Wat wil je dan weten?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:26 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Discussies over de mooiheid aub achterwege laten![]()
Ja ik wil er 1, en ik wil het niet via internet kopenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat wil je dan weten?
Waar je ze kan halen? je wil er eentje?
Yup. Scheelt je weer 300 euro met een designshop ofzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:26 schreef manny het volgende:
die zou je toch moeten kunnen vinden in bijna elke tweede / derdehands meubelzaak. Waarschijnlijk even zelf wit schilderen, paar van die handvaten erop schroeven en klaar.
Ja ik was van plan het zelf te schilderenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:41 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Yup. Scheelt je weer 300 euro met een designshop ofzo.
Idd, wat een lelijk spul.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:23 schreef Biancavia het volgende:
Nee, gelukkig niet.
KENNE JULLIE NIE LEZE OF ZO????????quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:26 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Discussies over de mooiheid aub achterwege laten![]()
Wat?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:45 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
KENNE JULLIE NIE LEZE OF ZO????????
wat zij zegtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:23 schreef Biancavia het volgende:
Nee, gelukkig niet.
Lezen gaat me prima af, luisteren wat minderquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:45 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
KENNE JULLIE NIE LEZE OF ZO????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |