Ik vond een uur geleden in de trein tussen de naat van de zitting een telefoon. Ik zat alleen met een bejaard stel, en er was niemand naar op zoek.... ik heb er in eerste instantie niets mee gedaan, maar omdat niemand er naar op zoek was, heb ik er maar ingekeken...
er staan geen nummers als iets van 'thuis', 'mam', 'ik' of iets wat op de eigenaar kan duiden... er staan slechts 10 namen in ...
ik vond deze in de intercity tussen eindhoven en den haag.... ik heb dus ook geen idee waar ik deze naar de politie moet brengen... en als ik dit doe, wat doen zij ermee ? ik denk nl. dat als ik dit verhaal uitleg, diegene op het bureau hem zelf in zn zak steekt....
nu een uur later, heb ik zitten denken maar ik kan me geen manier bedenken om hem bij de rechtmatige eigenaar terug te brengen....
dus ik heb maar besloten hem te verkopen of aan me moeder te geven of iets in die richting...
maar als ik de simkaart eruit haal, en de mijne erin stop, is die tel. dan nog op een of andere manier te achterhalen...? ik wil nou ook weer niet dat ik hem aan iemand anders geef, en dat de eigenaar een week later zn tel. terug wil...