Ja maar ik heb hier geen faxquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Faxen kan ik ook wel ik zit praktisch naast een fax
Jammer maar helaas, scheelt me wel weer een hoop tilwerkquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hier geen fax
Eeh .. postman? je server kan helaas niet mee! Het serverhok zit al vol!Sorry!
Jeps! goed plan!!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, scheelt me wel weer een hoop tilwerk![]()
Ik kan de mailtjes wel voor jullie uitprinten. Als we vervolgens gewoon op de parkeerplaats afspreken om een bepaalde tijd kan ik ze zo geven. JP heeft mijn 06 als het goed is.
Als je het een idee vind moet je het maar even zeggen dan dump ik even mijn email van me werk hier en kun je mailen.
jorrit.postmaATgetronics.comquote:
Beide geprint en bij mijn eigen printje gelegd.quote:
job gevonden?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Deze week en wellicht komende week 's avonds niet op de server te vinden.. Moet dan namelijk werken tot half 12.
Jammer kan ik jullie voorlopig niet meer afknallen of reviven![]()
Het is maar voor even als het goed is, en wellicht volgende week is het niet voor 's avonds maar overdagquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
job gevonden?
heb je er een kan je 's avonds niet knallen, jammer![]()
![]()
Goeie vraag, denk dat het de economische kant word.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef staticdata het volgende:
al enig idee welke richting je op wil?
Viper al ondertussen begrepen dat hij nog geld meot betalen aan JP/JEDI?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:36 schreef ViPeRII het volgende:
Postman... als je bij getronics werkt, werk je dan ook toevallig nog voor de dell onsite support?
Of dat niet?
@Diamond.. Jammer dat we niet meer kunnen knallen..
Bij ons is het ook super heet op de kamer (30+)
hier lekker cool, maar geen airco ofz.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Goeie vraag, denk dat het de economische kant word.
Bij jullie ook allemaal zo bloedverziekend warm???
Ik ben er nu vandoor, werken.
Nope, ik ben een Applications Designer, zit nu in amersfoort waar het buiten mooi weer is en binnen lekker coolquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:36 schreef ViPeRII het volgende:
Postman... als je bij getronics werkt, werk je dan ook toevallig nog voor de dell onsite support?
Of dat niet?
@Diamond.. Jammer dat we niet meer kunnen knallen..
Bij ons is het ook super heet op de kamer (30+)
Ik denk dat Jedi het zo snel mogelijk wil hebben, maar het belangrijkste is natuurlijk dat jullie wel betalen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:43 schreef ViPeRII het volgende:
Is waar ook.. WhiteOps gaat dat regelen, maar is nu nog op vakantie. Is er met het weekend weer ok?
TomTom 5 Mobile For Symbianquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef staticdata het volgende:
Jammer, benelux heb ik al
ik kan het ook niet zo snel ergens "krijgen"misschien inco, die is echt pro op dat gebied
kan je bf2 ook op draaien hoor... draai het op laptop P4 2,6 en 9600 Pro 128mb...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:22 schreef zanzibar het volgende:
bedankt voor de info zover !
Mijn systeem is een toshiba laptop,
cpu: intel pentium M 1,73 ghz
Ram: 1024mb
videokaart: ati mobility radeon x 600se 256 mb
pentium M werkt toch anders? ik kon kiezen tussen een p4 2,6 en pentium M 1.6 (was nog uurder ook), schijnt even snel te zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:42 schreef staticdata het volgende:
nou een 1,73 ghz trekt bf2 niet hoor.
quote:Yeah, they're the same, actually. A 1.7ghz M is equivalent to a 3.0ghz P4.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
pentium M werkt toch anders? ik kon kiezen tussen een p4 2,6 en pentium M 1.6 (was nog uurder ook), schijnt even snel te zijn
Die muziek iddquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
BFV geeft mij betere herinneringen dan bf1942. ia drang valleylekker muziekje uit de speakers van je auto en vlaggen overnemen
Daar ging ik altijd of over de heuvels rennen of ik pakte helemaal onderin de tank en ging die vlag en de vlag er net boven verdedigen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
oh
![]()
BFV geeft mij betere herinneringen dan bf1942. ia drang valleylekker muziekje uit de speakers van je auto en vlaggen overnemen
http://www.ea.com/official/battlefield/vietnam/us/home.jspquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Die muziek iddLoop je in de jungle hoor je ineens: "Dont you want somebody to love..."
Dat mis ik wel in BF2...
Pracht Muziek vindt ik het, verder heb ik ook nooit BF1942 gespeeld (kon mijn pc niet aanquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
http://www.ea.com/official/battlefield/vietnam/us/home.jsp
Dan op het radio-tje klikken en dan nummer 9
Jefferson Airplane - Somebody to love![]()
Als je nu eens begint met gewoon eens te reageren op mijn mail.. wel zo sociaal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:43 schreef ViPeRII het volgende:
Is waar ook.. WhiteOps gaat dat regelen, maar is nu nog op vakantie. Is er met het weekend weer ok?
Hoe zit het eigenlijk met de tijd 13 mei? of komt daar nog een mailtje over.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je nu eens begint met gewoon eens te reageren op mijn mail.. wel zo sociaal.![]()
En ik speel nu bank voor 5 weken voor jullie te waarde van 80 euro, kan ook niet echt de bedoeling zijn. Anders maak jij gewoon ff 80 euro naar mij over vanavond en dan betaalt je maatje weer aan jou.
08:00quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de tijd 13 mei? of komt daar nog een mailtje over.
En we beginnen gewoon bij de kart baan of weer ergens anders?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
08:00
Zuipen tot 20:00 uur en dan karten
Ambtenarenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
08:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |