O je nam het serieus... Maar anyhoe, ik ben 2 minuten stil, en thats it... Moet ik dan ook me TV uitzetten en me zelf opsluiten in een kamertje? Ja, het is erg wat er gebeurd is hoor... Maar het benne ondertussen wel 60 jaar geleden...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien raar, maar je zou eigenlijk ook niet moeten spelen. Het gaat niet zozeer om het stil zijn, maar om even sti te lstaan bij wat er allemaal is gebeurd.
Vorig jaar stond ik op een carpool plaats met nog vele andere die ook even de auto aan de kant hadden gezet.
Dit jaar gaat het de sportschool worden als die open is, zal ook raar zijn denk ik...
De dodenherdenking heeft niet alleen met de 2e wereldoorlog te maken....quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O je nam het serieus... Maar anyhoe, ik ben 2 minuten stil, en thats it... Moet ik dan ook me TV uitzetten en me zelf opsluiten in een kamertje? Ja, het is erg wat er gebeurd is hoor... Maar het benne ondertussen wel 60 jaar geleden...
Mja dat heb ik ook. Ik weet waarvoor die 2 minuten zijn en ik hou ook wel me mond maar het is niet zo dat ik elk jaar opnieuw tv ga kijken en er elke keer diep over na ga denken. Misschien dat 60+ dat doen omdat die de WOII hebben meegemaakt..quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:53 schreef RudyCarell het volgende:
blablablabla... call me cold-hearted, maar ik denk echt niet aan wat er gebeurd is etc... ben 2 minuten stil, thats it... en ik ga zeker niet de herdenking op tv kijken... maar goed ieder zijn ding
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:56 schreef staticdata het volgende:
wat is dan de reden dat je er niet aan denktals het 8 uur is denk je er toch aan, dus je ontkomt er eigenlijk niet aan.
dat dus...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja dat heb ik ook. Ik weet waarvoor die 2 minuten zijn en ik hou ook wel me mond maar het is niet zo dat ik elk jaar opnieuw tv ga kijken en er elke keer diep over na ga denken. Misschien dat 60+ dat doen omdat die de WOII hebben meegemaakt..
Weten waar het over gaat doe je sowieso wel als er 2 minuten stilte word gehouden om 20.00 op 4 meiquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:02 schreef staticdata het volgende:
stil staan bij het feit hoeft niet te betekenen dat je diep er over na gaat denken. echter weten waar het om gaat is al goed.
Ja, maar ik denk er meer aan omdat het in de media is en de mensen om je heen erover praten maar niet zozeer aan 60 jaar geleden ookal weet ik wat er toen is gebeurd. Als niemand het erover had was ik het vanavond denk ik vergeten.quote:
Precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:52 schreef staticdata het volgende:
ik ga echt niet voor de tv zitten specifiek om die kranslegging te zien. het gaat erom dat je er bij stil staat en dat je respect toont voor de mensen die er voor hebben gezorgd dat wij met z'n allen op fok zitten of bf2 zitten te spelen.
Misscien zit ik vanavond wel in bf2 te spelen, maar om 20:00 laat ik alles uit me handen vallen daarvoor.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:44 schreef RudyCarell het volgende:
Nou zullen we vanavond dan maar even teruggaan naar bf1942![]()
ik heb wel zin in El Alamein...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:59 schreef staticdata het volgende:
operation market garden moeten we dan wel spelen
Nog 1 uurtjequote:Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef BattleLies het volgende:
Nog 1 daggie en dan is t weekend!!! Joepieeeee!![]()
blijf dan wel richten op je doelquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het ging juist heel er goed.
Als er een vijandelijke vehicle/air defense rijd of staat gaat er een zoemer en tegelijk een lock op het voorwerp, vuur dan een raket af en BOEM.
als ik de pc op tijd heb geformatteerd wil ik wel kannonnieren met jequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
waar is dat dan? op sharqi haal je het niet... gister weer eens gechopperd, ging best aardig... ook de plane eens gepakt.. dat ging aardig, maar ik wil dat echt meer gaan proberen... dus vanaaf heb ik weer een gunner nodig...
als je recht vanaf tv tower schiet, is ie net 10 meter ong. te kortquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja dat klopt toen schoot hij hem raak, alleen waren we wel als een klein stukje van het tv station gevlogen. We stonden er in ieder geval niet meer op of recht boven. Ik geloof als je echt precies van het tv station schiet dat de tv guided dan de afstand net niet haalt naar de basis van de MEC heli.
kubra dam heeft ook een bomber aan US zijdequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Daqing Oilfields, US en China hebben een bomber
Operation Cleansweep, Us en MEC hebben een bomber
Gulf of Oman, MEC heeft een bomber
Kubra Dam, MEC heeft een bomber
Wat gaan we morgen afspreken? Hoe laat denken jullie er te zijn?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef BattleLies het volgende:
Nog 1 daggie en dan is t weekend!!! Joepieeeee!![]()
voor de tv of achter de pc, wat is het verschil?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Terecht dat je het zegt.
Het lijkt me alleen raar als je om 20:00 uur achter TS / BF2 zit.
Dan hoor je, vind ik, voor de TV te zitten of ergens op locatie.
da's geen bug, de tracks zijn altijd al de zwakte van een tank geweest, vanaf WO1quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:23 schreef Timis.ro het volgende:
wat heeft BF2 nou met oorlog te maken toch??
ik denk dat ik toch maar ff voor de tv ga zitten stilzwijgen....en BF2 uit....
heb de laatste tijd alleen maar op pistols and knives only servers gespeeld... weet iemand of die bug met de US tank eruit is????
(met 2 schoten op de tracks van een andere tank kapot)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:53 schreef RudyCarell het volgende:
blablablabla... call me cold-hearted, maar ik denk echt niet aan wat er gebeurd is etc... ben 2 minuten stil, thats it... en ik ga zeker niet de herdenking op tv kijken... maar goed ieder zijn ding
Laatste opmerking erover, ik kijk altijd Battlefield op Discovery, ik zie er dus meer dan 1 x per jaar dingen over... KLAAR!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
vind het zowieso belachelijk dat je 364 dagen in het jaar er niet aan hoeft te denken, en ineens 1 dag wel.
Ja, als je bij de US zit en in de map heb je gevechtshelikopters, pak dan de MEC chopperquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:44 schreef staticdata het volgende:
de patch zou toch deze week komen?
Kewl...ik ben er pas achter gekomen na een of andere patch...dacht dat het een bug was.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.
@Timis.ro: Het 2x raken op de rupsbanden is een feature en geen bug.
wees er maar trots op. ik noem het cheatenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Kewl...ik ben er pas achter gekomen na een of andere patch...dacht dat het een bug was.![]()
ga vanaaf nog ff een paar mensen neersteken, heb ik mijn expert knife ook eindelijk.![]()
quote:heb de laatste tijd alleen maar op pistols and knives only servers gespeeld...
Wij (JP en ik) komen vrijdagavond en gaan waarschijnlijk zaterdagavond weer naar huis. Zondag staat zandvoort op het programma dus slapen we de nacht van zaterdag op zondag thuis. Verder nemen we voor de tijd dat we er wel zijn onze pc's, slaapgerei, misschien wat drinken ofzo mee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:07 schreef Incolumis het volgende:
wat nemen jullie allemaal mee morgen? slaapzak etc heb ik het dan over, pc is logisch
ik ga wss elke nacht terug naar almelo, is een dik kwartiertje rijden dus
Dat gebeurd wel vaker....quote:
Ow das waar ja, dat past niet zo lekker in het schemaquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:54 schreef BattleLies het volgende:
Wij (JP en ik) komen vrijdagavond en gaan waarschijnlijk zaterdagavond weer naar huis. Zondag staat zandvoort op het programma dus slapen we de nacht van zaterdag op zondag thuis. Verder nemen we voor de tijd dat we er wel zijn onze pc's, slaapgerei, misschien wat drinken ofzo mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |