en nu zijn ze het knopje kwijtquote:Op woensdag 26 april 2006 00:44 schreef Arcee het volgende:
Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn. #8
Verkeerd knopje gedrukt, neem ik aan?
Ik gok dat ze 'm Centraal wilden zetten.quote:
jog de rest had ik niet eens gezien, ik zag alleen het gezuig van HB waar ik op reageerde.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:39 schreef static het volgende:
En jullie laten deze rommel staan?
static wordt opgevreten door de leeuwen, deel IV
En dan deze van buzzer? static wordt opgevreten door de leeuwen, deel IV
Kloptquote:Op woensdag 26 april 2006 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik gok dat ze 'm Centraal wilden zetten.
Wat nog maar eens de volledige overbodigheid van deze functie aantoont.
nee dat wil ik niet, en je weet net zo goed als ik dat dat volkomen terecht was.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef Arcee het volgende:
Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn. #8
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #117.
buzzer, zou je willen kappen met het deleten van posts uit mijn topics?
Dank je wel.
dat is hij inmiddels, dat slotje was niet de bedoelingquote:Op donderdag 27 april 2006 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mag hij de volgende keer wel centraal/open
Webcam Koningsplein waar blijven de Dixies?
Het even cijfers-topic is hindernis-SC. Daarin is het de sport om alleen op even tijdstippen te posten. Als jij dan posts gaat deleten, is een deel van de lol eraf.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:22 schreef buzzer het volgende:
nee dfat wil ik niet, en je weet net zo goed als ik dat dat volkomen terecht was.
Grow upJullie mnoeten gewoon eens kappen met dat godvergeten niets toevoegende geslowchat in die topics. Ik ben altijd redelijk coulant geweest in jouw topics, maar hier worden grenzen overschreden. Ik kan ze ook op slot tiefen hoor wegens offtopic.
Wel een beetje lief zijn voor dat topic he?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is hij inmiddels, dat slotje was niet de bedoeling
een beetje slowchatten is tot daarentoe, dit waren meer dan 100 reakties die absoluut niets met de cijfers te maken hadden, en hetzelfde geldt voor het andere topic. (dat waren er weliswaar niet zoveel, maar wel teveel in mijn ogen)quote:Op donderdag 27 april 2006 22:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het even cijfers-topic is hindernis-SC. Daarin is het de sport om alleen op even tijdstippen te posten. Als jij dan posts gaat deleten, is een deel van de lol eraf.
Het standentopic heeft verder geen onderwerp. Mensen checken hun cijfers en kletsen nog wat.
Niemand heeft last van die SC-posts. Ze zijn gewoon een onderdeel van die topics.
ik zit het even te volgenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wel een beetje lief zijn voor dat topic he?
Het is niet fijn als we ons in moeten houden omdat jij er later nog weer met je stofkam door heen gaat.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef buzzer het volgende:
een beetje slowchatten is tot daarentoe, dit waren meer dan 100 reakties die absoluut niets met de cijfers te maken hadden,
Die paar stonden je echt in de weg?quote:en hetzelfde geldt voor het andere topic. (dat waren er weliswaar niet zoveel, maar wel teveel in mijn ogen)
Wat blijven ze toch een enorm nuttige toevoeging, die centrale topics.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:33 schreef buzzer het volgende:
ik zit het even te volgen
ik was even te snel met zIjn scrollwiel denk ik
Serieus, dat wordt nog lachen. Verleden jaar daaagen lol om gehad.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zit het even te volgen
ik was even te snel met zIjn scrollwiel denk ik
Mij ook, ja. Van mij had je ze alle 100 mogen laten staan. Ze stonden namelijk niemand in de weg behalve jou.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:22 schreef buzzer het volgende:
ik heb meer dan 100 reakties nutteloos gelul uit dat topic verwijderd, en dat is me echt veel en veel teveel van het goede.
Je valt in herhaling Arcee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mij ook, ja. Van mij had je ze alle 100 mogen laten staan. Ze stonden namelijk niemand in de weg behalve jou.
Ik denk dat dat de reden isquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vroeg me af waarom Christiaans topic open bleef en de mijne gesloten werd
(de 2 FOKStok topics deel 51 dus)
1: Bij mijn topic stond duidelijk dat het om deel 51 ging, Christiaans topic heeft dat niet
2: Mijn topic had de OP uit de Wiki, dus helemaal compleet. Die van Christiaan heeft dat niet (en in de aangepaste versie staat daar de foto van Vessem + vermelding waar de stok nu ligt niet bij)
3: In mijn topic had ik inmiddels de post van fendt gequote (met alle foto's van de FOK!stok in Vessem), deze post staat niet in het topic van Christiaan
4: Mijn topic had inmiddels meer reacties van diverse users, in het andere topic (van Christiaan)waren alleen nog maar Christiaan en ik te vinden.
Christiaan's topic was wel eerder (ik 850707, hij 850706) en Christiaan was degene die de laatste post in deel 50 plaatste.
Ik heb de op's nog vergeleken (snel dat wel).quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En dus wordt er niet naar de rest gekeken? Dat is belachelijk. Je kijkt toch naar kwaliteit? Anders kan ik wel een deel aanmaken met als OP 'hoi' en blijft dat dan wel staan als ik topicsluiter en de snelste ben
Het is niet dat het nu juist mijn topic is wat is gesloten, maar meer dat ik deze move niet snap, aangezien qua inhoud mijn topic completer was
Zet de op van TARA maar in mijn topicquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb de op's nog vergeleken (snel dat wel).
Het grootste verschil wat ik zag was de foto dus toch maar gekozen om de eerste open te laten.
Maar ik kan dit dus heel erg mis hebben.
om nu die van C te sluiten lijkt me ook niet zo best.
Iemand vrede er mee als ik je OP in dat topic zet?
Zonde als er goed werk verpest gaat worden.
Ideeen heren?
In Christiaans topic hebben nu precies dezelfde mensen gereageerd als die van mij (skippybal, tommygun en wij), er is geen ramp dus (er heeft zelfs 1 persoon meer in mijn topic gereageerd: XBox_Master)quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb de op's nog vergeleken (snel dat wel).
Het grootste verschil wat ik zag was de foto dus toch maar gekozen om de eerste open te laten.
Maar ik kan dit dus heel erg mis hebben.
om nu die van C te sluiten lijkt me ook niet zo best.
Iemand vrede er mee als ik je OP in dat topic zet?
Zonde als er goed werk verpest gaat worden.
Ideeen heren?
Ik vind het prima.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In Christiaans topic hebben nu precies dezelfde mensen gereageerd als die van mij (skippybal, tommygun en wij), er is geen ramp dus (er heeft zelfs 1 persoon meer in mijn topic gereageerd: XBox_Master)
Maar in mijn topic staat ook nog de gequote post van fendt, tel daar topicnummer bij op, plus het feit dat nu in de OP van Christiaan een verwijzing naar deel 51 staat (de mijne) die nu ook in de Wiki OP staat, dan denk ik dat het handiger is die van Christiaan dicht te gooien en de mijne open te gooien
Daar stond ie alquote:Op zondag 30 april 2006 17:38 schreef haagse_elfje het volgende:
Dikke wijven in de zomer :r
ik denk dat deze meer thuis hoort in de KLB
bij deze ook complimentjes
Dat staat voorzien van een slotje onderaan.quote:Op zondag 30 april 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
ben ik blind of mis ik nu een open topic voor de totale postaantallen en de dag- en maandcijfers?
aha en het nieuwe topic wordt om 00.00 door Arcee geopend neem ik aanquote:Op zondag 30 april 2006 23:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat staat voorzien van een slotje onderaan.
jaquote:Op zondag 30 april 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
aha en het nieuwe topic wordt om 00.00 door Arcee geopend neem ik aan
Plus een paar minuutjes.quote:Op zondag 30 april 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
aha en het nieuwe topic wordt om 00.00 door Arcee geopend neem ik aan
schiet maar op dan kan ik naar bedquote:
Het was er in C&Hquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Personenenassociatiespel 199.
Ik dacht al, heb het topic nog nooit gezien. Maar het was er dus ook helemaal niet
Als jij maar een topic hebt om je postaantal mee op te kunnen krikken...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Personenenassociatiespel 199.
Ik dacht al, heb het topic nog nooit gezien. Maar het was er dus ook helemaal niet
ík? Je zit trouwens toffe berichtjes te submitten op de FPquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij maar een topic hebt om je postaantal mee op te kunnen krikken...
Oh ja? Waarom wordt dat artikel over seks/vrouwen/mannen niet geplaatst?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
ík? Je zit trouwens toffe berichtjes te submitten op de FP.
Ik heb er ook aan zitten denken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:11 schreef _Flash_ het volgende:
Een gevonden tel. verkopen ?
Dit topic gaat de illegale kant op. TS heeft een telefoon gevonden, wil hem verkopen en vraagt zich af of er manieren zijn voor de eigenaar om te telefoon op te sporen of uit te schakelen. Dit zijn erg onfrisse praktijken en daarnaast ook strafbaar lijkt me. Komt in de buurt van diefstal.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:43 schreef _Flash_ het volgende:
Als dit geen diefstal is, wat is het dan??
Wanneer je je telefoon verliest of voor mijn part je portefeuille, dan ben je toch nog steeds eigenaar van die zaak? Het is toch niet zo dat het dan voor de gelukkige vinder is? Volgens mij ben je bij het vinden van (waardevolle) zaken verplicht om in redelijke mate actie te ondernemen. Dus die nummers eens te bellen om de eigenaar te achterhalen of de zaak naar een geschikte instantie te brengen. Zoals een punt voor verloren voorwerpen of de politie.
Dit geval valt volgens mij 100% onder het onrechtmatig toe-eigenen van andermans bezit.
Is dat een ban-request ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:35 schreef editor2 het volgende:
Consequent op de man spelen is volgens mij goed voor een afkoelingsperiode.
hier maar even verderquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Remlof
Spijkers op laag water zoeken.
Taal anders interperteren is leuk maar dat maakt het nog niet ontopic![]()
De poster van het plaatje is dan ook even uit GC vertrokken en zijn inderdaad niet vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
hier maar even verder
Ik vond anders dat die discussie over de discriminatie van kleine negers het topic een leuke wending gaf! En het had niets te maken met die baggerplaatjes die darna gepost werden!
Maw ik snap niet waarom mijn posts en de reacties daarop van oa sig000 zijn gewist.
Ok, ik snap het, no hard feelings!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De poster van het plaatje is dan ook even uit GC vertrokken en zijn inderdaad niet vergelijkbaar.
Ik heb nog even in dubio gezetn en toch gekozen om het even strak te houden aangezien het al de 5e keer is dat er geschrapt moest worden uit het topic. Het was randje (voor mij) om het wel of niet te laten staan.
Ik kan er nu ook niks meer aan doen aangezien ik verwijderde posts niet kan terughalen.
Maar dit was in elk geval mijn motivatie.
Als het topic snel vol is, kan er ook niet meer geslowchat worden en heb je elke dag een nieuw topic met de cijfers (overigens duurt 't altijd minimaal twee dagen, maar dat terzijde). Mooi overzichtelijk dus. Het topic wordt ook nog eens erg groot als er alleen maar lijsten in staan. Des te meer SC, des te beter is het topic te openen. Of kun je de cijfers zo moeilijker vinden, dan wanneer het hele topic vol staat met cijfers?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
Kunnen jullie misschien weer eens wat kritischer gaan kijken naar [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #122 en verder? Het topic is nu standaard binnen een dag vol met SC, ik neem aan dat dit niet de bedoeling is.
Ik gok dat buzzer er gewoon niet is, dan boeit 't blijkbaar ook gelijk voor geen kont meer.quote:Het is vroeger zo geweest dat SlowChat (bijna) niet toegestaan werd in het topic, maar nu is het einde zoek. Graag actie dus
Oh? Volgens mij is het de bedoeling om die lijsten te posten. De rest is naar eigen invulling.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat men hun eigen stats quote in een enkele post met een reactie is de bedoeling neem ik aan.
dat eerste, ik was even van de zon aan het genieten, die daarna ook spontaan in Nederland ging schijnen. Even een dagje bijlezen, en morgen kijk ik wel weer verder. Ik snap best dat er geslowchat wordt in het topic, maar waar ik wel moeite mee heb is als ik bijna 3 pagina's moet verwijderen die echt helemaal geen reet met de cijfertjes te maken hebben. Natuurlijk is zo'n topic nooit 100% ontopic, maar ergens een gulden middenweg in deze lijkt me toch wel heel aardig.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat buzzer er gewoon niet is, dan boeit 't blijkbaar ook gelijk voor geen kont meer.
Je moet ook helemaal geen pagina's verwijderen.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef buzzer het volgende:
dat eerste, ik was even van de zon aan het genieten, die daarna ook spontaan in Nederland ging schijnen. Even een dagje bijlezen, en morgen kijk ik wel weer verder. Ik snap best dat er geslowchat wordt in het topic, maar waar ik wel moeite mee heb is als ik bijna 3 pagina's moet verwijderen die echt helemaal geen reet met de cijfertjes te maken hebben. Natuurlijk is zo'n topic nooit 100% ontopic, maar ergens een gulden middenweg in deze lijkt me toch wel heel aardig.
waar haalt men het verstand vandaan om zoeen serieus topic als bagger te betitellen, als men uberhaupt daar nog op let want hierbij heb ik niet het idee dat het betreffende topic verkeerd kon overkomen.quote:quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Hou eens op met je gebagger vent..
(buzzer)
ik weet niet waar je mee bezig bent, maar GC is in ieder geval niet het juiste forum voor dit gezever
Het gekke is dat die 'gulden middenweg' er tot vorige week gewoon was. Sindsdien gaat het ineens heel hard. Dát vind ik dus jammer.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat eerste, ik was even van de zon aan het genieten, die daarna ook spontaan in Nederland ging schijnen. Even een dagje bijlezen, en morgen kijk ik wel weer verder. Ik snap best dat er geslowchat wordt in het topic, maar waar ik wel moeite mee heb is als ik bijna 3 pagina's moet verwijderen die echt helemaal geen reet met de cijfertjes te maken hebben. Natuurlijk is zo'n topic nooit 100% ontopic, maar ergens een gulden middenweg in deze lijkt me toch wel heel aardig.
mwah, ik geef alleen aan dat het geen topic is voor GC, bovendien heb ik behoorlijk wat gelezen in mijn leven, maar dat verhaal van jou gaat mij persoonlijk veel te ver (en dat is niet de reden voor het slotje) Bij 4e reich ben ik opgehouden te lezenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil even reageren op een beknopte kutmod die denkt dat ik baggerde (hoe kunt je dat uberhaupt denken bij zo-een topic waar ik zoveel tijd aan besteed heb, lekker voorbeeld weer en ik geef dit bij deze ook door in de FB )
[..]
waar haalt men het verstand vandaan om zoeen serieus topic als bagger te betitellen, als men uberhaupt daar nog op let want hierbij heb ik niet het idee dat het betreffende topic verkeerd kon overkomen.
ik ben eenzelfde topic gestart in POL
aangezien dit kindersubforum er duidelijk geen intellect voor bezit.
een reactie op een post staat er overigens ook in.
bij deze dien ik ook een klacht in bij de FA's
de moderator die zo bot en laf dit serieuze topic genaamd ''buzzer'' sloot er op aan te spreken.
de groeten.
Die posts staan jou als SC'er in de weg?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Het gekke is dat die 'gulden middenweg' er tot vorige week gewoon was. Sindsdien gaat het ineens heel hard. Dát vind ik dus jammer.
klopt, maar dat was niet het topic dat door buzzer gesloten werd,quote:Op zondag 7 mei 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Dat topic over volwassenlokken sloeg gewoon echt helemaal nergens op.
dat is dan een blokkade in jouw denkvermogen, heel leukquote:Op zondag 7 mei 2006 15:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
mwah, ik geef alleen aan dat het geen topic is voor GC, bovendien heb ik behoorlijk wat gelezen in mijn leven, maar dat verhaal van jou gaat mij persoonlijk veel te ver (en dat is niet de reden voor het slotje) Bij 4e reich ben ik opgehouden te lezen
Doel je nu op een ban voor jezelf?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is dan een blokkade in jouw denkvermogen, heel leuk
dus je modereerd onder persoonlijke voorkeur.,
goed dat je het zegt, want de FA's kunnen daar wat mee denk ik zo.
volgens mij ben jij niet bekend op fok dat je zoiets tegen mij zegt.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef Seneca het volgende:
[..]
Doel je nu op een ban voor jezelf?
Volgens mij ben je nog niet echt bekend hier op Fok!
l-e-z-e-nquote:Op zondag 7 mei 2006 16:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is dan een blokkade in jouw denkvermogen, heel leuk
dus je modereerd onder persoonlijke voorkeur.,
goed dat je het zegt, want de FA's kunnen daar wat mee denk ik zo.
Waarom sluit je het topic dan als je het ook kunt verplaatsen en je blijkbaar wist waar het wèl thuishoorde?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:32 schreef buzzer het volgende:
l-e-z-e-n
en als je gewoon je topics opejnt in WFl waar ze horen
Mods die op persoonlijke voorkeur modereren (2)quote:Op zondag 7 mei 2006 18:07 schreef Lithion het volgende:
[..]
Waarom sluit je het topic dan als je het ook kunt verplaatsen en je blijkbaar wist waar het wèl thuishoorde?
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:07 schreef Lithion het volgende:
[..]
Waarom sluit je het topic dan als je het ook kunt verplaatsen en je blijkbaar wist waar het wèl thuishoorde?
en in dat geval ga ik niet zo maar rucksichtloos een topic ergens heen schoppen. En als BG normaal gereageerd had, was ik best genegen geweest om te overleggen met de WFL mods, maar aangezien ik niet ben hetgeen jij me voor uit maakt doe ik dat dus niet. Principekwestie. Ik wil best onderhandelen over een topic, maar op deze manier écht nietquote:Op zondag 7 mei 2006 18:01 schreef buzzer het volgende:
maar ik betwijfel of ze daar op een dergelijk topic zitten te wachten.
dan moet er eens gestopt worden met o.a. het volgende:quote:Op zondag 7 mei 2006 14:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal geen pagina's verwijderen.
quote:
normaal gereageerd op het sluiten als ''bagger'' van een topic waar duidelijk tijd en moeite in gezeten heeft en nog serieus (wow wat is dat serieus?, serieus betekend dat het een ernstige inhoud bezit)quote:Op zondag 7 mei 2006 20:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
[..]
en in dat geval ga ik niet zo maar rucksichtloos een topic ergens heen schoppen. En als BG normaal gereageerd had, was ik best genegen geweest om te overleggen met de WFL mods, maar aangezien ik niet ben hetgeen jij me voor uit maakt doe ik dat dus niet. Principekwestie. Ik wil best onderhandelen over een topic, maar op deze manier écht niet
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
normaal gereageerd op het sluiten als ''bagger'' van een topic waar duidelijk tijd en moeite in gezeten heeft en nog serieus (wow wat is dat serieus?, serieus betekend dat het een ernstige inhoud bezit)
is ook.
ik zou het eens bij jou geflikt hebben, volgens mij had je de wereld bij elkaar gejankt.
dus loop niet te ijlen.
Dan nog had je dat op een normale manier aan kunnen kaarten, en dan was het best in orde gekomen. Ik ben heus niet te beroerd om toe te geven als ik een topic verkeerd beoordeel, of te snel ben met een slotjequote:Op maandag 8 mei 2006 11:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
normaal gereageerd op het sluiten als ''bagger'' van een topic waar duidelijk tijd en moeite in gezeten heeft en nog serieus (wow wat is dat serieus?, serieus betekend dat het een ernstige inhoud bezit)
is ook.
dan ken je me heel slechtquote:ik zou het eens bij jou geflikt hebben, volgens mij had je de wereld bij elkaar gejankt.
ik heb voor de zekerheid de temperatuur nog even opgenomen, en met mijn lichaamstemperatuur is niets aan de handquote:dus loop niet te ijlen.
Leer eens linken naar een post in plaats van naar een pagina.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:29 schreef editor2 het volgende:
Complimenten aan jullie mods als je de reactie van Braun ff edit want dit heeft niks te maken met de thread opzich. Het gaat weer over ipsy en niet over waar de thread voor bedoelt is!
quote:Op maandag 8 mei 2006 06:50 schreef buzzer het volgende:
dan moet er eens gestopt worden met o.a. het volgende:
Donequote:Op maandag 8 mei 2006 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
Modjes ga aan je werk en maak Marktplaats sukkels Deel 14 centraal![]()
Tnkx![]()
Done.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:29 schreef editor2 het volgende:
Complimenten aan jullie mods als je de reactie van Braun ff edit want dit heeft niks te maken met de thread opzich. Het gaat weer over ipsy en niet over waar de thread voor bedoelt is!
Je mag niet aankondigen dat je gaat slapen door middel van smilies?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach kom, da's dus pure onzin, dat weet jij toch ook wel. Zelfs ik leer het al af![]()
quote:
quote:
Kwartetjesquote:Op maandag 8 mei 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je mag niet aankondigen dat je gaat slapen door middel van smilies?
Dat kwartet was een extraatje.
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
Kwartetjes
Smileyposts
Zoals je al jaren weet
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
Dat je daat slapen weten we wel hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Nog duidelijker?quote:
mijn deleteknop is oneindig geduldig. Ik ben geloof best wel duidelijk geweest, en ander Godt wel...quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Arcee het volgende:
Er kon gisteren dus 1 post niet door de buzzerbeugel? Weten we dat even, kunnen we daar rekening mee houden.
Le-zen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:22 schreef buzzer het volgende:
mijn deleteknop is oneindig geduldig. Ik ben geloof best wel duidelijk geweest, en ander Godt wel...
je kent onze standpunten. een beetje offtopic geslowchat ontkom je niet aan, maar 3 pagina's vol lullen over niks en al helemaal niet over stats is not done. Daar is de Lounge voor.
en het boeit mij geen fuck of ik 3 of 4 pagina's moet deleten, ik ga het konsekwent doen, net zo lang tot het doordringt.
ik dnek dat je je vergist, we denken daar gedrieën hetzelfde over. En nu moet het echt klaar zijn met dit gezeur om niets.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Arcee het volgende:
Er kon gisteren dus 1 post niet door de buzzerbeugel? Weten we dat even, kunnen we daar rekening mee houden.
ik lees en hou het in de gaten...quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:24 schreef buzzer het volgende:
ik dnek dat je je vergist, we denken daar gedrieën hetzelfde over. En nu moet het echt klaar zijn met dit gezeur om niets.
Dit was niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Arcee het volgende:
Weten we dat even, kunnen we daar rekening mee houden.
Ja hoor, buzzer, duidelijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:24 schreef buzzer het volgende:
ik lees en hou het in de gaten...
het is niet buzzerbeugel, het is GC beugel, dat dát even duidelijk is
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:14 schreef BaajGuardian het volgende:
ja want buzzer zijn delete knop is oneeeeindig geduldig, dat weet god zelfs!
en ik weet het ook hoe ongeduldig buzzer zijn delete knop is!
wat vind men van vrijheid?, de vrijheid die niet kwam.
buzzer heet je in het echt bush ofzo?
Ik telde er toch zes, hoewel er drie vandezelfde user warenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:00 schreef buzzer het volgende:
welgeteld één serieuze user in dit topic. Niet meer te redden en op slot
Ja, kijk hier maar eens goed naar, ik vind deze insteek meer iets voor ONZ.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:22 schreef Bendeleider het volgende:
Verliefd op een gehandicapt meisje.
Gaarne verplaatsen naar juiste subfora en alle offtopic geflame verwijderen aub!
of gewoon eenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:22 schreef Bendeleider het volgende:
Verliefd op een gehandicapt meisje.
Gaarne verplaatsen naar juiste subfora en alle offtopic geflame verwijderen aub!
Niet janken maar gewoon moven naar [PUB] Jank user.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
of gewoon een [afbeelding]
zou ik stukken beter vinden voor iemand die zoiets durft te posten..
Technisch gezien? Dat valt binnen mijn mogelijkheden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:17 schreef Bendeleider het volgende:
Godlike02 valt verplaatsen buiten je mogelijkheden ?
Wellicht is R&P een betere thuishaven.
Naar aanleiding van bovenstaande tekst (en de rest van het verhaal) lijkt het me beter voor je als je een topic gaat openen in R&P dat je hulp nodig hebt. Dat je een beetje in de war bent en hele rare (zieke) gedachtes hebt de laatste tijd. Misschien hebben ze nog goeie tips hoe je hier vanaf kan komen!quote:Het is gek en niet te beschrijven waar je als gezonde knaap aan kan denken
leuke user history heb jequote:Op woensdag 10 mei 2006 01:17 schreef Bendeleider het volgende:
Godlike02 valt verplaatsen buiten je mogelijkheden ?
Wellicht is R&P een betere thuishaven.
Ook vind ik dat mijn vraag om die offtopic zooi te verwijderen niet juist behandeld is.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Bendeleider het volgende:
Gaat dat vandaag nog gebeuren of moet ik hem dan echt heropenen ?
ik neem aan dat dat voldoende advies is?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
Voor serieus sex advies raad ik andere onderdelen van FOK! aan.
Dit topic raad ik de prullenbak aan
Heey liefje !quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik neem aan dat dat voldoende advies is?
Nee vandaag ook al nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Bendeleider het volgende:
Gaat dat vandaag nog gebeuren of moet ik hem dan echt heropenen ?
We zijn geen voetbalteam die een topic rond schopt om te stoppen waar die de meeste hits krijgtquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:24 schreef McCarthy het volgende:
overheden die ingrijpen in de vrije markt
zowel in KLB (waar hij vandaan kwam ) als in GC loopt hij niet echt dendered
kickje POL daarom![]()
Maar het gaat me om de tekst binnen de spam. En de mensen die er mogelijk verstand van hebben, of het herkennen, kijken doorgaans niet in 't spamtopicquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:18 schreef buzzer het volgende:
ik zie niet in waarom dat niet in het centrale topic zou kunnen. Het onderwerp blijft spam.
het is wel een succes daarquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We zijn geen voetbalteam die een topic rond schopt om te stoppen waar die de meeste hits krijgt
Maar ik ga vragen aan de POL mods of ze het willen hebben
Dank uquote:
Nee.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Taboe-onderwerp ofzo? Uruzgan soldaten die geen mietje willen zijn
Oh, dan zet ik er toch een opzet voor een discussie bij?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee.
Maar past meer dan uitstekend in het gegeven topic.
Dat is juist voor dat soort leuke 'kleine' berichten.
Tevens is het een nieuws onderwerp en GC onderwerp.
Aangezien je voor de rest geen opzet gaf om een discussie neer te zetten vond ik passen in dat topic.
Dan zal ik aan de NWS mods vragen of het iets voor ze is.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dan zet ik er toch een opzet voor een discussie bij?
Okequote:Op maandag 15 mei 2006 02:57 schreef Litso het volgende:
Ik heb een gastslotje gezet omdat het sowieso een opsomtopic was en het nu dus ook nog verkut werd door Jos_Tieband. Ter beoordeling van de GC mods voor morgenochtend.
opsomtopic?quote:Op maandag 15 mei 2006 02:57 schreef Litso het volgende:
Ik heb een gastslotje gezet omdat het sowieso een opsomtopic was en het nu dus ook nog verkut werd door Jos_Tieband. Ter beoordeling van de GC mods voor morgenochtend.
Kom op buzzer, 2 weken achter elkaar maandag om dezelfde tijd horen mensen van Breda tot Rotterdam een keiharde knal, en dat is alles wat jij er uit weet te persen?quote:
in de eerstew plaats loopt daar al een topic over, en in de tweede plaats hebben we al meermalen aangegeven dat het niet wenselijk is om bij iedere knal en/of sirene of vliegtuig dat door de geluidsbarriere gaat een topic te openen. De reakties in het andere topic zijn ook in de trant van: ik hoorde het wel in woensel west, waarop dan een reaktie komt van: wat vreemd, in Groningen heb ik niets gehoord.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kom op buzzer, 2 weken achter elkaar maandag om dezelfde tijd horen mensen van Breda tot Rotterdam een keiharde knal, en dat is alles wat jij er uit weet te persen?
Waarom moest die nou zo nodig dicht?
Maar die had je ook al op slot gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:25 schreef buzzer het volgende:
in de eerstew plaats loopt daar al een topic over,
<..>
omdat dat compleet verbaggerd was, zoals maar al te vaak gebeurt met dergelijke topics..quote:Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar die had je ook al op slot gedaan.Iets in Breda deed boem
Of bedoel je een andere die ik over het hoofd heb gezien?
Als een 'knal' na eeen paar uur niet opgehelderd is, dan was het wellicht toch niet zo boeiend en wordt het (gelukkig) netjes opgeruimd.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kom op buzzer, 2 weken achter elkaar maandag om dezelfde tijd horen mensen van Breda tot Rotterdam een keiharde knal, en dat is alles wat jij er uit weet te persen?
Waarom moest die nou zo nodig dicht?
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Als een 'knal' na eeen paar uur niet opgehelderd is, dan was het wellicht toch niet zo boeiend en wordt het (gelukkig) netjes opgeruimd.
Zo'n topic wordt gewoon nooit meer iets. Er is hier voor ruim 800.000 topics ervaring.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Alles wat je niet binnen een paar uur kan achterhalen is saai en ongeschikt voor Fok, en daar moet snel een slotje op. Want al die open topics zijn staatsgevaarlijk en ook nog eens een bedreiging voor de volksgezondheid.
En als sukkels een topic verzieken doe je er een slotje op, dan is het probleem namelijk opgelost.
Oh, zit het zo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo'n topic wordt gewoon nooit meer iets. Er is hier voor ruim 800.000 topics ervaring.![]()
Dat heeft als bijkomend voordeel dat sommige kneuzerige kontkussers niet langer hun ongevraagde, domme, overbodige en véél te late mening nog een keer geven als zelfs de spreekwoordelijke mosterd al lang van tafel is. Goed plan.quote:Je topic werd gewoon nooit meer iets. Er is hier voor ruim 800.000 topics ervaring.![]()
Donequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef es70 het volgende:
Mogen wij misschien ipv. #veel, #173 hebben. Ik wist het ff niet meer
.
Dan verdien je je complimentquote:
Opvallend trouwen dat niemand denkt van "eh, die is 17!".quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef kanaiken het volgende:
Het gezag neemt je fiets mee..
Ahtoe! Mag hij weer open?
Het is dan wel een lemming maar het was verekkes veel typwerk en de meningen over de Duitsers waren mooi verbloemd. Beetje rellen moet toch kunnen?
Ik heb het even aan de haren op mijn hoofd gevraagd en ze denken er allemaal niet aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef kanaiken het volgende:
Het gezag neemt je fiets mee..
Ahtoe! Mag hij weer open?
Het is dan wel een lemming maar het was verekkes veel typwerk en de meningen over de Duitsers waren mooi verbloemd. Beetje rellen moet toch kunnen?
Stiekem hè, verbaast dat me niets.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het even aan de haren op mijn hoofd gevraagd en ze denken er allemaal niet aan
Danny is het niet met je eens, Godlike02.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is aan users om te bepalen wat ze leuk vinden. De taak van een moderator is om grenzen te bewaken, de policy te handhaven, te sturen waar nodig en - het belangrijkste - zorgen dat de user het naar zijn zin heeft. Als een topicreeks goed loopt, de users hebben er lol in en er wordt niet overmatig tegen de policy ingegaan dan is er eigenlijk geen aanleiding deze te sluiten.
Ik persoonlijk heb ook niks tegen de posts in het topic. Het was geen bagger, sc, bende, etc.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Danny is het niet met je eens, Godlike02.
Niet dat ik het topic erg mis, en een half jaar geleden vroeg ik me al eens af wanneer het gesloten zou worden. Maar ik ben het wel met Danny eens. Er wordt netjes in gepost over dingen die in en om Schagen gebeuren. Het is een rustig topic (zoveel gebeurt hier niet). En soms best leuk.
Neequote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik neem aan, dat nu met al die plaatsen topics, het schagen topic ook wel weer open kan..?
centrale topics (en slowchat topics) worden doorgaans met zo'n tekentje versierd zodat de topiclist overzichtelijk blijft en centrale topics makkelijker zijn terug te vindenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:51 schreef BaajGuardian het volgende:
hm want ik heb zelf ook eens zon tekentje gehad bij een van mn topics, is dat dan altijd handmatig?
wat vreemd, waarom word zoiets gedaan..dan..?
deze Schagen, de leukste stad uit de Noordkop O+ #2 ?quote:Op zondag 21 mei 2006 09:37 schreef SunChaser het volgende:
Kan t schagentopic weer open. Was een primalopend topic.
ik heb er niet aangezetenquote:Op zondag 21 mei 2006 10:21 schreef SunChaser het volgende:
Ha, de laatste keer dat ik keek was ie dicht. Tnx![]()
Iemand iig, zie laatste post.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:22 schreef Danny het volgende:
ik heb er niet aangezeten
ik denk dat er voor een apart subforum te weinig draagvlak is. er zijn te weinig plaatsen waar voldoende fokkers vandaan komen (die ook nog eens in zo'n topic willen posten) om de topics actief te houden.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Iemand iig, zie laatste post.
Nouja, overmorgen kan ie naar Stad & Streek
Stond ook in FB Sunniequote:Op zondag 21 mei 2006 10:21 schreef SunChaser het volgende:
Ha, de laatste keer dat ik keek was ie dicht. Tnx![]()
Ik dank uquote:Op maandag 22 mei 2006 19:04 schreef deedeetee het volgende:
er zijn 2 identieke topics geopend hier :
Sofi nummer en in WGR
sofi nummer
beetje veel van 't goede
Alleen als jezelf een complete lijst hier of in het topic dumpt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
FOK!- en Actionradio meeting topic
Kunnen jullie de nieuwe aangemelden ook even in de OP zetten?
Is goed, een momentjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen als jezelf een complete lijst hier of in het topic dumpt.
Ik ga niet alle namen zelf elke keer uitzoeken.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef Bendeleider het volgende:
[MEET] Tiroler Open Air Festival
Gaarna centraal!
kusjes
*Check*.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:55 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Mag ik uit de OP ik kom helemaal niet
ONZ Baggermeet/Amsterdam deel weet-ik-veel 3.4 beta version
http://forum.fok.nl/topic/827717quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar kan ik het topic : fok in de media
vinden?
Jawelquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:53 schreef static het volgende:
Is dit niet meer wat voor SHO? Hoe de celebs er uitzagen als kind!
nee, het is een actie, voor jouquote:Op zondag 28 mei 2006 17:28 schreef McCarthy het volgende:
[ACTIE] een hoertje voor Fuif-Duif & McCarthy -2-
het is ondertussen een slowchat geworden, kan hij dicht?
tnx, en opgelostquote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef NorthernStar het volgende:
acteur Charlie Sheen: Aanval 9/11 mischien wel vooropgezet!
mijn maandagochtend is weer begonnen met een lachquote:Op maandag 29 mei 2006 00:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
nee, het is een actie, voor jou![]()
dus wees blij
strak planquote:Op maandag 29 mei 2006 08:03 schreef BaajGuardian het volgende:
hmm koffie..
jij hebt geen fotoboek waar ik de groetjes in kan doen.quote:
Van mij mag die zelfs dicht aangezien het 1 grote SC is.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:44 schreef Pony-Lover het volgende:
Kan dit topic weer terug naar GC ?
[ACTIE] een hoertje voor Fuif-Duif & McCarthy -3-
In Onzin werkt het voor geen meter, het is wel de bedoeling dat we echt 100 euro binnen halen voor FuifDuif en McCarthy.
Wat wil je dan, dat mensen binnen 20 posts 100 euro overmaken?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van mij mag die zelfs dicht aangezien het 1 grote SC is.
Dat advies is ook al gevallen ergens achter. Dus het is aan de ONZ mods
Salaris Avro Directeurquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:53 schreef Aarde het volgende:
svp salaris directeur AVRO opnieuw openen. het andere topic had een verkeerde TT en liep daarom niet. Op zich wel een interessant gegeven dat salaris en ben benieuwd naar de reacties.
Je hebt niks te doen op dit tijdstip, paupert?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:44 schreef Godlike02 het volgende:
Gefeliciteerd.
Het eerste steden/dorpen topic wat reeds op slot gaat vanwege overmatig veel SC.
Een steden/dorpen topic gaat over de stad of het dorp en daar hebben jullie met ze alle niet aan gedaan.
Deze gaat dus eerst achter de schermen voor overleg voor dat het weer open gaat.
Donequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Wil iemand SC The Lougne #217 sluiten, is dubbel geopend
Moet ik dan nu het complete forum even afzoeken?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:39 schreef bouncingvictor het volgende:
Iemand vond het nodig om mijn achternaam te plaatsen op dit forum. Kan dit verwijderd worden?
Ik gok in zijn FBtopic, even zoeken voor jequote:Op zondag 4 juni 2006 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kent me!![]()
Gelukkig is FOK! niet zo groot en heb ik het zo gevonden![]()
Fout in gebruikersnaam. dusquote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gok in zijn FBtopic, even zoeken voor je
de user zelf doet ook geen moeite, dus waarom jij wel dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gok in zijn FBtopic, even zoeken voor je
Je hebt het zelf gepostquote:Op zondag 4 juni 2006 19:39 schreef bouncingvictor het volgende:
Iemand vond het nodig om mijn achternaam te plaatsen op dit forum. Kan dit verwijderd worden?
Alles doorgelezen en ik zie hem alleen zijn eigen mailadres vermelden (voor en achternaam) ja dan krijg je datquote:
Het ging me in eerste instantie om de vraag, meteen de link geven vond ik ietwat dwingend overkomen.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ik dan nu het complete forum even afzoeken?
of kan je me een linkje geven?
Maar je hebt hem zelf gepost op het forum?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:56 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Het ging me in eerste instantie om de vraag, meteen de link geven vond ik ietwat dwingend overkomen.
Hoe neem jij je telefoon op?
En dan twee berichten daaronder.
Verderop herhaalt ene 'tonks' het nogmaals, zij het met een spelfout.
Bedankt.
Dus als ik één keer uit pure noodzaak mijn emailadres op het forum neerzet mag iedereen daarna mijn volledige naam en achternaam plaatsen? Dat is absurd.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar je hebt hem zelf gepost op het forum?
Dan is het toch niet meer geheim!
Nee dat is nu dus vrij te vinden op internet.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:17 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Dus als ik één keer uit pure noodzaak mijn emailadres op het forum neerzet mag iedereen daarna mijn volledige naam en achternaam plaatsen? Dat is absurd.
Ontzettend bedanktquote:Op zondag 4 juni 2006 22:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee dat is nu dus vrij te vinden op internet.
Of het kinderachtig is kan ik een heel eind in mee gaan. Maar ik kan lastig elke user op FOK een mailtje gaan sturen of ze alsjeblieft je naam niet meer willen gebruiken. Sterker nog dat zet mensen alleen maar meer aan om het te gaan gebruiken en voor je het weet ben je berucht en beroemd met adres gegevens en al (hardnekkig volkje die fokkers).
Maar ik ga het nu 1 keer weg halen en denk aub volgende keer iets langer na voordat je je voor en achternaam post op een openbaar internetforum. Je maakt nu alleen nog maar de mensen mee die reageren. Voor elke reactie zijn er ook een stuk of drie of vier mensen die het alleen lezen en dus ook de informatie tot zich krijgen.
De posting van Braun was in dit geval niet wenselijk en is in overleg gebeurd met een FA.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:52 schreef Loedertje het volgende:
Is het Calvobbes beleid er nu helemaal door in GC?
Hey op een forum hè??
Doe 's open?
Die posting van Braun was overigens echt geweldig
Uh? Een verkeerde post maakt een topic overbodig? Care to explain?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De posting van Braun weg maakte het topic overbodig in deze vorm.
Lege OP doet het meestal niet zo goed in een topic.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Uh? Een verkeerde post maakt een topic overbodig? Care to explain?
Donequote:Op woensdag 7 juni 2006 22:48 schreef Stuart het volgende:
[SC] De Lounge #230 mag worden gesloten.
Per ongeluk dubbel; misverstand van mij op laatste post in voorgaand topic![]()
Thanks!
Ja, wat de fuck heeft GC er mee te maken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ik haat voetbal, mijn naam moet groen
waar moet ik dan heenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat de fuck heeft GC er mee te maken?
FB loopt een topic over die oranje namen. Of meld het in het topic waar je het verzoekje om Oranje te worden kan indienenquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:35 schreef Kurk het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je die lelijkerd weer terugwilt.
Topic staat dus ook al drie deeltjes lang in GC en past daar ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
Geen enkele vrouw LAAT zich verkrachten (deel 3)
Wat doet dit topic in GC? Lijkt mij meer iets voor SEX? Om maar niet te spreken van de oudheid van de topic en de vreemde kick door 1 of andere kutkloon dat de baan vrij maakt voor SEX-gebanden....?
dank jequote:Op maandag 12 juni 2006 02:34 schreef MutZ het volgende:
FOK!- en Actionradio meeting topic
Deze meet is bijna 2 weken geleden geweest, topic mag wel dicht inmiddels
Misschien wel even een idee jaquote:Op maandag 12 juni 2006 08:20 schreef yvonne het volgende:
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen #151
Mag deze weer los?
Ik vind ém zo, zo "vast":{
Zeker in deze dagen wordt het vaak gebruikt.
Dan moet je bij Bupa zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan stel ik me ook maar netjes voor waarom is dit topic gesloten? Kan niet gewoon offlineberichten verwijderd worden, is niet een nette binnenkomer voor mij toch
Omdat ik het zeg.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan stel ik me ook maar netjes voor waarom is dit topic gesloten? Kan niet gewoon offlineberichten verwijderd worden, is niet een nette binnenkomer voor mij toch
Echt he-le-maal nergens op.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar slaat dat op dan?
Had mij ook opgewezen kunnen worden en dat jij denkt dat ik een kloon ben is jouw probleem, nog een probleem erbij waar je zal mee moeten leren levenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef Bupatih het volgende:
Newbie Voorstel topic deeltje 19
Kijk! We hebben hier een speciaal topic voor dit soort 'leuke' binnenkomers!
En we denken ook heeeeeeeelemaaaaaal niet dat jij een kloon bent!
Oei! Zulks een sneer, man! En ik héb het al zo moeilijk!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had mij ook opgewezen kunnen worden en dat jij denkt dat ik een kloon ben is jouw probleem, nog een probleem erbij waar je zal mee moeten leren leven
Verkeerde forumquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil een klacht indienen over moderator Bupatih, hij heeft niet opgewezen en dus is hij een lul
Dat dacht ik al, nu zal je vanavond vast niet kunnen slapen dus ik zal je maar vergeven zodat je weer rustig kan slapenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oei! Zulks een sneer, man! En ik héb het al zo moeilijk!
Lief.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, nu zal je vanavond vast niet kunnen slapen dus ik zal je maar vergeven zodat je weer rustig kan slapen
Klacht ongegrond, moet je ook maar mod wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil een klacht indienen tegen de moderatoren Bupatih en Heatwave voor het slowchatten door een slotje heen en dus zijn het lullen.
En yvonne me maar voorhouden dat moderatoren het slecht hebben en dat ze toch al geen priveleges krijgen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klacht ongegrond, moet je ook maar mod worden.
We hebben wel WAT privilieges.
Dat woord heb ik ergens eerder gehoord, maar waar??quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat woord heb ik ergens eerder gehoord, maar waar??
huh?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:40 schreef Lllaura het volgende:
Edit: duidt u mij niet euvel...
Euvel duiden = kwalijk nemen. Oftewel: neemt u mij niet kwalijk. Had een overbodige reactie gepost...quote:
Okquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:27 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Euvel duiden = kwalijk nemen. Oftewel: neemt u mij niet kwalijk. Had een overbodige reactie gepost...![]()
Ik begrijp jequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Questione!
Kan van dit topic: Rotterdam-zuiderlingen mogen hier melden niet het centrale Rotterdam-topic worden gemaakt? Nu lijkt het alsof het alleen voor zuiderlingen is bedoeld, maar er posten ook al mensen in die niet op zuid wonen. Bovendien is er nog geen centraal Rotterdam-topic en komt er misschien ook wat meer actie in het topic als het gedezuideraliseerd is.
En ja, ik had dit ongetwijfeld ook veel eenvoudiger kunnen formuleren.
Tofjes!quote:
ja ik was niet zo snelquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tofjes!
Moet alleen die TT nog ff anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |