abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:44:31 #1
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_37961268
Vanmorgen had ik me toch iets meegemaakt! Ik werk dus bij de politie en had vanmorgen dienst. Nu is het zo dat het bij het station altijd een chaos is wat betreft fietsen. De stallingen zijn te snel veel te vol. Om te voorkomen dat ze bij het naburige hek worden geplaatst hangen daar duidelijk bordjes. Er staat iets op in de trant van:

Fietsen buiten de rekken zullen worden verwijderd bla bla, u kunt ze dan ergens aan de andere kant van het dorp weer op komen halen op godsonmogelijke tijden (alleen doordeweeks van 9.00 tot 12.00), en als u pech hebt molesteren wij uw fietsslot ook nog even om het rijwiel mee te kunnen nemen, waar wij overigens niet voor aansprakelijk kunnen worden gesteld.

Veel liefs, en braaf zijn nu,
De gemeente

Natuurlijk staat het altijd vol met fietsen. Er is nu eenmaal geen ruimte en die fietsen moeten toch ergens komen te staan. Normaal kijken we dan ook niet om naar de stapel fietsen die daar geparkeerd gestaan. Maar vandaag was het een heel ander verhaal.

Ik en mijn collega rijden in ons patrouillebusje langs die stallingen en wat schetst onze verbazing: één enkele fiets. Deze keer konden we het natuurlijk niet laten, we zouden die fiets meenemen. Na veel gemorrel aan het slot, helaas is die niet meer in goede staat, kregen we hem los en hebben hem achterin de bus gezet.

We reden weer verder en stonden vlak daarna, na nog een paar rondjes door de wijk gemaakt te hebben, voor een kruispunt. Vervolgens komt er een man uit het parkje lopen dat daarnaast ligt (en waarachter het station ligt). Wij dus zo van: bwhahahaha, we hebben jouw fiets. En lachen dat we deden! Hij zag ons lachen en dat gezicht nam vormen aan, onvergetelijk! Dus wij rijden verder, nog steeds lachend en die vent ons woest nastaren!

Echt een van de mooie momenten in het vak.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_37961364
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:44 schreef kanaiken het volgende:
Vanmorgen had ik me toch iets meegemaakt! Ik werk dus bij de politie en had vanmorgen dienst. Nu is het zo dat het bij het station altijd een chaos is wat betreft fietsen. De stallingen zijn te snel veel te vol. Om te voorkomen dat ze bij het naburige hek worden geplaatst hangen daar duidelijk bordjes. Er staat iets op in de trant van:

Fietsen buiten de rekken zullen worden verwijderd bla bla, u kunt ze dan ergens aan de andere kant van het dorp weer op komen halen op godsonmogelijke tijden (alleen doordeweeks van 9.00 tot 12.00), en als u pech hebt molesteren wij uw fietsslot ook nog even om het rijwiel mee te kunnen nemen, waar wij overigens niet voor aansprakelijk kunnen worden gesteld.

Veel liefs, en braaf zijn nu,
De gemeente

Natuurlijk staat het altijd vol met fietsen. Er is nu eenmaal geen ruimte en die fietsen moeten toch ergens komen te staan. Normaal kijken we dan ook niet om naar de stapel fietsen die daar geparkeerd gestaan. Maar vandaag was het een heel ander verhaal.

Ik en mijn collega rijden in ons patrouillebusje langs die stallingen en wat schetst onze verbazing: één enkele fiets. Deze keer konden we het natuurlijk niet laten, we zouden die fiets meenemen. Na veel gemorrel aan het slot, helaas is die niet meer in goede staat, kregen we hem los en hebben hem achterin de bus gezet.

We reden weer verder en stonden vlak daarna, na nog een paar rondjes door de wijk gemaakt te hebben, voor een kruispunt. Vervolgens komt er een man uit het parkje lopen dat daarnaast ligt (en waarachter het station ligt). Wij dus zo van: bwhahahaha, we hebben jouw fiets. En lachen dat we deden! Hij zag ons lachen en dat gezicht nam vormen aan, onvergetelijk! Dus wij rijden verder, nog steeds lachend en die vent ons woest nastaren!

Echt een van de mooie momenten in het vak.
NSB'er

Bij voorbaat excuses
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_37961405
Stelletje Moffen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_37961445
lemming
pi_37961517
Acab
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:53:44 #6
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37961690
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:44 schreef kanaiken het volgende:
Ik stond vanmorgen nog op en zei: HEIL HITLER
Ik doe niet aan doodsverwensingen, maar van mij mogen 90% van alle agenten nu dood neer vallen.

Waaronder die Nazi's die fietsen stelen onder het motto: befehl ist befehl. Hoop dat iemand er een keer wat C4 aan vastplakt.

BOEM daar ga je dan met je Kut Bus. ----> Ver Assing!
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:01:22 #7
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_37962005
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik doe niet aan doodsverwensingen, maar van mij mogen 90% van alle agenten nu dood neer vallen.
HE Ik ben dan wel geen agent maar ik werk er wel bij
Ga je een beetje mijn (overigens uiterst lucratieve) broodwinning een doodsverwensing geven.

Moet ome Pikko aan de bedelstaf geraken ??
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_37962125
Het gezag neemt mijn fiets mee..

Iets met een lemming!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')