en nu zijn ze het knopje kwijtquote:Op woensdag 26 april 2006 00:44 schreef Arcee het volgende:
Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn. #8
Verkeerd knopje gedrukt, neem ik aan?
Ik gok dat ze 'm Centraal wilden zetten.quote:
jog de rest had ik niet eens gezien, ik zag alleen het gezuig van HB waar ik op reageerde.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:39 schreef static het volgende:
En jullie laten deze rommel staan?
static wordt opgevreten door de leeuwen, deel IV
En dan deze van buzzer? static wordt opgevreten door de leeuwen, deel IV
Kloptquote:Op woensdag 26 april 2006 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik gok dat ze 'm Centraal wilden zetten.
Wat nog maar eens de volledige overbodigheid van deze functie aantoont.
nee dat wil ik niet, en je weet net zo goed als ik dat dat volkomen terecht was.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef Arcee het volgende:
Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn. #8
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #117.
buzzer, zou je willen kappen met het deleten van posts uit mijn topics?
Dank je wel.
dat is hij inmiddels, dat slotje was niet de bedoelingquote:Op donderdag 27 april 2006 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mag hij de volgende keer wel centraal/open
Webcam Koningsplein waar blijven de Dixies?
Het even cijfers-topic is hindernis-SC. Daarin is het de sport om alleen op even tijdstippen te posten. Als jij dan posts gaat deleten, is een deel van de lol eraf.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:22 schreef buzzer het volgende:
nee dfat wil ik niet, en je weet net zo goed als ik dat dat volkomen terecht was.
Grow upJullie mnoeten gewoon eens kappen met dat godvergeten niets toevoegende geslowchat in die topics. Ik ben altijd redelijk coulant geweest in jouw topics, maar hier worden grenzen overschreden. Ik kan ze ook op slot tiefen hoor wegens offtopic.
Wel een beetje lief zijn voor dat topic he?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is hij inmiddels, dat slotje was niet de bedoeling
een beetje slowchatten is tot daarentoe, dit waren meer dan 100 reakties die absoluut niets met de cijfers te maken hadden, en hetzelfde geldt voor het andere topic. (dat waren er weliswaar niet zoveel, maar wel teveel in mijn ogen)quote:Op donderdag 27 april 2006 22:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het even cijfers-topic is hindernis-SC. Daarin is het de sport om alleen op even tijdstippen te posten. Als jij dan posts gaat deleten, is een deel van de lol eraf.
Het standentopic heeft verder geen onderwerp. Mensen checken hun cijfers en kletsen nog wat.
Niemand heeft last van die SC-posts. Ze zijn gewoon een onderdeel van die topics.
ik zit het even te volgenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wel een beetje lief zijn voor dat topic he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |