quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Zit daar zo veel verschil tussen dan ?Dit is volgens mij voor de gewone editie
Werkt dat trouwens een beetje, de minder legale tomtom mobile
wanneer wil je ze hebben ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:29 schreef staticdata het volgende:
kan een van jullie trouwens aan tomtom mobile kaarten van frankrijk & duitsland komen? of eigenlijk heel europa
2 gig kan wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:12 schreef RudyCarell het volgende:
@ Diki had je mailtje nog gelezen, had een vraagje over geheugen en hd...
asap, maar hebbie nog meer voor mobile dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:07 schreef Suikermais het volgende:
[..]
wanneer wil je ze hebben ?
heb ze wel
Ok dan houden we het op een Raptor, dat andere Mobo en 2 GB. Dan kan wat mij betreft kan de bestelling worden geplaatst!quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:16 schreef Suikermais het volgende:
[..]
2 gig kan wel.
Moederbord zal ik effe kijken wat die kost
Hdd is een goed ding..niks mis mee.
raid ligt aan jezelf. Zelf niet zo'n voorstander van,maar das dus persoonlijk.
80's Request weekquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:34 schreef staticdata het volgende:
@Diki, zie trouwens je onderschrift over de jaren 80 site, vanaf vrijdag avond is het op 3fm een hele week jaren 80 music only
Jedi en ik hebben een probleem ... we hebben geen printer en Jedi zit tot vrijdagmiddag in Schotland dus hij kan het ook niet via zijn werk regelenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef Suikermais het volgende:
Voor alle mensen die 't komende weekend naar ReGroup gaan. Als 't goed is heb je zojuist een mail gehad met al je gegevens om binnen te komen en om op 't netwerk te kunnen komen. VERGEET NIET OM DEZE MAIL UIT TE PRINTEN !!!!!!
Anders krijg je weer gezeik bij de deur.
Komen we nog ergens samen in de buurt daar of rijden we gewoon op eigen initiatief richting Hardenberg ?
Adres waar je moet zijn is trouwens : Energieweg 2 te Hardenberg !!!!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:10 schreef staticdata het volgende:
oplossing 1: printer kopen
oplossing 2: iemand anders uit laten printen en per post op laten sturen?
Stuur de mailtjes, maar door naar mij ik print ze wel uit en dan spreken we gewoon ergens af.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jedi en ik hebben een probleem ... we hebben geen printer en Jedi zit tot vrijdagmiddag in Schotland dus hij kan het ook niet via zijn werk regelen![]()
Ja ik heb geen fax ook hoorquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Altijd als ik 's ochtends online kom reset ik de server, ook al is dat soms al gedaan.
Ff iets anders: Balkenende dondert van skateboard
http://www.brabantnieuws.nl/news.aspx?id=61754 (Incl. filmpje)
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |