quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef Bendeleider het volgende:
[MEET] Tiroler Open Air Festival
Gaarna centraal!
kusjes
*Check*.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:55 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Mag ik uit de OP ik kom helemaal niet
ONZ Baggermeet/Amsterdam deel weet-ik-veel 3.4 beta version
http://forum.fok.nl/topic/827717quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar kan ik het topic : fok in de media
vinden?
Jawelquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:53 schreef static het volgende:
Is dit niet meer wat voor SHO? Hoe de celebs er uitzagen als kind!
nee, het is een actie, voor jouquote:Op zondag 28 mei 2006 17:28 schreef McCarthy het volgende:
[ACTIE] een hoertje voor Fuif-Duif & McCarthy -2-
het is ondertussen een slowchat geworden, kan hij dicht?
tnx, en opgelostquote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef NorthernStar het volgende:
acteur Charlie Sheen: Aanval 9/11 mischien wel vooropgezet!
mijn maandagochtend is weer begonnen met een lachquote:Op maandag 29 mei 2006 00:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
nee, het is een actie, voor jou![]()
dus wees blij
strak planquote:Op maandag 29 mei 2006 08:03 schreef BaajGuardian het volgende:
hmm koffie..
jij hebt geen fotoboek waar ik de groetjes in kan doen.quote:
Van mij mag die zelfs dicht aangezien het 1 grote SC is.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:44 schreef Pony-Lover het volgende:
Kan dit topic weer terug naar GC ?
[ACTIE] een hoertje voor Fuif-Duif & McCarthy -3-
In Onzin werkt het voor geen meter, het is wel de bedoeling dat we echt 100 euro binnen halen voor FuifDuif en McCarthy.
Wat wil je dan, dat mensen binnen 20 posts 100 euro overmaken?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van mij mag die zelfs dicht aangezien het 1 grote SC is.
Dat advies is ook al gevallen ergens achter. Dus het is aan de ONZ mods
Salaris Avro Directeurquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:53 schreef Aarde het volgende:
svp salaris directeur AVRO opnieuw openen. het andere topic had een verkeerde TT en liep daarom niet. Op zich wel een interessant gegeven dat salaris en ben benieuwd naar de reacties.
Je hebt niks te doen op dit tijdstip, paupert?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:44 schreef Godlike02 het volgende:
Gefeliciteerd.
Het eerste steden/dorpen topic wat reeds op slot gaat vanwege overmatig veel SC.
Een steden/dorpen topic gaat over de stad of het dorp en daar hebben jullie met ze alle niet aan gedaan.
Deze gaat dus eerst achter de schermen voor overleg voor dat het weer open gaat.
Donequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Wil iemand SC The Lougne #217 sluiten, is dubbel geopend
Moet ik dan nu het complete forum even afzoeken?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:39 schreef bouncingvictor het volgende:
Iemand vond het nodig om mijn achternaam te plaatsen op dit forum. Kan dit verwijderd worden?
Ik gok in zijn FBtopic, even zoeken voor jequote:Op zondag 4 juni 2006 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kent me!![]()
Gelukkig is FOK! niet zo groot en heb ik het zo gevonden![]()
Fout in gebruikersnaam. dusquote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gok in zijn FBtopic, even zoeken voor je
de user zelf doet ook geen moeite, dus waarom jij wel dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gok in zijn FBtopic, even zoeken voor je
Je hebt het zelf gepostquote:Op zondag 4 juni 2006 19:39 schreef bouncingvictor het volgende:
Iemand vond het nodig om mijn achternaam te plaatsen op dit forum. Kan dit verwijderd worden?
Alles doorgelezen en ik zie hem alleen zijn eigen mailadres vermelden (voor en achternaam) ja dan krijg je datquote:
Het ging me in eerste instantie om de vraag, meteen de link geven vond ik ietwat dwingend overkomen.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ik dan nu het complete forum even afzoeken?
of kan je me een linkje geven?
Maar je hebt hem zelf gepost op het forum?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:56 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Het ging me in eerste instantie om de vraag, meteen de link geven vond ik ietwat dwingend overkomen.
Hoe neem jij je telefoon op?
En dan twee berichten daaronder.
Verderop herhaalt ene 'tonks' het nogmaals, zij het met een spelfout.
Bedankt.
Dus als ik één keer uit pure noodzaak mijn emailadres op het forum neerzet mag iedereen daarna mijn volledige naam en achternaam plaatsen? Dat is absurd.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar je hebt hem zelf gepost op het forum?
Dan is het toch niet meer geheim!
Nee dat is nu dus vrij te vinden op internet.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:17 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Dus als ik één keer uit pure noodzaak mijn emailadres op het forum neerzet mag iedereen daarna mijn volledige naam en achternaam plaatsen? Dat is absurd.
Ontzettend bedanktquote:Op zondag 4 juni 2006 22:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee dat is nu dus vrij te vinden op internet.
Of het kinderachtig is kan ik een heel eind in mee gaan. Maar ik kan lastig elke user op FOK een mailtje gaan sturen of ze alsjeblieft je naam niet meer willen gebruiken. Sterker nog dat zet mensen alleen maar meer aan om het te gaan gebruiken en voor je het weet ben je berucht en beroemd met adres gegevens en al (hardnekkig volkje die fokkers).
Maar ik ga het nu 1 keer weg halen en denk aub volgende keer iets langer na voordat je je voor en achternaam post op een openbaar internetforum. Je maakt nu alleen nog maar de mensen mee die reageren. Voor elke reactie zijn er ook een stuk of drie of vier mensen die het alleen lezen en dus ook de informatie tot zich krijgen.
De posting van Braun was in dit geval niet wenselijk en is in overleg gebeurd met een FA.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:52 schreef Loedertje het volgende:
Is het Calvobbes beleid er nu helemaal door in GC?
Hey op een forum hè??
Doe 's open?
Die posting van Braun was overigens echt geweldig
Uh? Een verkeerde post maakt een topic overbodig? Care to explain?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De posting van Braun weg maakte het topic overbodig in deze vorm.
Lege OP doet het meestal niet zo goed in een topic.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Uh? Een verkeerde post maakt een topic overbodig? Care to explain?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |