Hier wel.quote:
Hij doet er te lang over om te antwoordenquote:
Openen in je WMP bij bestand-openen-url openen... en dan even copy-pastequote:
Zal wel aan mijn hosts file liggen danquote:Op donderdag 27 april 2006 22:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hij doet er te lang over om te antwoorden,
Wat danquote:Op donderdag 27 april 2006 22:06 schreef Sanne het volgende:
wie gaat er langs met de 2 euro munt?
daar heb ik me verleden jaar echt kapot om gelachen!
Ik werk er, ben er morgen weer.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:04 schreef mister_dog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg het dan voortaan ook ff als je ergens heen gaat...
hier welquote:
WAt denk je iedereen gaat dat ding proberen te pakken. Terwijl die munt is vastgeplakt lijkt mijquote:
ja stom hequote:Op donderdag 27 april 2006 22:09 schreef XpectorNL het volgende:
Damn, zwaar verslavend. Zit nu ongeveer 5 minuten naar een donker scherm te kijken hopend op iets spanneds.![]()
ik ga me best doenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:12 schreef Qunix het volgende:
F en de K zie ik.... Morgen kan je t wel zien.
Moet iemand morgen vroeg screen maken.
Hulde aan hem
Ik kijk morgen ochtend om 7 uur wel ff en dan gooi ik het hier wel neer als niemand me voor wasquote:Op donderdag 27 april 2006 22:12 schreef Qunix het volgende:
F en de K zie ik.... Morgen kan je t wel zien.
Moet iemand morgen vroeg screen maken.
Hulde aan hem
Huh jij was toch aan het krijten?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:15 schreef woeeiiii het volgende:
Mijn moeder en ik volgen alles ook in spanning... er gebeurt niet echt veel
jammer dat ik neit in de buurt woon, heeee er liepen 2 blauwen over heenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:15 schreef woeeiiii het volgende:
Mijn moeder en ik volgen alles ook in spanning... er gebeurt niet echt veel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |