Denk ik ook ja. Gewoon wachten tot je gebeld wordtquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:44 schreef the_jestert het volgende:
ik denk dat degene die um mist wel gaat proberen het nummer te bellen..........................
maar dat is dus alleen te achterhalen men die telefoon in bezit heeft ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:46 schreef Xecutioner het volgende:
bel thuis zou ik zeggen en meld dat je de mobiel hebt gevonden, mischien nog wel leuk vindersloon uit te halen. doorverkopen kun je doen maar is niet fair naar degene die hem kwijt is, en aan de hand van serienummer valt altijd wel weer de oude eigenaar terug te vinden, mits de persoon zich heeft geregistreed bij zijn aanbieder in geval van pre-paid. bij abonnement is het duidelijk dat de provider weet welk toestel serienummer bij welke persoon hoort
wat bedoel je hiermee ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:47 schreef Devlinsect het volgende:
Wees sociaal en bel wat van die namen. Of breng de phone naar gevonden voorwerpenbalie bij NS.
Verkopen zou ik niet doen. Het kan zijn dat de telefoon uitgeschakeld is in het netwerk of uitgeschakeld gaat worden.
ik probeer de boel te fuckenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:50 schreef calvobbes het volgende:
Bij dit soort topic vraag ik mij altijd af of de TS nou echt zo dom en wereldvreemd is of gewoon probeert de boel te fucken...
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:42 schreef SqueaK het volgende:
er staan geen nummers als iets van 'thuis', 'mam', 'ik' of iets wat op de eigenaar kan duiden...
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:46 schreef Xecutioner het volgende:
bel thuis zou ik zeggen en meld dat je de mobiel hebt gevonden, mischien nog wel leuk vindersloon uit te halen.
Uit je openings post en deze post krijg ik het idee dat je helemaal geen moeite wilt doen om de telefoon bij de rechtmatige eigenaar terug te krijgen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:49 schreef SqueaK het volgende:
[..]
maar dat is dus alleen te achterhalen men die telefoon in bezit heeft ?
als ik em nou bijv. verkoop aan iemand in groningen, dan kan de rechtmatige eigenaar daar nooit achterkomen, tenzij hij die persoon in groningen bijvoorbeeld tegenkomt en ziet dat die zijn telefoon heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |