraagje over geheugen en hd...
asap, maar hebbie nog meer voor mobile dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:07 schreef Suikermais het volgende:
[..]
wanneer wil je ze hebben ?
heb ze wel
Ok dan houden we het op een Raptor, dat andere Mobo en 2 GB. Dan kan wat mij betreft kan de bestelling worden geplaatst!quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:16 schreef Suikermais het volgende:
[..]
2 gig kan wel.
Moederbord zal ik effe kijken wat die kost
Hdd is een goed ding..niks mis mee.
raid ligt aan jezelf. Zelf niet zo'n voorstander van,maar das dus persoonlijk.
80's Request weekquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:34 schreef staticdata het volgende:
@Diki, zie trouwens je onderschrift over de jaren 80 site, vanaf vrijdag avond is het op 3fm een hele week jaren 80 music only
Jedi en ik hebben een probleem ... we hebben geen printer en Jedi zit tot vrijdagmiddag in Schotland dus hij kan het ook niet via zijn werk regelenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef Suikermais het volgende:
Voor alle mensen die 't komende weekend naar ReGroup gaan. Als 't goed is heb je zojuist een mail gehad met al je gegevens om binnen te komen en om op 't netwerk te kunnen komen. VERGEET NIET OM DEZE MAIL UIT TE PRINTEN !!!!!!
Anders krijg je weer gezeik bij de deur.
Komen we nog ergens samen in de buurt daar of rijden we gewoon op eigen initiatief richting Hardenberg ?
Adres waar je moet zijn is trouwens : Energieweg 2 te Hardenberg !!!!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:10 schreef staticdata het volgende:
oplossing 1: printer kopen
oplossing 2: iemand anders uit laten printen en per post op laten sturen?
Stuur de mailtjes, maar door naar mij ik print ze wel uit en dan spreken we gewoon ergens af.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jedi en ik hebben een probleem ... we hebben geen printer en Jedi zit tot vrijdagmiddag in Schotland dus hij kan het ook niet via zijn werk regelen![]()
Ja ik heb geen fax ook hoorquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Altijd als ik 's ochtends online kom reset ik de server, ook al is dat soms al gedaan.
Ff iets anders: Balkenende dondert van skateboard
http://www.brabantnieuws.nl/news.aspx?id=61754 (Incl. filmpje)
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |